BREAKING NEWS

PANAS!!! CINA ADALAH "PEMILIK SEBENAR TANAH MELAYU"..?


Belum lagi berjaya menjadi kerajaan tetapi sudah dakwa "We are rightful OWNER of the Country". North Malaysia ? (macam negara komunis North Korea).

Dan bacalah wahai Pribumi Melayu Semenanjung.. apa yang mereka tulis.. "REVOLUTION is not one night affair"..

Jadi apa kata Pribumi Melayu Semenanjung yang memangkah DAP sedangkan DAP tidak memangkah PAS dan PKR di kawasan cina?

Apa rasanya kamu pribumi Melayu Sememanjung apabila kamu menewaskan calon kaum kamu sendiri dengan memberikan undi kepada Pakatan DAP dikawasan Melayu?

"THIS IS NOT OVER YET" bagi kamu wahai pribumi Melayu Semenanjung yang menyokong pakatan DAP???

Dari pilihanraya kecil, prk sejak dulu sehinggalah pru sekarang, orang cina secara amnya telah menterjemahkan undi mereka, solid utk kaum mereka sahaja. Binalah berpuluh-puluh SRJK china, taburlah banyak mana pun duit cukai pun, mereka tetap ambil yg ditabur tapi kencing tetap kencing.


*sumber Kenn Voices Around


Majoriti Cina Kafir di Malaysia ini sudah nampak "JALAN" yang dijanjikan oleh DAP. Peluang HAK SAMA RATA yang dimahukan oleh etnik ultra kiasu ini telah dibuka luas oleh ANWAR IBRAHIM yang menjanjikan DEMOKRASI BEBAS seperti di Barat kepada semua warga Malaysia tidak kira anda kafir atau tidak.

Tahniah PAS... impian anda untuk melihat UMNO dikuburkan mungkin akan tercapai dengan bantuan para kafir harbi ini. Sejarah akan mencatatkan bahawa Melayu PAS telah bersama DAP memerangi saudara seakidah dan sebangsanya sendiri dari UMNO. Bangsat kamu fanatik PAS!

17 ulasan :

  1. Tidak ada hak samarata yg diperjuangkan oleh golongan kiasu ini..mereka mahu kan semuanya..Winner takes all...itu lah yg boleh disimpulkan melihat kepada gaya mereka dalam bidang-bidang yg telah mereka kuasai..ekonomi terutamanya.

    Mereka adalah anasir perosak kepada negara kita..kini secara teran-terangan..

    BalasPadam
  2. MASIH ADA LAGI DALAM FACEBOOK PENCACAI-PENCACAI MELAYU YANG MASIH TIDAK SEDAR APA YANG TERSURAT DAN TERSURAT SEHINGGA KINI TERUTAMA AHLOL-AHLOL PAS YANG MERAYAKAN KEMENANGAN PAS DI KELANTAN.
    APA ERTINYA KEMANANGAN BN/UMNO? BERGEMBIRA BILA TERIMA TEPUKAN GEMURUH SEWAKTU BERKEMPEN DI PRU 13.
    APA ERTINYA KEMANANGAN PAS DI KELANTAN DAN PARLIMEN HANYA BEBERAPA KERUSI SAHAJA? BERGEMBIRA BILA DISANJUNG OLEH DAP DAN TERUS MEMUSUHI UMAT ISLAM YANG BERLAINAN IDOLOGI POLITIK WALAU PUN DARI BANGSA YANG SAMA. AGAMA YANG SAMA.
    TAHNIAH SEMUA PEMIMPIN MELAYU TAK KIRA UMNO ATAU PAS.

    BalasPadam
  3. Orang China tak boleh dipercayai!!!!

    Tokong dia pun dia tipu.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. (upin ipin) betul betul betul. . .

      Padam
  4. sedih sungguh rasanya melayu tk bersatu dan berpakat dengan kafir untuk menjahanamkan melayu sendiri...memang patut pun cina dan india kata melayu bodoh dan senang diperalatkan.aku mohon kehadrat allah swt supaya diturunkan kiamat esok supaya dihapuskan semua orang kafir di muka bumi kepunyaan allah ini..pada datuk seri najib please do something drastically sebelum kita hancur pada pru14. jgn lg bg muka pada cina dan kami orang2 melayu bn dah lama bersedia untuk bertempur dgn cina2 ni.

    BalasPadam
  5. org cina n india x perlulah nk kata tanah melayu ini dia punya, sepatutnya dia sedar asal usul kedatangan cina n india kat tanah melayu nie. dorang sepatutnya sedar diri yang dorang tu bukan asal keturunan dari tanah melayu tp jd orang luar yang datang ke tanah melayu. cuba baca buku INTERLOK yang ingin dihapuskan oleh dorang yang pernah ingin digunakan di sekolah menengah untuk menjadi buku sastera melayu. dorg tidak membenarkan digunakan di sekolah kerana dorg takut semua orang akan tahu macam mana asal usul kedatangan datuk nenek dorg dlu datang ke tanah melayu nie.... orang melayu nie x sedar yang selama ini org cina n india hanya mempergunakan dorg sahaja untuk menjadi kambing hitam di negara nie... selain buku INTERLOK kejadian 13 mei 1969 pun sepatutnya boleh membukakan mata orang melayu terhadap apa yang telah dilakukan oleh org cina pada masa itu... cuba baca buku, ketahui apa yng sebenarnya berlaku pada 13 mei 1969 itu....tolong la orang melayu sedar dari janji dan mimpi yang ditaburkan oleh mereka... bangkit la orang melayu yang beragama islam dalam mempertahankan hak dan kedaulatan negara kita ini..

    BalasPadam

  6. BN PANDAI sangat. Dah kasi cina2 kaya raya, biarkan house prices in urban areas like PJ and Bangsar and taman tun naik like crazy until the Malays can't afford n when the non-Malays have made their money what do they do? Of course, they will spurn you n not vote for you. Cos, they don't need you anymore. Do they kenang jasa and budi, make you gadai yr religion n soul by allowing Genting, sports toto outlets, their own varsity n hospital etc? Pandai sangat smpai di sisihkan when yr not needed anymore. Wham bam, thank you very much. Insaf la.

    BalasPadam
  7. Tun Mahathir telah meleraikan tragedi 13 Mei 1969 dgn mewujudkan Dasar Ekonomi Baru (DEB). Antara kandunganya adalah membahagikan Melayu dan Cina kepada 2 pendekatan iaitu Cina diberi Kebebasan untuk menjana Ekonomi dan Bangsa Melayu sebagai Profesionalisme(Pentadbiran).. Tetapi hari ini DAP secara terang2an telah menunjukkan sikap Resisnya untuk mendapat Mandat apa yg selama ini diberikan kepada Melayu iaitu (Pentadbiran)...sbb bila mereka mendapat mandat ini Kakitangan Awam Melayu sebahagianya akan dipecat dan Bangsa Mereka akan mentadbir..sesungguhnya cina DAP ini terlampau Tamak...Rezeki Melayu pun diorang nak sapu sedangkan Ekonomi diorang dah Establish..bagi kita yg berada di bawah ini kene sedar sesungguhnya DAP lebih kaya dari UMNO kerna dibelakang mereka terdiri daripada Sumber Sumber yg sanggup membantu DAP untuk menjatuhkan Raja Melayu, orang Melayu dan Agama Islam...sbb Dasar DAP adalah utk menjadikan Malaysia Pertahanan Israel di PortDikson dan Agama Kristian sbg Agama Rasmi Malaysia...

    Bersatu Wahai Bangsa Melayu.. Jangan asik merintih kehidupan yg dilalui..ingat kita ada Agama..Allah Sengaja Uji kita dengan Kemiskinan...Bagi yg Kaya ada juga Ujian Allah...cuma bagi yg bertelagah Idealogy bersatu lah dengan yg Majority bukan terus menjadi Manoriti..bila Minoriti mudah Alpa dengan Janji DAP yg hanya memperkudakan Ketuanan Melayu...contoh sudah ada...iaitu DSAI yg mmg bercita2 ingin menjadi PM.. Segala maklumat sulit habis dicanang dan sekarang sudah mula berfikir bahawa PKR sudah tidak Relevan...tetapi mereka masih Relevan oleh DAP..

    UBAH Idealogy...Bersatu Demi Agama Bangsa dan Negara

    AMINN..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Respect u bro. Amin ya Allah

      Padam
    2. Respect from me too..huraian yg cukup padat & terbaik!

      Padam
  8. bak kata pepatah menang sorak kampung tergadai...fikir2 kan lah org2 melayu semua.....

    BalasPadam
  9. Nampak sekali pemilik blog mahu memicu pergaduhan Melayu dengan Cina. Tak baik pemilik bloger ini.sudah tahu sejak dulu lagi Melayu benci sama Cina tanpa sebab yang jelas, lagi suka membakar bakar... Tutup sajalah you punya blog.... Kalau Cina kena halau dari Malaysia, apa you banyak hepi? Suka pergaduhan kah? Begitukah yang namanya umat Islam? Suka menanam kebencian kepada Kaum Cina? You ingat cuma Melayu yang terbaca blog you? Sungguh anti Cina blog ini. Walhal Cina sudah mengakui warganegara Malaysia. Turut mengharumkan nama Malaysia di Olympiade. Turut membangun negara dan perekonomian. Orang Cina cuma mau diakui oleh negerinya bahawasanya mereka juga warganegara Malaysia, bukan pendatang seperti Bangla, Nepal, kemboja, juga Indonesia. Mereka cuma tidak mau dianaktirikan. Jadi orang mesti adil lah.... Cina tak pernah makan minum free di negara ini, semua pakai keringat sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Umat islam cinta perpaduan.kami menolak kemungkaran yg sperti bangsa en bawa dlm msia.Melayu dri dulu menerima cina,india dgn terbuka.malah sprti bersaudara.jgn en ckp melayu benci.jika benci cina,en mmg x wujud di Msia dri dlu lg..Cina jika en baca sejarah mmg telah diakui msia dri dulu lagi.Melayu,india juga x pernah mkn minum free di negara ini.semua pakai keringat juga.dn kebanykan dikedai kaum en.kami sumbang ekonomi juga.kami pengguna trbsar.tanpa kami,ekonomi en jga jatuh.
      Jadi,berlaku adil lah trhadap hak kami seprtimana kami telah berlaku adil trhadap en.

      Padam
  10. sedaq lah wahai melayu penang yg pangkah pakatan terutama DAP..tolong la jangan jadi buta hati.. GE14 nanti jangan ulangi lagi..

    BalasPadam
  11. Babi lu cina hanjing...itu johor gelang patah lu mau ambil sbb itu singapore dekat sama lu olang lah cibai....mau bikin lu punya empayar lah.... Hanjing punya anak lu makan babi tau...pigi baliik lu punya datuk nenek tempat lah....puki ayam punya bangsa.

    BalasPadam
  12. Aku tak kira, walaupun aku susah hidup di bumi tanah tumpah darah aku sendiri aka dah kena blacklist, anak aku tak dapat biasiswa & ptptn, tanah sekangkang kera pun tak ada cuma bakal tanah kubur aje, rumah pun duduk menyewa, kereta pun tak mampu nak boli, ado motor tak ada lesen & road tax, gaji tak cukup nak makan anak bini, hidup kelentong sana sini pasal nak kais pagi makan pagi kais petang makan petang, dll., tapi jiwa dan raga aku tetap aku pertahan dan perjuangkan bumi Malaysia ini dari penjajah bangsa bukan Melayu. Mati hidup aku utk Islam untuk Melayu & utk Malaysia. Biar lanjut usia menjadi tua, biar bercerai tulang dari badan, biar berjujus airmata darah, sehingga nafas tidak berhembus, di takdirkan mati hidup balik, biar di katakan bodoh, biar di katakan bengap, akan aku pastikan bangsa aku menerajui negara. Walaupun mereka tamak, walaupun mereka haloba, walaupun mereka menipu, walaupun mereka skandal, walaupun mereka korup, janji & pastikan bangsa Melayu & Islam memerintah negara ini. Semua hak ALLAH dan semoga ALLAH mengekalkan org Islam memerintah negara aku ini. Amin.

    BalasPadam
  13. muak dengar, orang yang tahu akan ketawa macam mereka tu malaikat.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online