BREAKING NEWS

HEBAT!!!! CHEGU BARD BAGI AMARAN PADA POLIS.


Pihak polis diminta memberi kerjasama kepada penganjur Black 505 dan tidak menghalang rakyat berhimpun kerana ia tidak bertentangan Akta Perhimpunan Aman, kata Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Saharin.

Beliau berkata, hak berhimpun turut dijamin Perlembagaan yang menjadi rujukan perundangan tertinggi negara dan ia mesti dihormati semua pihak.

“Kepada polis, saya ingin ingatkan bahawa kamu bukan musuh rakyat dan kita mahukan kerjasama dengan kamu, bukan permusuhan. Jadi bantulah rakyat untuk merampas semula hak yang sudah diseleweng oleh Umno BN dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR),” ujarnya.

Beliau yang lebih dikenali sebagai Chegu Bard berkata, kehadiran rakyat yang ramai adalah penting bagi menunjukkan kepada BN dan SPR supaya tidak mempermainkan hak mereka.

“Rakyat mesti bangkit untuk menyatakan bantahan bagi menoktahkan ibu segala penipuan ini,” ujarnya.

p/s: Wohaaa!!! Polis pun dorang dah tak takut beb.. Dah pandai bagi amaran lah pulak yee.. Gua harap, Polis jangan bagi muka kat puak-puak tu semua nanti.. Tangkap je sapa yang buat kacau didalam negara.. Sumbat je dalam lokap beramai-ramai.. Biar dorang tau negara ni ada undang-undang!!

6 ulasan :

  1. Sudahlah dah kalah tu kalahlah. Hentikan semua tu Melayu tak sedar diri.

    BalasPadam
  2. Hak kepala babi kau lah bastard.
    Babi anak haram punya manusia babi laknat pakatan rakyat parti babi.
    Ini melayu babi banyak bousuk .
    Banyak maka babi punya olang.
    Ini cikgu pernah ajar di kandang babi

    BalasPadam
  3. sudahlah cikgu Bard, rakyat masih selesa di bawah kerajaan BN sekarang.

    BalasPadam
  4. Dah bg kt stadium merdeka, mcm bln satu dlu, x mau plak, lps tu ckp plak polis jgn kacau, mungkin klu wat himpnan aman x da kesan jd depa nk buat kecoh2 huru hara mcm kt turki tau kt syria.

    BalasPadam
  5. Temuramah wartawan jakarta dgn anwar di indonesia.Wartawan bertanya "Apakah,benar orang cina,ingin menguasai malaysia,melalui undi Tsunami di Pemilu 13".Anwar menjawab,"orang2 cina di malaysia,adalah orang2 yang "pintar" maka kita harus, mengangkat orang2 melayu yg "pintar" di tempatnya,berserta dgn bangsa lain...Sepatutnya umno/BN,susun 10 melayu "pintar" ajar si anwar tu.

    BalasPadam
  6. Hak rakyat lain yang maukan keselesaan macam mana cikgu bastard?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online