BREAKING NEWS

NORA DANISH TAK TOLAK KALAU ADA OFFER JADI MENANTU MENTERI..


Cara Nora Danish bercerita tentang kawan rapatnya Nadeem atau Muhammad Nadem Nazri seoalah-olah teruja nak menjadi menantu Nazri Aziz. Pihak Nadeem entahlah, takkan Nora Danish bertepuk sebelah tangan.

Gambar diatas merupakan gambar yang dimuatnaik sendiri oleh Nora di Instagram miliknya. Nora juga mengakui bahawa Nadeem sesuai untuk dijadikan suami.

“Saya berkawan dengan ramai orang, buat masa sekarang Nadeem adalah kawan lelaki paling rapat dengan saya, lagi pula rumah kami berdekatan dan senang untuk meminta bantuan daripadanya.

“Dia seorang yang baik, sentiasa bersikap positif dan suka bersedekah. Dia ada kriteria lelaki pilihan yang boleh dijadikan suami,” katanya ketika pada majlis Anugerah Syawal TV3 di Hotel Istana kepada mStar.

Tapi selepas menyatakan kesediaannya menjadi menantu kepada Nazri Aziz, Nora kena ‘cover’ jugaklah…

“Kami sekarang masih kawan, kalau ada jodoh dengan dia saya tidak boleh menolak, tapi setakat ini hati saya belum terbuka untuk mana-mana lelaki lagi.

“Pengalaman lalu banyak mengajar saya untuk lebih berhati-hati dan untuk menjadi seorang isteri juga saya perlu betul-betul bersedia terutama dari segi pengorbanan,” katanya lagi.

Apapun semoga menjadi kenyataan. Pihak lelaki apa lagi, pihak perempuan dah setuju ni.. - Ekeleh

1 ulasan :

  1. Thniah lah kalo btl2 jd kwin gan nadeem x ni...lg pun dia ada iras2 jejai gak kn...memang taste anak menteri je ND ni...xpe lah...jnji bahagia sudah...tp nadeem ni ape statusnye? Duda or suami org? Ari 2 yg kantoi kata cucu dato nszri naik keta mewah oleh pkr bkan ke anak si nadeem....?ntah...igt2 lupe lak kisah ni....k nora ati2 ye plih suami...jgn dirampas artis lg sudah le
    ...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online