BREAKING NEWS

TERKINI !!! ANWAR AKAN BERSUMPAH MUBAHALAH DI MASJID KUBANG SEMANG..


Maklumat terkini yang gua terima mengatakan bahawa Anwar Ibrahim akan bersumpah mubahalah di Masjid Kubang Semang Permatang Pauh tak lama lagi.. Ini bagi menafikan bahawa dia adalah individu yang melakukan hubungan seks bersama Chinadoll didalam video yang didedahkan tak lama dulu..

Gua juga difahamkan.., geng-geng PKR telah menghasilkan satu video baru menggunakan pelakon mirip Anwar dari Thailand yang menyamai video asli Anwar bersama Chinadoll sebelum ini..

Video baru ni dihasilkan bagi membolehkan Anwar bersumpah laknat bahawa dia memang bukan lelaki didalam video tu..

Anwar juga dikatakan akan menafikan dia terlibat dalam sebarang masalah moral, sebaliknya Anwar akan menyalahkan Umno kerana mahu menjatuhkan imejnya sebagai seorang bakal Perdana Menteri pilihan rakyat..

Yang gua pelik.., kenapa Anwar cari jalan susah nak nafikan lelaki dalam video tu adalah bukan dirinya? Kenapa selepas 2 tahun baru Anwar meroyan sakan?

Kalau Anwar berada dipihak yang benar.., saman je lah Datuk Eskay yang dedahkan video tu pada umum.. Kenapa sampai sekarang ni Anwar tak berani nak saman Eskay? Adakah Anwar takut Eskay dedahkan lebih banyak video terlampau membabitkan dirinya?

Sekarang ni gua dengar.., skandal Anwar dengan wanita Indonesia akan terdedah tak lama lagi di Permatang Pauh ni.. Dah ramai yang bercakap pasal berita ni sampaikan didalam kem Pakatan sendiri dah mula kecoh..

Patut lah Anwar tak berani nak kempen di Permatang Pauh beb.., rupanya ada benda yang dia takut tersebar..

Gua akan cuba cari skandal yang dimaksudkan.. Nanti bila gua dapat.., gua akan dedahkan dalam blog ni.. Memang confirm Anwar kena TKO beb... Tunggguuuuuuu.....

11 ulasan :

  1. Aku harap selepas dia bersumpah, keluar je masjid biar ALLAH turun kn bala kepada manusia munafik nie..

    BalasPadam
  2. Azizan dah jatuh, Nik Aziz dah pengsan, Karpal Singh dah tumbang..lepas ni Lim Kit Siang dan anaknya Lim Guan Eng ..last sekali baru Anwar Ibrahim dan Lee Kuan Yew..masyaallah

    BalasPadam
  3. benarlah kata kata zul nordin....

    BalasPadam
  4. NAK BERSUMPAH LA PULAK...MEMANG BETUL LA APA KATA ZUL NORDIN TU..

    BalasPadam
  5. AKUPUN DOAKAN DIA DITIMPA BALA ALLAH JUGA AGAR MENJADI PENGAJARAN KPD SEMUA MAKHLUK ATAS MUKA BUMI PD HARI INI YG CUBA MEMPERMAINKAN AGAMA ALLAH TERUTAMA PUAK KAHAK HIJAU ITU.

    BalasPadam
  6. Lamanya masa nk bersumpah?anwar2 udah2 lah tu...

    BalasPadam
  7. Pelik!!!
    Kalau betul bukan dia kan senang buat report polis...
    Biar ada kes...biar ada kertas siasatan
    Baru telus...

    BalasPadam
  8. Nak bersumpah lagi.. org2 permatang pauh takkan percayakan. cukup2lah tu berat sangat bebanannya yg nak dibawa kesana nanti utk ditanggung, berapa kali lagi nak bersumpah banyak sangat kes yg lain akibat dari kes salah laku melibatkan moralnya

    BalasPadam
  9. Bagus-bagus......sekarang ni petang-petang selalu hujan lebat dan kilat petir siap....jangan Bang Non keluaq saja masjid dah kena ngap terus....oh....adengan yang ingin rakyat lihat.....

    BalasPadam
  10. BODOH la UMNO!!!! X SEDAR2 LAGI!!! tolong tengok UMMI HAFILDA tuh!! PEREMPUAN SETAN.... ORANG DOA BAGI PETUNJUK.... ORANG UMNO DOA UTK BAGI LAKNAT ORANG!!! SEDAR LA SIKIT KITA NIH HANYA manusia biasa... bukak sikit minda tuh... ISU ALTANTUYA MANA?!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online