BREAKING NEWS

TERKINI!!! NURUL IZZAH DITAHAN OLEH PIHAK IMIGRESEN DI AIRPORT SABAH..


Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar ditahan dan dihalang dari memasuki Sabah oleh pihak Imigresen negeri tersebut.

Menerusi akaun twitternya, Nurul Izzah memaklumkan diarahkan pulang oleh Pejabat Ketua Menteri Sabah.

Ketika dihubungi, Nurul Izzah memaklumkan beliau cuba mendapatkan penjelasan tetapi pihak Imigresen memaklumkan ia adalah rahsia.


"Saya cuba bertanya siapa lagi yang dihalang memasuki Sabah tetapi mereka (Imigresen) memaklumkan perkara tersebut adalah rahsia dan ini arahan Pejabat Ketua Menteri Sabah.

"Kejadian ini merupakan pertama kali dalam sejarah hidup saya," katanya yang dijangka akan dihantar pulang dengan penerbangan malam ini.

Beliau memaklumkan ke Sabah untuk menghadiri Pesta Keamatan yang akan dirayakan tidak lama lagi.

Difahamkan ini merupakan lawatan pertama ahli parlimen Lembah Pantai itu selepas Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

14 ulasan :

  1. Kan ayah hang selalu nyanyi..tanya sama najib kenapa goyang kerana sabah nak hilang...
    Ada ka ayah hang beri jawaban kenapa sabah nak hilang...RAHSIA NYANYIAN AYAH HANG

    Tanya sama imigresen kenapa mak jah dilarang.. RAHSIA KAMI IMIGRESEN

    Samakan RAHSIA...adilkan jawabannya.

    lalalalalalalalalala..org sabah marah kot dulu org pakatan kata kes lahad datu sandiwara... Cuba hang tengok mulut hang..

    BalasPadam
  2. Tak perlu lah sibuk2 kt sabah..kau tak ada sikit pun sumbangan untuk sabah..elok balik lepas tu nangis lah puas2.. Kan kau suka berpura2..

    BalasPadam
  3. YB awak tu law maker. itu hak Sabah sepertimana yang termaktub dalam syarat2 Sabah & Sarawak semasakemasuka mereka kedalam Malaysia . Bapak tak ajar ke atau masa sekolah ponteng...

    BalasPadam
  4. Tenguk apa yang Nurul Izzah tulis tu..."just u wait BN!'.Cuba korang guna otak skit,bukankah ini macam kenyataan yang berdendam?macam ayah macam anak gak.Orang macam ni ke yang penyokong dia anggap sebagai ada kualiti jadi future PM?Balik jerlah jaga suami dan anak. Degree dia pun setakat cukup makan macam bapak dia gak. Pergilah balik sekolah dan belajar betul betul!

    BalasPadam
  5. dia x khianat negara tp dia CELANAT HAMLAU negara!perrrrrmaisuriiii FITNAH TERAGONG ABAD INI!hahahaahhahaahahhahahaahahahahahaah

    BalasPadam
  6. Ada hati nak memerintah tapi banyak peraturan tak tahu. Peraturan imigresen Sabah Sarawak tak tahu, peraturan pilihanraya tak tahu, hai apa dia tahu pun tak tahu. Kalau nak tahu, kat Sabah, PR kalah undi popular jadi kau orang semua (PR) tak de kuasa kat sana, tau tak. absm.

    BalasPadam
  7. Padan muka dia,kalau boleh semua keterunan dia jgn bagi masuk Sabah Dan juga Sarawak...biar mereka2 ni melilau di semenajung je...KALAH TETAP KALAH.......

    BalasPadam
  8. ini sandiwara nurul jijah ni,he,he,he

    BalasPadam
  9. MP ponteng ke?Makan angin pulak? Bukan ke banyak kerja di Lembah Pantai?

    BalasPadam
  10. Si Mulau ni tak tahu akta imigresen ke? Palui betul. Ni mesti tak belajar Sejarah semasa SPM. Atau tak buat homework nak jadi pemimpin negara. Malu jadi pemimpin tapi tak tahu undang-undang. Si Palui ni cuba study berkaitan dengan pembentukan Malaysia dan hak Imigresen Bagi Kerajaan Sabah dan Sarawak yang mempunyai undang-undang tubuh negeri masing-masing sebelum P*** tu melalak. Ini tidak, asyik nak kasi amaran dan ugut BN saja. Dahlah paloi, mulau kawan dengan bakas...Bodoh dan membodohkan diri.Kesian manusia macam ni lahir di Bumi Malaysia.

    BalasPadam
  11. penghasut...ngam la dantar balik.....

    BalasPadam
  12. ngam ...autonomi sabah dan sarawak berhak untuk x terima org dari mana2 tempat termasuklah dr semenanjung masuk..kecuali bertujuam perlancongan atau bekerja..faham!masuk punpakai passport maa..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online