BREAKING NEWS

GAMBAR ANWAR NAIK MOTOR SEMALAM BUAT RAMAI PENYOKONG PAKATAN TERHARU.


Kesesakan luar biasa menuju ke Stadium Kelana Jaya malam tadi menyebabkan Ketua Umum PKR terpaksa membonceng motosikal untuk sampai ke himpunan "Suara Rakyat Suara Keramat" di situ malam tadi.

Gambar Anwar menaiki motosikal itu sempat dirakam pengguna jalan raya yang turut tersekat dengan kesesakan di Lebuhraya Damansara-Puchong (LDP) dan jalan-jalan lain menuju ke stadium.

Himpunan tersebut adalah kononnya bagi menyatakan solidariti membantah penipuan yang berlaku pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Yang hadir malam tadi bukan sahaja Melayu, tetapi seluruh kaum di Malaysia yang bersatu menolak penipuan pilihan raya.

Mereka berpakaian hitam sebagai tanda berkuburnya keadilan dan kebebasan dalam sistem pilihan raya kali ini.

Dengan laungan 'Ubah', 'Bersih', 'Ini Kalilah' dan 'SPR tipu', rakyat terus mendesak agar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib segera meletak jawatan kerana kemenangan kerajaan BN itu dianggap tidak sah.

Selain Anwar turut hadir adalah pimpinan utama Pakatan Rakyat yang lain, termasuk Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu dan juga Penasihat DAP, Lim Kit Siang.

34 ulasan :

  1. dah macam mat bangla pulak dah,...kikikikikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcm bapok tua je bro..

      Padam
  2. Macamana nak jadi PM nie...

    BalasPadam
  3. dua-dua pakai seluar ke tu?...anwar2 tak kan atas motor pun jadi....?

    BalasPadam
  4. .
    .
    .
    Manusia di bahagikan kepada tiga (3) jenis kumpulan. 
    Cerdik, separa cerdik & samdol.

    Yang Cerdik mempunyai akal yakni otak dalam kepala.
    Kepala berada diatas bahu. Mereka ini mampu serta boleh menilai secara lojik suatu perbuatan @ kesan dan akibat.

    Separa Cerdik - mempunyai akal dalam perut. Mampu melihat serta mampu menganalisa - tetapi masih kabur. Blur. Rabun Ayam Piru.

    Samdol pula definasi yang mempunyai akal yakni otak dalam tempurung lutut.
    Bodoh tak boleh diajar manakala pandai tidak boleh di ikut.

    Kumpulan SAMDOL tahap gaban ini...percaya bahawa Bangla ini wujud sebanyak beribu-ribu orang, datang naik pesawat, ada IC dan boleh mengundi!

    Nak buat macam mana...otak mereka telah di sodomi oleh Anwar.
    Kesian. Sunggoh kesian.

    .
    .
    .
    SARK2



     

    BalasPadam
  5. Dia ingat kerajaan nk ambik pot sgt tindakan dia..kitaorg tk heran lah..macam pondan je penakut

    BalasPadam
  6. terharu??????terharu anwar naik motor????kahkahkahkah kahkahkahkah kahkahkahkah kahkahkahkah kahkahkahkah kahkahkahkah kahkahkahkah kahkahkahkah

    BalasPadam
  7. Habislah buntut sorang tu......

    BalasPadam
  8. anwar janji kat mamat bwk moto tu kalu dia jadik PM,mamat tu jd menteri pengangkutan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha ha ha... mmg terbaik...

      Padam
  9. Pemandu Motor tu tak takut ke?...

    BalasPadam
  10. Eleh. . Atas motot tunjuk baik duk jauh. Padahal dia syok tu

    BalasPadam
  11. Errr..maaf Datuk Sri..Datuk Sri boleh ke blakang sikit x? Saya nie lemah smangat sikit! Sori yea Datuk Sri!

    BalasPadam
  12. mamat tu pun seriau jgk tu.....

    BalasPadam
  13. dicadangkan supaya anwar naik motor selama-lamanya

    BalasPadam
  14. tanpa nama 10:21....
    '....Errr..maaf Datuk Sri..Datuk Sri boleh ke blakang sikit x? Saya nie lemah smangat sikit! Sori yea Datuk Sri!...'

    Terbaik.....kahkahkahkahkahkahkahkah

    BalasPadam
  15. Korang ni bebel je.

    BalasPadam
  16. anuwar tak dapat putrajaya tapi dapat seberang jaya kah...kah...kah...kah.. bodo punya anwar

    BalasPadam
  17. Anwanr naik motor, dalam gelap dan pakai topi keledar pun kau orang bleh kenal. sayang sekali bila anwar beraksi dengan china doll. kau orang tak kenal.
    padan muka anwar menyusah orang aja kerjanya. patutnya suruh dia jalan kaki, baru orang simpati. bakal pm sangup berjalan kaki 10 km untuk mendekati rakyat. patut le Dr Mazlan kata anwar sudah berada ditahap keriktikal.

    BalasPadam
  18. Para penyokong pakatan jgn tiru hamlau2 mcm ni, biarkan dia menyalak mcm anjing kurap

    BalasPadam
  19. Kompom mamat tu taruk buku tulis kat dalam seluar dia at least kalau anwar mencuba pun kena kat kertas buku je..lepas anwar turun je mesti mamat tu merasa2 bahagian belakang seluar dia tu..hahahhahaha

    BalasPadam
  20. Ramai yg. Dtg tu cina-cina langsi...yg. melayu cuma nuar ngan mat sabu...melayu yg. Lain kerja lagi...atau tunggu customer pastu tutup kedai...balik berebut..rebut bising barang rega naik...cina barang rega naik dia suka..share naik lagi suka melayu jer..bengung tunggu batang naik jer suka..

    BalasPadam
  21. betul ke anuar tu, macam besi buruk je.

    BalasPadam
  22. Nak buat macam mula2 masa zaman reformasi dululah.....skrg nak cari perhatian orang2 cina pulak..

    BalasPadam
  23. korang semua salah ler. yang membonceng tu ada lah anuar punyer double yang baru tiba dari bangla bersama-sama geng 40,000 pengundi hantu.

    BalasPadam
  24. Apasal basah lenjun belakang seluar aku ni, cakap mat motor lepas Anwar turun.

    BalasPadam
  25. @Tanpa Nama
    kahkahkah.. terbaik bro!!

    BalasPadam
  26. @Tanpa Nama

    geli anak tekak dgr terharu tu... bodoh menyusahkan org x susah2.. da sasau sangat nak, kemaruk nak jadi pm

    BalasPadam
  27. pakai bj itam dlm gelap pakai helmet pun korang kenal tu pak nuar yek...hebat mata korang tp yg jelas terang korg kt bukn pak nuar...usijhhh

    BalasPadam
  28. Patut ada lori pasir selangor balas motor anwar tu..

    BalasPadam
  29. APA YANG HEBATNYA NUAR NAIK MOTOR.....PM DAHULU PERNAH BERJALAN KAKI DAN BERKAKI AYAM UNTUK BERTEMU RAKYAT DI PEDALAMAN....NAIK MOTOR TU BIASALAH...NAK BERLAKUN KATAKAN.....AKU SIKIT PUN TAK HERAN......KESIAN NUAR SAMPAI BEGITU SEKALI SEBAB NAK JADI PM....TAK APALAH NUAR KAU DATANG LAH RUMAH AKU DAN AKU AKAN LANTIK KAU JADI PM......

    BalasPadam
  30. Haa haa naik seram sejuk aku baca.... tapi komen terbaik.... pakai helmet orang kenal.. heeee heee tapi dengan chinadol.. masih orang xpercaya.. ... haaa haaaaa ... foto of the year ... 2013 ..... haa haa

    BalasPadam
  31. mamat tu bawak chikaro laaa...peeeewiiiitttt...

    chikaro gay tua..hahahahaha..

    helmet sama paten tu...helmet 'STENG' kahkahkah

    BalasPadam
  32. itu orang lain rupa jer sama alaaa itu mamat Bangla UMNO yang carikan .....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online