BREAKING NEWS

WOW!!!! GAMBAR TERKINI NEELOFA TAYANG ASET PERIBADI DI INSTAGRAM.


Neelofa nampaknya kembali membuatkan jantan-jantan kabaret di Malaysia ni panas punggung dan berdarah hidung.. Gambar terkini beliau didalam laman Instagram telah berjaya menarik minat komen-komen nakal khususnya dari peminat lelakinya..

Mungkin bagi Mek Kelate tersebut, pakaian yang dia pakai tu dah cukup sopan dan menutup aurat.. Tapi bagi mata-mata keranjang kaum jantan yang berhidung belang, pakaian yang Neelofa pakai dah memadai untuk nafsu dorang bergelojak beb..

Ye lah kann.., pakai baju ketat dan sendat sehingga terjojol aset-aset peribadi macam tu, memang dah terbukti akan membuatkan mata jantan yang dahagakan kasih sayang terjojol didepan internet..


Nak salahkan peminat pun tak boleh jugak kann.., dah si artis sendiri pakai pakaian yang menjolok mata macam tu, takkan nak suruh peminat tutup mata pulak?

Apapun gua harap lepas ni Neelofa lebih peka dengan sensitiviti masyarakat di Tanah Melayu ni.. Kalau dah Tuhan anugerahkan kecantikan macam tu pada Neelofa, pakai pakaian yang sopan pun akan nampak cantik jugak..

Tak perlulah nak tonjol-tonjolkan aset-aset peribadi tu bagi mendapatkan perhatian orang ye dik.. Simpan je lah untuk bakal suami nanti ye.. Peace!!

18 ulasan :

  1. Aset dari unit meriam gue telah bersedia ke medan batin.

    BalasPadam
  2. Ni lg 1 betina sundal..makin lama makin celaka perangai dia..perasan cantik konon..puiii!!

    -panasberapi-

    BalasPadam
  3. Awk semua bukan tak perasan dia gembira dan seronok juga megah menayangkan apa yg dia ada....dia ingat dia sorang yg ada itu ini dan ingat dia sorang yg tercantik dlm dunia ni. Dia terlupa ramai org yg lebih cantik dari dia, tapi tak tayang.

    BalasPadam
  4. yeeeiiii tambii or minaciii,cakap mau ada filter la,..

    BalasPadam
  5. Aset neelofa ni tak lah besar mana pun ....kecik aja ......tapi dia suka pakai pad supaya nampak besar dan out standing .........hemmm kecik aja pun ...:)

    BalasPadam
  6. boleyy tahan gak nasik lemak dia ni...

    BalasPadam
  7. Sepatutnya perkataan "pakaian yang menjolok mata" ditukar sebab kalau jolok mata tak boleh tengok dah mata sakit tapi ni pakaian yang 'menonjolkan mata' he3...
    Manusia ni kalau dah lemah iman dan tak takutkan azam Allah macam nilah jadinya.

    BalasPadam
  8. Dia tak nak tayang tapi tak sengaja dah tertayang.....sy tengok ok je....abis nak pakai cam no lagi...hehehe

    BalasPadam
  9. @Tanpa Nama
    sukahati kau je panggil org betina sundal! silap2 mak kau muda2 pun lagi truk drp ni! ko dah jamin ke tempat kau kat syurga, musibat? anak-anak kau esok belum tentu betul!!

    BalasPadam
  10. asal negeri mekah malaysia, tp pakaian cara barat.. huhuhu.. kurang pahala pose aku.

    BalasPadam
  11. Makin besar aset sejak kawan dgn hanz...

    BalasPadam
  12. tu la pemandangan. hayatinya...kalau boleh rasainya... Memang aku jantan.. memang aku nafsu langap.. memang aku betul betul syok tgok orang tunjuk aset dia.. memang aku geram..memang aku berahi...aku memang pencinta wanita...memang aku punya suka.. Nasib baik la aku ada agama yang menghalang aku dari terus mara ke medan batin. ayuh kembalilah kita kepada agama.. pasti kecantikan akan datang secara semulajadi dan bukan datang dengan cara yang keji

    BalasPadam
  13. sedap nih...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online