BREAKING NEWS

HOT!!! GAMBAR CHEF WAN BERSAMA ANWAR DAN MISS MALAYSIA DIATAS KAPAL TERBANG.




Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim telah memuatnaik sekeping gambar beliau bersama dengan personaliti popular televisyen iaitu Chef wan didalam laman Instagram beliau.

Turut sama bergambar bersama pemimpin Pakatan tersebut adalah Deborah Hendy, bekas Miss Universe Malaysia 2011.

Menurut Anwar, gambar tersebut diambil ketika dia bersama isterinya didalam perjalan menuju ke Instanbul bagi menghadiri satu jemputan dari pihak-pihak di Mesir.

Bagaimanapun, gambar berkenaan telah menjadi buah mulut para pengikut Anwar yang terus melabelkan Chef wan sebagai penyokong kepada Anwar Ibrahim serta Pakatan Rakyat. ~ MPP News


2 ulasan :

  1. Bodoh, xda kerja manusia skg ni....

    BalasPadam
  2. Azeez rahim punya cerita terbaru takde ke? Takkan dah senyap, banyak orang tak senang duduk azeez jadi pengerusi tabung haji, ungku aziz dah letak benchmark pengerusi tabung haji di satu tahap yg tinggi, dari segi akademik dan pangalaman bisnes. Ya betul azeez byk buat kerja kebajikan tapi tak boleh disamakan dgn dunia korporat. Azeez buat kerja kena ada kamera wartawan dan blogger, sbb nak canang satu dunia ex tingkat 4 ni buat kerja moolia, belakang masyukk...buat kerja ada makna

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online