BREAKING NEWS

[DUNIA ARTIS] WOW!!! GAMBAR NORA DANISH BERKEMBAN SELEPAS MANDI.


Hari ni ramai yang frust bila artis cantik si Nora Danish tu digossipkan ada hubungan dengan anak Nazri Aziz.. Biasalah beb.., pompuan ni akan suka kalau lelaki tu banyak duit dan kaya raya.. Tak hensem pun takpa janji mahsyukkkk...

Dan kebanyakan pompuan cantik ni bersikap materialistik kononnya kemewahan sajalah yang mampu bahagiakan dorang sampai ke liang lahad.. Tapi sebaliknya yang kita selalu tengok.., tak bertahan lama pun jangka hayat perkahwinan artis cantik yang kawin dengan lelaki kaya..

Nak buat macam mana kannn..., last-last tak ada jodoh jugak jadi alasan dorang padahal kita pun tahu takkan kemana kalau kawin berasaskan kerana harta benda ni..

So..., untuk meredakan hati peminat-peminat Nora Danish (khususnya lelaki) yang tengah frust tu.., gua letakkan gambar Nora Danish yang super cute ni.. Semoga reda lah kekecewaan tu ye.. Kikikiki....

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online