BREAKING NEWS

DEDAH!!! HUBUNGAN CINA DAP DENGAN KONGSI GELAP DI PENANG.


DAP pada tahun 2008, apabila menang PRU 12 di Pulau-Pinang, telah menjadikan Red Rock Hotel yang terletak di Jalan Macalister sebagai kubu kuat mereka dan juga disitulah DAP Penang telah bertapak dengan Pusat Gerakan War Room mereka terdapat di Hotel tersebut. Red Rock Hotel adalah kepunyaan dua orang "Gangster" Cina yang bernama - Loh Lam Peng dan Loh Nam Seng.

Mereka berdua ini adalah daripada kumpulan kongsi gelap - Hung Mung yang bermakna "Pintu Merah"...Lazimnya, jika ahli kongsi gelap Cina ingin membuat perniagaan yang sah maka mereka akan masuk dalam bidang "construction". Maka selepas Pulau-Pinang berjaya ditawan DAP atas sokongan undi dari orang-orang Melayu PAS dan PKR....maka habuan yang diberi kepada Loh Lam Peng dan Loh Nam Seng oleh kepimpinan DAP adalah dengan diberi projek-projek "construction" di seluruh Pulau-Pinang kepada syarikat "construction" milik Loh bersaudara ini yang diberi nama - Red Rock Constrcution Sdn Bhd.

Selain daripada itu, MAFIA Penang ini juga telah menubuhkan - " Red Rock Group of Companies" yang berselindung disebalik perniagaan haram - penyeludupan, menjual dadah, menjual pil-pil khayal (Happy 5 Pills), khidmat seks haram, ah long, peras ugut dll dan kini setelah berkuasa maka DAP telah memberikan perniagaan sah dalam bidang pembangunan hartanah dengan tertubuhnya Red Rock Construction Sdn Bhd kepada dua orang adik breadik MAFIA ini dengan bantuan pengundi-pengundi Melayu PAS dan PKR.Red Rock Hotel terletak di hujung persimpangan antara Macalister Road dan Aboo Siti Lane yang dikenali oleh penduduk tempatan sebagai - Sam Seng Hung...yang merupakan lubuk ganster Cina di Pulau Pinang.

Di sinilah terdapat - pusat-pusat hiburan Aboo Siti Lane yang terkenal dengan disko-diskonya yang lebih hebat dari Bukit Bintang di Kuala Lumpur. Selain dari disco, terdapat juga perkhidmatan seks kira jam bagi pelanggan-pelanggan yang berkunjung ke pusat-pusat hiburan di sini.

Dengan penglibatan Low Eng Hock dari Ivory Property, maka Red Rock Construction Sdn Bhd juga akan berkesempatan meluaskan perniagaan mereka yang HARAM dan HALAL apabila orang-orang Melayu Islam memberi sokongan kepada DAP menerusi PAS dan PKR.....Maka segala macam FASAD (pencemaran) akan berlaku apabila TEROWONG RM 8 billion dibina dan ianya menguntungkan syarikat yang depannya BUMIPUTERA tetapi hakikatnya dikawal oleh gangster gangster Cina seperti Loh Lam Peng dan Loh Lam Seng....

Atas bantuan kerajaan DAP maka kini Red Rock Construction Sdn Bhd pula diberi peluang bagi membina projek-projek mewah yang tidak mampu dibeli oleh orang-orang Melayu Islam di sekitar Logan Road.Inilah hakikat sokongan orang-orang Melayu Islam PAS dan PKR kepada DAP P.Pinang dimana kita menang sorak tetapi malangnya, kampung, maruah agama dan bangsa telah tergadai. Wahai orang-orang Melayu Islam di Pulau Pinang, bangun dan sedarlah !

*sumber peopleagainstopposition

20 ulasan :

  1. Melayu PKR dan Pas bodoh

    BalasPadam
  2. Tahniah lah ya, kpd orang islam penang...
    Kalau aku, dgn dap ni memang tak leh terima la.

    BalasPadam
  3. PADAN MUKA PAS HANYA ADA SATU KERUSI SAJA DALAM KERAJAAN PAKATAN PULAU PINANG!

    BalasPadam
  4. PAS bercita2 membawa orang islam seMalaysia menyokong DAP; mereka mahu negara Malaysia diberi kepada cina, itu ajaklah. Apa habuan mereka kita pun tak tahu.

    BalasPadam
  5. PAS, PAS sedarlah, helah dap, memang dap hanya perkudakan pas .Dap kata tunggu T M mati saja, katanya lagi TM x hidup lama . 10 tahun lagi tanah melayu akan jadi tanah cina. pas pas pas, lupakan dendam kesumat tu demi anak cucu kita bersatulah atas nama melayu , islam

    BalasPadam
  6. @Tanpa Namasedar2la melayu jgn lagi tuduh menuduh
    yg lepas2 tu buang jauh2 Pas ke Umno ke kita kena bersatu demi kebangkitan Islam

    BalasPadam
  7. MELAYU YG UNDI PAS N PKR DAP KAT PENANG MMG BANGANG..BODOH..BAHLOL..BEBAL...KITA UTARAKAN PNDAPAT DEPA KATA KITA NI RASIS...DAH JDIK CMNI PON ADA LG MELAYU BDOH YG DOK BGGA DEPA MENANG KAT PENANG..MMG SGT BDOHHH

    BalasPadam
  8. Sabtu tgri sy btembung dgn LGE (babi) kat smpng sungai acheh..tgk la melyu bkerumun dgaq dia ckp...tp syukur alhmdllah..dun sg aceh menang pd BN...masih bermaruah org kapg aku..sg bkau..sg acheh...tahniah...padan muka cheeegguu barddddddd..puiii

    BalasPadam
  9. Awat Polis tak buat apa kalu benda ni betui? Aku dah meluat kat DAP ni. Polis tak reti2 lagi ka?

    BalasPadam
  10. gangster taik kucing.......anda tidak mampu musnahkan kami....selagi ada orang melayu sejati.....melayu pas pkr boleh la dibodohkan....

    BalasPadam
  11. Nasihat la macam manapun, hati yang dah gelap tu tak akan mau dengar lagi selagi disesatkan oleh manusia yang kononnya alim tapi berhati serigala. Mampusla wahai melayu pulau pinang.

    BalasPadam
  12. Realitinya pengundi cina di Malaysia itu ternyata memang rasis, itu hakikatnya. Tapi sekarang telah di'counter attack' semula kepada UMNO & media massa konon sengaja memainkan isu rasis.

    Bagi saya, cukuplah jika orang Melayu tidak termakan 'marketing' cara urus niaga taiko cina, itu pun sudah lebih dari cukup. Berapa lama sudah kita bekerja bersama mereka? Cukup masak!

    BalasPadam
  13. Ketua gangster ni dikenali sebagai Taikor. Taikor adalah terletak tempat yg keempat dalam hiraki clan-clan kongsi cina. Taipan adalah hiraki yg tertinggi yg mengetuai clan-clan kongsi. mereka ini mempunyai kuasa mutlak atas taikor dll. merekalah tangan-tangan ghaib. mereka mempunyai kuasa mutlak, wang, tokong & pengaruh terhadap semua anak buah, dalam clan LIM, CHAN dll.Kini taipan menjadi wakil DAP @ berada di atas calon DAP. mereka susah dikenali, kebiasannya mereka ini bertitle datok & disenangi semua. Walhal merekalah yg hidup diatas kerja2 kotor samseng & taikor. kita orang islam, jgn berpeluk tubuh membiarkan mereka berkuasa sejak dahulu lagi. My 2 cent.
    xbayan lepas.

    BalasPadam
  14. ana duk penang, apa yg pasti islam sama islam bergaduh.
    cina untung,
    risau saya.
    Sedarlah umat islam....
    Kaum lain sedar hanya kaum mereka yg dapat jaga mereka,
    tpi kita masih terpedaya dgn kata2 bhw kaum lain akan jaga kita,

    ISlam makin hilang sinarnya di dunia.

    Syukur calon BN Fathul Bari yg dikatakan berpemikiran wahabi kalah di Perlis,
    dan syukur juga calon PAS, Mat Sabu yg dikatakan Syiah kalah di Kedah.
    Kolej Islam Teknologi Antarabangsa (KITAB) Pulau Pinang dipengaruhi wahabi,

    Umat islam di penang kebanyakan hanya tinggal di Balik Pulau sahja,
    tmpt2 lain semuanya majoriti cina,
    org melayu lari ke tanah besar.

    Ya Allah kukuhkanlah Islam dan penduduk Islam.

    Apa yg nabi minta untuk umat, itulah yg kmi minta utk umat,
    Apa yg nabi mintak dijauhkan dari umat, itulah yg kmi minta dijauhkan dri umat.

    Penuhkan masjid2 dgn jemaah2 lima waktu sehari semalam,
    hidupkanlah masjid kami sebagaimana hidupnya masjid di zaman nabi s.a.w.

    BalasPadam
  15. PAS PKR parti barua Dapig
    HARAHJADAH MELAYU PAS PKR

    BalasPadam
  16. Di aiport penang sapu paling byk dapat trip mcmana nk tuka kereta baru depa ada backupGangster. Semua pihak dh tahu barrack obama saja yg belum dimaklumkan.

    BalasPadam
  17. Sejarah china telah menunjukn bhwa kongsi gelap dgn org cina mmg saling brgntung antara satu sama lain dn telah mnjd satu budaya org cina. Mereka sume ni menang sejak dr azali amat takut dgn gangster atau kump kongsi gelap dn sanggup mberi wang prlidungan kepada gangster bg mlindungi mereka.

    BalasPadam
  18. alarh.. lepa niey hnya urg luaq..kita tuan rumah..uat apa nk takut.. cina dgn hindu ni bawah tapak kaki kita jha.. bla2 masa pun.. kita urg melayu.. harus bersabar. tpy ingat lah wahai kaum cina dan hindu... kmi masih lagi ingat tragedi 13 mei.... ingat lha......

    BalasPadam
  19. podah..dari gaya hang cakap,masa 13mei tu hang pun x hidup lagi.hang tau dak masa 13mei tu orang melayu islam ni gaya hidup depa sungguh mulia..sembahyang x pernah tinggai,posa cukup sebulan.segala amalan baik diikut,amalan buruk dibuang..tapi lani..apa yang melayu islam ada?mentekedarah pun duit x berkat..nak harap pada 3 calit?depa ni pun satu la...melayu dengan melayu depa berani la..pelari anak bini ornag bulih la panggey depa,tarik kereta bulih la suruh depa,jadi samseng kampun bulih la depa..aku melayu tapi aku malu tengok apa yang jadi dengan melayu lani..atas kenyataan hang tadi..melayu lani kalau cina ludah atas kepala depa pun depa x berani nak buat apa..percayalah...

    BalasPadam
  20. puki mak hampa... barua siyeee.. hampa dok buat kalut apa... penang tetap penang.. yang orang luaq dok amek kesah nie pasaipa.. mampoih p la kat kami.. hampa pown nak makan susah..x payah la dok pikiaq pasai kami orang penang.. puuiihhhh.. kongsi 04 company..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online