BREAKING NEWS

[SKANDAL SEKS] UMNO UPAH PELAKON VIDEO MIRIP STOPA ALI??


Setiausaha Agung Pas Datuk Mustafa Ali berkata beliau bersedia melafazkan sumpah laknat berhubung video seks yang dikaitkan dengannya, jika isu itu menjejaskan parti itu.

Mustafa berkata beliau meminta pandangan dua pemimpin tertinggi Pas iaitu Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan presiden parti Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhubung perkara itu.

Bagaimanapun, katanya mereka memaklumkan bahawa beliau tidak perlu berbuat demikian. "Jadi, sebab itu, walaupun macam-macam surat khabar sebut, saya tak kisah, tak gugur pun bulu roma saya, apa yang disebut surat khabar dan blog, saya masih boleh melaksanakan (tugas) dan tak jejas apa-apa.

"Ini adalah pandangan yang diberikan oleh autoriti dalam Pas, tak ada pandangan yang lebih tinggi selain Mursyidul Am dan Presiden yang mengatakan demikian," katanya dalam satu ucapan di Rusila malam tadi.

Dalam ucapan itu, Mustafa turut menafikan beliau adalah individu dalam video seks berkenaan. "Saya tetap dengan pendirian saya, penyebaran video itu adalah kerja Umno, saya ada bukti tetapi tidak boleh kemukakannya sekarang, kita akan bertemu di mahkamah," katanya.

12 ulasan :

  1. Perangai Sial Najib & Umno

    Ini cara bagaimana sejenis kaum Melayu meraikan seorang ulamak. Suatu ketika bila saya berjumpa dengan PM, saya menyatakan bahawa Tuan telah membenarkan cybertroopers tuan menghina dan mengeji tokoh ulamak. Akibatnya, orang Melayu akan memulau parti UMNO dan memulau presiden UMNO. Yang menyokong UMNO ialah pengikut yang taksub dan yang minda mereka telah diperhamba-abdikan.
    Orang Melayu yang beragama Islam akan melihat ini sebagai suatu endorsement dari tuan presiden UMNO. Presiden UMNO kata, berdebat bukan budaya orang Melayu. Mungkinkah budaya Melayu UMNO ialah menghina, mengeji dan mengaibkan orang?
    Kita semua ada berbeza pendapat. Tapi ia jangan dijadikan alasan untuk menghina golongan ulamak. Menanam rasa benci dan permusuhan keada golongan ulama tidak dapat diterima oleh masyarakat Islam. Orang Melayu yang beragama Islam mesti melihat layanan ini sebagai bayangan pemikiran pimpinan UMNO yang anti ugama Islam.
    Hari ini Najib datang ke Raub. Ini petanda, dia melihat Raub sebagai suatu kerusi panas. Kita mengucapkan selamat datang kepada nya. Mungkin dia mahu beri hormat kepada bekas ADUN dan ketua Penerangan dia. Terima kasihlah diatas penghormatan tersebut.
    Dia datang untuk merasmikan kampus cawangan UITM di Raub. Cerita disebaliknya, ramai orang Raub pun dah tahu. Projek ini di perolehi tanpa tender terbuka oleh seorang pemimpin UMNO tempatan. Kos projek ini kira2 300juta.Cogankata UMNO ialah projek kroni didahulukan, rakyat di pinggirkan.
    Mana ada projek UMNO yang bukan menelan belanja2 berjuta2? Berapa banyak komisyen yang dibalun oleh puak UMNO?
    Ketika projek itu diberi kepada syarikat pemimpin UMNO ini, syarikat nya tidak ada lessen CIDB pun. Sebab itu ianya tergendala lama. Tapi duit mobilization sudah dibalun. Dan oleh kerana projek kroni didahulukan, maka Najib kata ok. Syarikat kroni walaupun mempunyai modal berbayar RM2 dibenarkan mendapat projek bernilai RM300juta.
    Ini yang kita tentang. Kerajaan yang memerintah begitu lama , mereka ingat mereka boleh buat sesuka hati. Duit projek ini datang dari duit pembayar cukai bukan duit UMNO. Inilah cara pengurusan kewangan yang dilakukan oleh puak UMNO. Duit pembayar cukai dikira duit sendiri.
    Punca kemungkaran UMNO ialah kerana mengikut fatwa yang dikeluarkan oleh mursyidul am mereka, Tun Dr Mahathir. Lebih baik berkawan dengan syaitan yang kita kenali bermaksud tidak mengapa orang Melayu yang beragama Islam ingkar, sombong, takabbur dan tergolong dalam golongan yang kufur!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam. ...marah nyamuk kelambu d bakar nampaknya. Apa yg awak tuduhtu mungkin betul sy tak pasti tp yg tentu kepastiannya ialah kerajaan DAP bagi kontrak 6.5 billion terowong kepada syaeikat RM 2. Macamanalah "ulama" tak di lanyak kalau kalimah Allah digadai untuk politik. Bukan hanya d lanyak di alam cyber..alam nyatapun kena....seorangje....Nik Aziz
      Projek UITM Raub adalah tender terbuka...jgn tabur fitnah (pls check ur facts). Last open tender was in 2012 itupun 5 atas keperluan keselamatan dn kepakaran terpilih. Maaf cakap, awaklah tergolong pegawai kerajaan yg khianat pd negara dn awak pengecut. Kl betul tuduhan awaktu, laporkan SPRM....time tu jgn lupa sediakan bukti, bukan cakap2 kosong dn tuduhan2 serta fitnah.

      Padam
    2. Jangan seperti pemimpin2 dan ulama2 pukimak pr..cakap..cakap...dan cakap..bohong..bohong..dan bohong...takder bukti..ni lah salah sebuah golongan mahafikun yang terbesar di malaysia...boleh blah..jom semua undi bn..!!!!

      Padam
  2. TAK UBAH SEPERI LION TERLEPAS DARI ZOO...MALEH MAU KOMEN PANJANG2...KEH KEH KEH KEH KEH

    BalasPadam
  3. Nak faham apa makna istilah 'taghut' inilah dia contoh yang paling jelas.
    Takut dan patuh membuta kepada idolanya iblis dan syaitan selain Allah.

    BalasPadam
  4. avivviyuuuu...ai laviyuuuuu...ibbibbiyuuuuuu...ai labbiyuuuuu...spenda abang mana...hahaha

    BalasPadam
  5. Orang Arab Jahilliah tak percaya dengan sl Quran maka Allah swt mencabar mereka membuat seperti nya. Jika video itu rekaan maka buatlah sepertinya, untuk membuktikan kebenaran.

    BalasPadam
  6. X brni ke stopendr oit...

    BalasPadam
  7. Stopa kami dah tahu kamu akan Spin crita.. Xpalah nanti lafazlah di hari pembalasan kelak... Kami rakyat x bodoh kamu pemimpin org pertama kena soal oleh Allah SWT... Tp xpa kot Nik Aziz n hadi jamin.

    BalasPadam
  8. Stopa kami dah tahu kamu akan Spin crita.. Xpalah nanti lafazlah di hari pembalasan kelak... Kami rakyat x bodoh kamu pemimpin org pertama kena soal oleh Allah SWT... Tp xpa kot Nik Aziz n hadi jamin.

    BalasPadam
  9. Stopa takkan mengaku, dia nak lawan kat court. Dia akan ambik lawyer yang pandai cakap belit

    BalasPadam
  10. Dia buat maksiat dan berzina, kenapa nak tanya Nik Aziz & Hadi Awang untuk bersumpah???

    Sendirilah kena bersihkan diri sendiri...

    Bodohlah lu Stopa!!!

    Kalau kita perasan...apa yg dibuat Stopa sebijik macam alasan yg diguna oleh Anwar semasa dia dgn China doll..

    Alasan : Tuduh UMNO buat (padahal yg buat ialah AMK, Keadilan)
    Konon nak bersumpah, lepas tu dihalang (Stopa dihalang oleh Nik
    Aziz, Anwar dihalang oleh Yusuf Qhardawi-kononnya)

    Nak sumpah tu saja nak gempak aje..kononnya dia dipihak yg benar..

    Kau jgn jadi munafik STOPA...
    Sia sia amalan kamu selama ni!!!

    Ya allah, kau bukakanlah hati beliau utk bertaubat

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online