BREAKING NEWS

TERKINI!!! DR MAZLAN DILEMPAR CAT MERAH DI SEBERANG JAYA.


Papan iklan calon Umno/BN bagi kerusi Parlimen Permatang Pauh, Dr Haji Mazlan Bin Ismail telah dilempar cat merah kira-kira jam 11 malam semalam.

Dr Mazlan dilaporkan berkata, tindakan biadap itu dipercayai dilakukan oleh pihak tertentu kerana tertekan dengan bacaan statistik terbaru di Permatang Pauh yang menunjukkan beliau mendahului dari segi sambutan pengundi.

“Salah satu ‘billboard’ saya dilempar cat merah oleh pihak yang hilang pertimbangan di hujung tempoh berkempen. Sebelum ini juga telah wujud banyak kes merosakkan bendera parti,” katanya didalam satu kenyataan.

Tegas beliau, usaha untuk berkempen dan menerangkan manifesto BN kepada rakyat tetap diteruskan sehingga tempoh akhir walaupun terdapat sedikit provokasi dari pihak lawan.

"Anwar ternyata semakin gentar dengan sambutan serta sokongan rakyat di Permatang Pauh kepada BN. Mungkin kali ini Allah SWT akan menyebelahi kita untuk berkhidmat kepada rakyat disini.." ~MPP News

11 ulasan :

  1. kepada yang baling tu nescaya syurga tempatmu.....sesungguhnya syurga dibawah serban nik aziz.....allah adalah nik aziz...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Astafirullah.. nik aziz ialah HAMBA ALLHA ! subhanallah.. NIZ AZIZ BUKANNYA TUHAN KITA DAN BUKAN ALLAH !

      Padam
    2. Bkn ke n.ajis tu dianggap nabi oleh penganut totok islam pas dn bkn ke n.ajis selalu mngambil hak mutlak ALLAH SWT dlm mnentukn dosa pahala serta syurga neraka seseorg hamba ALLAH. Bkn ke n.ajis sendiri yg mengeluarkn patwa songsang menurut maljis fatwa negara dgn brkata islam tu pas dn pas tu islam, tolak pas bererti tolak islam serta undi pas dpt pahala masuk syurga dn tak undi pas brdosa. Tekebeer pasberg..
      parti amalan songsang.
      Parti ajaran sesat.
      Parti anutan syiah.

      Padam
  2. Kuburkan PAS kali ini dan Allah akan kuburkan Nik Aziz dalam masa terdekat

    BalasPadam
  3. keganasan dan perilaku tak bermoral ni biasa dalam pembangkang. tengok apa jadi dalam Bersih. orang-orang Terengganu dah biasa dengan keganasan pembangkang di Terengganu. Dulu masa diumumkan PAS menang di Terengganu, malam tu juga orang-orang pembangkang pergi kepung Wisma Darul Iman.Masa diumumkan mereka kalah cuba tanya sikit kat orang-orang PAS Terengganu apa yang mereka buat kat wisma tersebut. belum cerita lagi bab kunci tempat tadika,apa mereka buat kat pondok tol jambatan Sultan Mahmud, belum cerita lagi bagaimana mereka layan penyokong UMNO masa kempen dan masa mengundi. Tuduhan Kafir tu mainan kat mulut mereka je. lagak samseng tak usah kira la. Setahu saya Islam tak ajar begitu pun. Masa Nabi Muhammad S.A.W. membuka mekah ada baginda buat jahat kat kafir Quraish??? tak de. Masa Umar al-khattab membuka palestin ada dia buat jahat kat orang2 Yahudi dan Nasrani di sana? Takde pun. Akhlak yang pembangkang tunjukkan tak sepadan dengan apa yang mereka dakwa tentang diri mereka. Ramai orang kafir di zaman nabi memeluk Islam kerana kemuliaan akhlak Nabi Muhammad S.A.W..

    BalasPadam
  4. Aku sokong. Kuburkan puak puak buta hati ni.

    BalasPadam
  5. haha bang non lepaih ni jadi lecturer la...kalah permatang pauh

    BalasPadam
  6. Jangan hina ulamak berdosa
    ,

    BalasPadam
  7. benih kebencian yang disemai oleh anwar membuatkan ada manusia sudah tidak boleh mengawal diri. ada ketika, saya rasa anwar ni umpama jelmaan dajjal.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online