BREAKING NEWS

BAPA SAIFUL UNTUNG MENIAGA LOBANG PUNGGUNG ANAK..


Bapa Mohd Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim sekali lagi menukar kenyataannya dengan mendakwa dakwaan liwat ke atas anaknya oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 2008 benar-benar berlaku.

Azlan mengaku kejadian ke atas anaknya itu bukan konspirasi politik seperti kenyataannya beberapa bulan lalu.

"Kejadian liwat yang dilakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah benar dan ia bukan satu konspirasi politik untuk menjatuhkan DSAI (Anwar)," katanya.

Beliau juga menarik balik permohonan maaf kepada Anwar sekeluarga dan mengumumkan keluar PKR serta-merta.

Azlan pada 8 Mac lalu mengejutkan banyak pihak apabila memohon maaf kepada Anwar dan mendakwa anaknya dipergunakan pihak tidak bertanggungjawab, termasuk seorang pegawai perdana menteri dalam kes Liwat II.

Dalam kenyataannya sebelum ini, Azlan, 60, mendakwa semua kenyataan akhbar yang dikeluarkan anaknya dan beliau sendiri dirancang dan disediakan pegawai khas di Jabatan Perdana Menteri (JPM) dan peguam Zamri Idrus.

Beliau malah merayu kepada seluruh rakyat Malaysia "bangun bersatu menentang kezaliman ini dan bekerja keras agar kebenaran akan muncul" serta berdoa agar Allah memenangkan perjuangan Anwar dan Pakatan.

Dalam sidang media hari ini, Azlan dilapor menjelaskan, tindakannya sebelum ini dibuat akibat terpengaruh dengan beberapa pihak dan tidak timbul soal ganjaran.

"Kebetulan nak pilihan raya saya tampil buat keterangan. Saya ada buat solat istikharah mohon petunjuk dan pedoman. Bersedia hadapi tohmahan orang sekeliling," katanya yang mengaku sudah insaf.

Beliau juga menegaskan, tindakannya mengadakan sidang akhbar pada hari ini atas kesedaran sendiri, keinsafan dan bukan disuruh, dipengaruhi mahupun dipujuk oleh sesiapa.


p/s: Berapa agaknya 'untung' yang berjaya dikaut oleh Azlan ni kann? Nampaknya sekarang ni meniaga lobang punggung anak lagi untung dari berniaga starbak... Hahahahaha...

16 ulasan :

  1. Manusia macam ni yang dikatakan kalau mampus hidup semula pun orang tak akan percaya lagi

    BalasPadam
  2. mungkin masa menyokong saiful ,dia harap dapat juta juta dari umno tengok tengok umno bukan kemaruk cerita liwat, dia minta pada pkr dan dijanjikan juta juta ,aleh aleh semua tau pkr punya janji macamana ,manifesto bukan janji. so rakyat malaysia boleh berfikir beb

    BalasPadam
  3. Hahahahaha...

    BalasPadam
  4. sebab itu jangan main2 dan jangan ambil ringan mubahalah..jika yang bermubahalah itu di pihak yang benar..lawan yang berdusta akan binasa sama ada cepat atau lambat..

    jadi mamat2 yang kantoi semua tu bila nak bermubahalah?

    BalasPadam
  5. Kalau ini betol2 berlaku alangkah baiknya bagi KITA harap Pakatan Haprak boleh gali liang dan tempah batu tanda.

    BalasPadam
  6. Salam geng. Jgn seronok sangat... Silap2 semua ni mainan pembangkang suruh bapak saiful buat u turn.... Semua dlm pakage. Nanti org akan claim yg umno counter and bayar bapak saiful utk reverse statement. Jgn seronok sangat.....

    BalasPadam
  7. Now what Mr Azlan? Nak kaut untung pulak ke bila buat U-TURN... seelok2nya xpayah layan dah kenyataan dia nih.... agak2 teringin nak glamour gamaknya, ke duit yg diberi arituh dah abis, now nak kaut pulak dari UMNO/BN....? Kesian Saiful Bukhari punyai seorang bapa macam nih....nak buat camno, bapa tetaplah bapa tetapi...

    BalasPadam
  8. kena makan sumpah ini 2 beranak

    BalasPadam
  9. kalau jumpa org ni dgn setan....kasi RPG manusia x guna ni dulu

    BalasPadam
  10. Geng2 umngok xleh pkai..kheja sumpah ja depa taw..last2 jd sesumpah mcm bapak saypol..kihkihkih..jgn marah ye macai ;p

    BalasPadam
  11. nak senang punye pasal sanggup buat macam2, tu la hidup zaman akhir ni, macam2 hal terjadi..

    BalasPadam
  12. Ni laaagi buat si stopa ali tak berani bersumpah..ka..ka..ka..amacam macai lembu terencat pas.. (terencat sebab walau sejuta kebenaran ditayang tak mau paham2)

    BalasPadam
  13. pertama sekali aku percaya kejadian liwat antara anwar dan saiful mmg berlaku. kerana tiada manusia yg beragama ISLAM yg walau bangang mcmanapun sanggup bersumpah utk dilakhnat ALLAH SWT atas sebab apapun.
    kedua aku percaya liwat itu berlaku suka sama suka
    ketiga bapak saiful nih mmg cibai celaka besar kepada masyarakat
    keempat anwar ibrahim lg besar celakanya dan membawa kecelakaan pada umat ISLAM
    kelima macai2 Penipu Rakyat sedarlah sebelum diliwat anwar ibrahim.
    keenam PRU13 nanti BN pasti mndapat mandat 2/3 kerana pngundi atas pagar yg x pernah mngundi sebelum nih mcm aku akan mngundi BN.
    ketujuh manusia xde akal sahaja akn bersama PR yg pmimpinya terdiri daripada dajal2 kecik seperti anwar ibrahim, ulamak penipu seperti N.AJIS dgn Parti Ajaran Syiah sesatnya yg mmpergunakan ISLAM demi undi dan komunis bangsat

    BalasPadam
  14. PATUTLAH DULU TAK BERANI SUMPAH..

    SORANG P.I. YANG BERSUMPAH DAH JALAAAAN..

    NUAR, ASMIN, OSTAD KAUNSELING 3 PAGI, STOPA...SETAKAT NI MEMANG AMAT TAKUT BERSUMPAH..

    PENCACAI2 PR TAK NAMPAK2 LAGI KE?

    BalasPadam
  15. Slps apa yg dia dah buat,masih layak ke dia dipanggil manusia?

    BalasPadam
  16. Bg aku ini bayaran yg perlu anwar byr kat azlan nih..bkn senang depa menanggung bertahun sebab nak bukak aib seorg bangsat bernama anwar.sapa yg sanggup menggaji depa ni?satu2nya cara biarlah apa pandangan org anwar perlu byr segala kesusahan dan aib yg depa terima.kita x dok tempat depa.kita x rasa betapa susah yg depa rasa.jd aku bersetuju dgn apa yg dia buat.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online