BREAKING NEWS

TERKINI!!!! NAJIB KANTOI RASUAH MINYAK PETROL DI KUALA BESUT.


Pemberian minyak petrol secara percuma oleh calon Pas yang bertanding di pilihanraya kecil Dun Kuala Besut, adalah menyalahi peraturan kempen pilihanraya yang tidak membenarkan unsur-unsur rasuah dilakukan sepanjang tempoh berkenaan.

Perbuatan calon berkenaan yang dilihat seperti menyogok minyak petrol kepada golongan belia di Kuala Besut, merupakan sesuatu tindakan yang kurang sihat.

Ramai yang berpendapat, pemberian minyak petrol percuma kepada penunggang motorsikal disini tiada bezanya dengan perbuatan merasuah pengundi muda.


Walaupun Pas beralasan bahawa pemberian minyak petrol tersebut adalah ikhlas dan sekadar mahu membantu rakyat setempat, ianya tetap dianggap sebagai satu imbuhan kepada pengundi supaya memangkah calon Pas pada 24hb nanti.

Selain minyak petrol percuma, anak-anak muda yang hadir di stesyen minyak berkenaan turut dihadiahkan sehelai T Shirt berwarna hijau yang berlogo Pas. - MPP News

4 ulasan :

  1. jelas2 itulah RASUAH, tetapi krn Pas yg buat tak apa...halal, jgn umno yg buat krn ia akn jd harammmmm.........ptuiiiihhhh jamban pas munafik, bala akn Allah turunkan nanti

    BalasPadam
  2. Org putih ada berkata.....if u cannot beat them so join them....

    BalasPadam
  3. Kontraktor mustahil tak amal rasuah. Aku tau sangat la. Dulu aku kerja kerani kat JKR. Aku tau sangat2 laaaa. Jangan tipu.

    BalasPadam
  4. Ko lah yang rasuah..pasal ko orang firaun..ko ingat sume org mcm ko ke?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online