BREAKING NEWS

VIDEO KURANG AJAR CINA DAPigs DIHARI MENGUNDI.


Puak-puak cina DAPigs tu cakap bahasa malaysia pun tak betul... Berterabor dan tunggang langgang saja dalam video tu.. Itupun ada hati nak tuduh orang pengundi hantu...

Memang kurang ajar puak mata sepet DAPigs tu kann.. Orang nak mengundi pun dihalangnya demi untuk memenangkan Pakatan.. Yang pastinya, cina-cina di Tanah Melayu ni pun bukan semua yang boleh cakap melayu.. Entah-entah pendatang dari Taiwan!!!

5 ulasan :

  1. isnt it stupid? patutlah menang..guna kekerasan.apa lagi nak dibuktikan..inilah sebenarnya proses pilihanraya paling kotor..bukan dari pihak kerajaan tapi dari golongan yg desperate utk menang.dah macam zaman komunis lak rasanya skrg..malangnya talibarut x bergaji melayu lebih banyak sekarang berbanding dulu.

    BalasPadam
  2. Sistem biometrik boleh menghalang orang lain
    menggunakan mykad org yg dah mati untuk mengundi.
    Harap spr menggunakan sistem ini pada pru/prk
    akan datang.

    BalasPadam
  3. cina dap gerakan dan mca sebahagiannya sama aje, sama juga Melayu umno pas dan pkr, sekarang jgn ungkit2 kalau betul nak baiki hubungan, kalau Pas mahu sesuatu yg boleh dilaksanakan go ahead tak yah nak fikir bangsa najmuk, lslam sesuai dari zaman Nabi hingga kiamat nanti, siapa berani deny?

    BalasPadam
  4. diorang ni memang nampak macam india malaysia

    BalasPadam
  5. Hmm...tiba ketika selendang merah akan kembali bersama parang2nya...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online