BREAKING NEWS

HUSAM AKAN BUKA KUNCI PUTRAJAYA... - ANWAR IBRAHIM


Anwar Ibrahim menyeru warga Putrajaya melakar sejarah membenamkan kerajaan Umno-Barisan Nasional pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), Ahad ini.

"Ini masanya untuk kita beri pengajaran kepada mereka.

"Rakyat yang akan beri mereka pelajaran, apa itu bankrap," katanya dalam perutusan khas hari pekerja, menjawab dakwaan dasar Pakatan Rakyat (PR) hanya akan memufliskan negara.

"Tipulah macam mana pun, tapi kalau rakyat bangkit macam ini..., beri sokongan kepada calon kita, (Datuk) Husam Musa di Putrajaya," ungkap beliau lagi.

Dengan tempoh kempen yang masih berbaki empat hari sahaja lagi, Anwar dilihat lebih gemar berkempen diluar berbanding di kawasannya sendiri di Permatang Pauh.

"Macam mana pun saya kena datang ke Putrajaya kerana kunci Putrajaya ada pada Husam," ujar Anwar lagi.

Anwar menekankan, jika peralihan kuasa berlaku, kerajaan PR akan memastikan nasib golongan penjawat awam khususnya akan terus terbela.

"50 tahun BN memerintah tidak nampak perubahan yang setimpal.

12 ulasan :

  1. anuar bercakap demikian di depan berapa puluh ribu org pendengar? kenapa tak ditunjukkan pendengar? sy org jauh drp kl nak tahu brp ramai yg masih percayakan anuar lgbt pesuruhyahudi ini, kalau masih ramai yg percayakan bangsat ini maknanya org malaysia sudah ramai dibangsatkan

    BalasPadam
  2. 66 tahun hidup lu masih papa homo

    BalasPadam
  3. Menjelang malam pengundian..ds anwar dijangka akan bersumpah laknat di masjid di permatang pauh..nantikan...esoknya seluruh rakyat bersatu mengundi menyokong ds anwar...tapi tu dalam drama jer sebab dia tak berani pun..mcmna nk angkat sumpah jd PM..

    BalasPadam
  4. Perubahan macamana lg yg dimaksudkan oleh AI ni. Minta pencerahan.

    BalasPadam
  5. Husam sedang tunggu kau tu nuwar oii. Jangan nak berlakonlah satu Malaya sudah kenal siapa kau. Pandai kau tipu dia untuk disembelih di Putrajaya. Silap haribulan, Husam yang akan kunci lobang belakang kau cukup-cukup baru kau tau. Sampai kiamat pun orang keji macam kau ni tak layak dan tak akan jadi PM. Semua rancangan kau orang dah tahu. Lobang dah pecah. Kawan-kawan rapat yang berakal semua dah cabut. Malaysia ini tanah melayu yang berdaulat. Agamanya Islam, maka sebab itulah segala perancangan jahat kau tidak akan berjaya disini.

    Rakyat 1Malaysia.

    BalasPadam
  6. Dia kata ... "tiada perubahan yang setimpal..." ... maknanya, ada la perubahan. Yg "tak setimpal" tu ... tak setimpal utk dia la. Nak sgt dok kat kerusi PM ... mcm tu baru setimpal. Pigi daa mabok!

    BalasPadam
  7. "perubahan yg tak setimpal"? maksudnya?

    mungkinkah - "guna depan saja hanya cara sikit2 berbeza";

    "yg setimpal"? - "gunakan yg depan dan BELAKANG sekali, baru tak membazir; sama rata dan sama rasa ...". ooooo ....

    BalasPadam
  8. Aku tak sanggup dapat pm kaki jubox...

    BalasPadam
  9. bila pergi Putrajaya cakap lain, depan lim depan karpal cakap lain kata nak kurangkan penjawat awam, ni la manusia lidah biawak yang tak boleh pakai ... Dasar perjuangan kamu tidak dapat diterima, jadi bagaimana untuk menyokong kamu ??? bersekongkol dengan DAP yang terang-terang menentang Islam memusuhi orang Melayu , PAS pulak yang memutar-belit agama menjual agama , PKR yang tujuan utamanya untuk merusuh berdemonstrasi untuk menjatuhkan kerajaan supaya manaikkan nuar .... Apa ni ???? caca marba !!!

    Saiful pun dah bersumpah dihadapan Kaabah 2 kali, kiblat orang Islam seluruh dunia di tanah suci, tunggu lah balasan kamu wahai nuar oiii ..........

    PUTRAJAYA LAMBANG KEJAYAAN NEGARA MERCUTANDA NEGARA TAKKAN DISERAH KEPADA PENGKHIANAT MUSUH AGAMA BANGSA NEGARA ......

    BalasPadam
  10. Cantik nampak jam tangan Omega baru! Yang lama mana pi??

    BalasPadam
  11. Orang penat bina Putrajaya senang senang nak sapu keliling spt hentam lubang punggong.

    BalasPadam
  12. Tertunggu2 berita pada pukul 11.30 pagi spt yg dijanjikan ...mass ghost voters transportation via air, land and sea..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online