BREAKING NEWS

ANWAR NAK DEDAH SKANDAL NAJIB DENGAN WARGA ASING..


Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim akan mendedahkan senarai syarikat penerbangan yang didakwa digunakan Umno-BN untuk membawa masuk warga asing bagi mengundi semasa Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), Ahad ini.

Menurut Anwar, beliau memiliki segala dokumen yang diperlukan untuk membuktikan kepada rakyat tentang satu lagi penipuan Umno-BN berhubung perkara itu.

“Sehingga ke hari ini, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) masih gagal memberi sebarang jawapan atas dakwaan yang dibuat. Saya memiliki segala dokumen syarikat penerbangan yang terlibat dan akan mendedahkannya semasa sidang media esok,” katanya.

Beliau berkata demikian dalam ucapannya semasa menghadiri program Jelajah Merdeka Rakyat di Taman Dagang, di sini pagi tadi.

Hadir sama, calon PKR Parlimen Pandan, Rafizi Ramli, calon PKR Parlimen Ampang, Zuraida Kamarudin dan calon DAP DUN Teratai, Tiew Way Keng.

Dalam pada itu, Anwar turut menyelar tindakan Umno-BN yang sering menggunapakai taktik kotor untuk memastikan pentadbiran negara terus berada di bawah cengkaman mereka.

Anwar berkata, pimpinan Umno-BN sepatutnya menyerahkan kepada rakyat untuk membuat pilihan dan bersedia menerima sebarang keputusan yang telah ditetapkan.

“Sudah-sudahlah dengan penipuan ini dan biar rakyat putuskan semasa 5 Mei nanti. Datuk Seri Najib Razak tidak perlu takut kerana kalau Umno-BN kalah sekalipun, beliau tetap ada jawatan sebagai Ketua Pembangkang.


p/s: Bila agaknya Nuar nak bersumpah nafi adakan hubungan seks dengan Chinadoll??? Takkan tak berani kot? Hihihihi...

21 ulasan :

  1. Ha ha Ha...this is a good one...Bangla Air or Burma Air? Now they have Malindo Air also BUT I think Tongkang Better, no immigration and undetectable..

    BalasPadam
  2. sebenarnya nabi yang perlu kita ingati adalah 26 bukan 25.....nabi yang ke 26 tu adalah anwar ibrahim.....kebaikan anwar hidup didunia ini hanya tuhan sahaja yang tahu.....kalo nak rujuk kebaikan nabi muhammad rujuk dulu anwar ibrahim....kita akan selamat dunia dan akhirat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saudara jangan tulis begitu tentang nabi dan rasul nanti rosak aqidah pula.benci pun jangan sampai membahayakan aqidah kita.maaf kerana menegur.syukran.

      Padam
    2. ..tapi dah jatuh aqidah kalo jual kalimah allah....maaf jugak kerana menegur.....taksub pun jangan jatuh akidah....toce

      Padam
  3. yg hg kongkek depan belakang mcm mana?
    knp diam saja.....

    BalasPadam
  4. tengok muka dia ni tak ada seri langsung,macam....

    BalasPadam
  5. tak habih2 dengan hang punya bohong bang non juboq woi... hang punya imaginasi memang tinggi la,sama tinggi dengan cita2 hang nak jadi PM (Peliwat Manusia.
    Bak kata Pak Jabit Hantu Kak Limah....'Ini kaki tengok dvd ni'.....hahahha hang ni banyak tengok gambaq hindustan ni
    hhhhhhaaaaaqqqqqq ppppttttuuuiiihhhh la woi.....

    A.B.A.I

    BalasPadam
  6. 100 % aku percaya ckp DSAI tu. memang banyak syarikat penerbangan yg bawa pendatang asing ke Malaysia skrg.bangla,india,cina,indon,arab,us,british,australia,mesir,iran,pakistan....etc.mereka datang nak tengok proses PRU 13...lepas tu mrk round2 kat Malaysia.

    BalasPadam
  7. Cakap orang mabuk......bole cayake !

    BalasPadam
  8. Makin lama makin tak ada otak si tua lahanat ni.

    BalasPadam
  9. skrip lbh kurang mcm nak angkat sumpah 16sept.kencing kuat,sembang je lebih.

    BalasPadam
  10. Takpe..kita tgk esok betul ke tidak...

    BalasPadam
  11. lantok dia la....

    BalasPadam
  12. Dengar boleh, percaya jangan.

    BalasPadam
  13. 16 september....Penipuan terbesar kenapa begap sangat Hampas

    BalasPadam
  14. ADOYAI..ADA LAGI KE PENCACAI YANG PERCAYA CAKAP DIA NIH? SEBELUM TU, BERMUBAHALAH DAN TUNJUK JAM OMEGA DULU BANG NON YE..

    BalasPadam
  15. Lg satu penipuan gaytua assyirik yg mana semua pengundi hantu tu org dia tp utk mngabui mata org akan segala penipuan dia maka dgn hebat dituduh krajaan. Haram mgundi pagaytan hampas assyirik assyiah al khawarij yg dgn niat utk mnghuru harakn negara islam mlysia.

    BalasPadam
  16. @parang terbang
    oiii ckp bg ada iman sket

    BalasPadam
  17. Islam for all..hudud for all
    Pas for all..hudud for moslem only

    BalasPadam
  18. Tutup dulu diri yg dahterdedah baru dedah org lain al juburiiiiiii. Kenape lah tak mampos mampos manusia juburi ni.........

    BalasPadam
  19. Mane ade hudud untuk islam saje......itu hudud ala pas. Hukum islam hudud for alllllll.ade pahem.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online