BREAKING NEWS

[WAJIB TENGOK] VIDEO ANWAR KENA HALAU DARI MASJID DI PENANG..


Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dan sekutu politiknya, Penasihat DAP Lim Kit Siang menerima nasib sama selepas 'tidak diterima' penduduk setempat ketika berkempen di Pulau Pinang dan Johor semalam.

Anwar diminta meninggalkan Masjid Jamek Teluk Bahang, Pulau Pinang setelah selesai menunaikan solat maghrib ketika cuba memberi tazkirah politik di masjid itu.

Beberapa ahli jawatankuasa yang tidak selesa dengan tindakan Anwar itu kemudiannya meminta beliau meninggalkan masjid tersebut.

Dalam kejadian yang menimpa Anwar kira-kira pukul 7.40 malam pula, kehadiran beliau dari awal lagi tidak mendapat keizinan ahli jawatankuasa masjid berkenaan selain dibantah penduduk.

Walau bagaimanapun, selepas tindakan Anwar itu ditegur, pengawal peribadinya bertindak seperti samseng dengan memarahi penduduk dan memasuki masjid tanpa membuka kasut.

Ketua Wira Pertubuhan Peribumi Perkasa (Perkasa) Negeri, Mohd. Rizuad Mohd. Azudin berkata, sebelum kejadian itu, beliau menerima panggilan daripada Setiausaha Kariah Masjid berkenaan, Adzhar Ahmad yang meminta bantuannya menasihati Anwar supaya beredar dari masjid tersebut.

"Saya bertemu Anwar dan bercakap secara baik dengan beliau tetapi tidak diendahkan. Itu yang menyebabkan penduduk berang.

"Dalam saya cuba menasihati Anwar supaya beredar kerana risau perkara tidak diingin berlaku, saya terdengar kekecohan di luar masjid dan mendapati pengawal peribadi Anwar dengan tidak beradab bergaduh dengan penduduk," katanya.


16 ulasan :

  1. Iblis jadi malaikat kejap. Muka dah tampal kulit babi memang la tak malu

    BalasPadam
  2. lepas tazkirah....cari jubo....hebat papa nurul izah...

    BalasPadam
  3. Utk solat tak de masalah, tp kalau nak ceramah ke, tazkirah ke, carilah tmpt yg org sudi nak dgr. Masuk kariah org kenalah beradab.

    BalasPadam
  4. aku ingat anuwar ke Masjid nak bersumpah laknat rupanye nak tabur fitnah. Kes zina dengan China Doll pun anuwar tak bole jelaskan.. asyik-asyik fitnah, konspirasi, finah, konspirasi, fitnah, konspirasi.......Angkat sumpah mudah bukannya susah pun...berani kerana benar takut kerana.... lu pikirlah sendiri wahai para macai-macai Pakatan sekelian....

    BalasPadam
  5. Nuar Jubor dah mandi junub ke belum?Takut2 sebelum datang tadi menjubor dgn boypren Gay. Terus datang mesjid. Yg Heran siap penjilat2 beliau bole peluk dan cium tangan yg masih bekas2 air jebruit. eee najis

    BalasPadam
  6. Semoga Allah bagi kamu azab dunia wahai nuar munafik!!!

    BalasPadam
  7. Bagaimana kalau pegawai masjid dengan AJK kariah ikut kempen parti politik dan bertindak berat sebelah?. Anak kariah pun tertanya2. Tok imam tu kena sama rata, sebab mewakili semua anak kariah yang terdiri daripada pelbagai fahaman politik.

    BalasPadam
  8. salam...jangan jadikan tempat ibadah...untuk politik....saya syorkan ramai ramai buat buat zikir bila ada orang datang untuk ceramah politik...dapat juga manafaat...

    BalasPadam
  9. nape xda video?? kosong ja ygkt bwh tuee?

    BalasPadam
  10. mamat ni memang sial betoi la...yg dengaq tu pon bengong...bi-seksual depa boleh "angkat"...apa punya akai org-org Melayu ni..

    BalasPadam
  11. Majoriti komen mencermin kan penganut Islam yg sesat dan sesesatnya. Pintu hidayah Iman telah ditutup oleh Allah atas usaha sendiri².

    BalasPadam
  12. Bila la peliwat tua ni gol..malu beb ada pimpinan mcm ni.

    BalasPadam
  13. @Tanpa Namasalam... pada saya yang memberi komen telah mendapat hidayah dari allah swt....hanya org yg menyokong anuar itu yg tidak mendapat hidayah sebab berbagai cara telah diusahakan dgn solat hajat dll lagi...namun bala tetap menimpa saudara anuar ....disini saya harap penyokong tegar anuar sedar bahawa perjuangan mereka tidak direstui allah swt...oleh itu bertaubat kpd allah sebelum terlambat...amin

    BalasPadam
  14. Kalau bukan Anwar pun, banyak lagi rakyat Malaysia yang berkaliber untuk jadi pemimpin. Tak perlu angkat jadi pemimpin kalau dah imej dan akhlak hancus sama sekali. Banyak lagi tokoh ilmuan dan cendiakawan di luar sana boleh jdi pemimpin. Meluat dah dengar dan tengok macam-macam hal pasal dia ni. Tapi degil tak mau jugak tarik diri. Muka tak malu.

    BalasPadam
  15. Geli kotor dgr 'tazkirah' Anwar.. Bapak Segala Munafik yg ada di Malaysia ini.. ckp bab 'menyucikan hati'.. tp hati dialah yg paling KOTOR, dlm masjid berpura2 beriman.. di luar masjid 1001 kejahatan, fitnah, lagakan umat.. Anwar2.. langsung tidak takutkah kau pd Tuhan Yang Maha Pedih Azab-NYA..???

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online