BREAKING NEWS

HOT!!! BUDAK CINA HINA ISLAM KENA BOGEL DI SHAH ALAM.


Penjaga cybercafe, Ng Mun Tatt, 24, diculik di hadapan sebuah restoran di Taman Sri Muda, Shah Alam, oleh lapan lelaki dipercayai berbangsa Melayu dengan menaiki sebuah kereta jenis Toyota Alphard.

Sumber yang diterima TerengganuToday memberitahu, semasa kejadian, remaja berbangsa Cina itu sedang makan bersama teman wanitanya sekitar pukul tiga pagi.

Bagaimanapun, teman wanita mangsa tidak dilarikan dan diapa-apakan.

Barang berharga milik lelaki itu seperti beg duit, telefon bimbit dan rantai emas dikembalikan kepada teman wanita mangsa semasa mangsa dilarikan.

Kereta yang menggunakan nombor pendaftaran palsu itu melarikan mangsa ke kawasan hutan sebelum ditinggalkan di Lebuhraya Duke, berhampiran susur masuk ke Setiawangsa, dalam keadaan bogel.


Seluar, baju dan pakaian dalam dilarikan Toyota Alphard terbabit.

Mangsa mendakwa, badannya diconteng oleh suspek kerana perbuatan remaja Cina itu yang mengaku “MENGHINA ORANG MELAYU DAN ISLAM DI LAMAN SOSIAL SEPERTI FACEBOOK DAN TWITTER”

Mangsa juga mengaku telah mencampakkan bangkai babi di hadapan rumah dan surau orang Islam yang menjadi sasaran parti DAP untuk cetuskan ketegangan kaum dan agama.

Menurut sumber itu lagi, sehingga kini hanya satu laporan polis dibuat oleh orang awam yang menemui mangsa. - Terengganu Today

11 ulasan :

  1. PADAN MUKA KAU...ISLAM DAH BAIK DGN KAU SELAMA 55 TAHUN ..TAPI KAU ORANG CINA DAP MEMANG BIADAP DAN KURANG AJAR TAK TAU BERSYUKUR..

    ISLAM TAK PERNAH SELAMAT HIDUP DALAM PEMERINTAHAN KAUM KAFIR SPT DI THAILAND, INDIA, MYANMAR, DAN BANYAK LAGI TAPI KAUM KAFIR MALAYSIA BERMAHARAJALELA MENGHINA ISLAM DAN BANGSA MELAYU DI BAWAH PEMERINTHAN MELAYU ISLAM MALAYSIA..

    SO APA LAGI YANG CINA DAP KAFIR NI NAK???

    BalasPadam
    Balasan
    1. cakap satu malaysia...ni asyik asyik nak cakap hak org islam...org islam bgs la org islam cerdik la..yg makan dadah rogol ank sendiri buang bayi tu bukan org islam ke...negara begolak..org islam juge perang sana sini..cuba ko tengok negara lain ada tak diaorg perang...so jgn la nak byk ckp..duduk je..biar pihak bekuasa yg kerja..diaorg dh kena byr gaji....

      Padam
  2. Ini akibatnya apabila kerajaan lembik dan pondan yg takut mengambil tindakan bila kafir2 menghina Islam semahu2 mereka.Pelacur vivian dan pasangannya hina Islam,polis buat apa?SKMM cuma ambil keterangan dan diam.Peguam negara patail buat apa?

    Lepas ni kafir2 makin berani sebab pemerintah Melayu yg bacul untuk ambil tindakan.Cuba kalau agama lain di'sentuh' walaupun sikit,kurang2 kena tangkap,kena dakwa dan dipenjara.

    Kelemahan kerajaan akan menyebabkan orang2 Islam yg ada maruah akan mengambil tindakan sendiri.Anak cina yg dibogelkan itu cuma contoh kecil dan tindakan balas yg sangat lembut dan tak sepadan dengan kesalahan yg cina itu lakukan.

    Kita lihat apa tindakan kerajaan selepas ini.Aku rasa yg akan kena nanti adalah 'penculik2' anak cina itu sebab mereka adalah Melayu Islam.

    BalasPadam
  3. Rasakan....naaaaak sangaaaat.... BCL ACBD BBC

    BalasPadam
  4. Nak Sanggggaat......Rasakan.... buat pengajaran utk yg lain.

    ABCD BBC BCL

    BalasPadam
  5. amekaw..tu bru sikit.....kerajaan sekarang nih takut...kerajaan bodo kerana mereka takut ...satu hari nanti kita akan merempat di negara sendiri...

    BalasPadam
  6. tahniah melayu2 selangor!!!!

    BalasPadam
  7. cina melampau , die romen buat salah kjaan sayang , melayu pkul skit dah kene jail

    BalasPadam
  8. Padan muka hina lagi kalau aku senapang atas muka dah

    BalasPadam
  9. Best ke kau nak lagi ke cina gila

    BalasPadam
  10. China ni nak kena acuh pistol dalam otak gilelahh campak bangkai babi kalau aku campak najis kau nak

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online