BREAKING NEWS

TERKINI!!!! 500 RIBU RAKYAT TERPEGUN ANWAR UMUM KEKAL DI PMTG PAUH.


Didepan kira-kira 500 penyokong tegarnya di Padang Sungai Ara Butterworrth, Anwar mengumumkan akan mempertahankan Parlimen Permatang Pauh demi cita-citanya untuk menawan Putrajaya.

Walaupun sebelum ni Anwar berkira-kira hendak bertanding di Perak, tetapi gua dimaklumkan bahawa Anwar mendapat info bahawa dia ditolak oleh rakyat negeri tersebut.

Jadi untuk menutup malu, Anwar terpaksa menjilat kembali ludahnya untuk bertanding di kawasan selamatnya sebelum ini.

Ini sekaligus menunjukkan Anwar tak yakin akan menang diluar kawasan yang ditandinginya sejak puluhan tahun dulu.

Kita sama-sama lihat nanti sama ada rakyat Pmtg Pauh masih mahu menerima Anwar sebagai wakil mereka.

Yang gua tahu, Anwar tak akan menang disini kecualilah ada barua-barua Umno yang bertindak memboikot pilihanraya kerana calon pilihan mereka tak dicalonkan.

Gua dah dapat info agenda pemboikotan akan berlaku disini.. Cuma gua tunggu je masa nak dedahkan sapa dalangnya nanti..

19 ulasan :

  1. Banyaknya 500 ribu...skali ngan setan2 ngan mak nyah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walau nuar ni bakal kalah dan yg dgr dia 500 je tapi dia usaha gila dan yakin akan menang. Jika 500je yg hadir tapi kalau dia pergi ceramah 2000 tempat. Maka undi dia jadi byk dan walau dia kelentong dan menipu pun dia boleh menang pula. Jadi BN apa calun u buat. Sekadar duduk dan harap prestasi Najib je ke? Lingkup lah kalau gitu. Byk kerusi BN kalah kerana tak dpt lawan kelentong calun lawan. Tak buat homework. Dunia akhir zaman ni kena bijak, pandai buat percaturan, dan pantas mengalah lawan dgn buat persepsi tanpa fakta kerana itu lah yg d buat oleh pihak lawan. Cepat lah btindak!

      Padam
    2. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Padam
    3. Barisan hadapan umno bn wajar mengorak langkah di pematang pauh..anda menentukan....jgn ada yg mementingkan diri...berjuang sebagai pejuang...dsai wajib ditumbangkan...setiap yg kaya ada kekurangannya..setiap yg gagah ada kelemahan...sebagai pejuang jangan gentar...berjuang dalam satu pasukan..satu parti..

      Padam
  2. Harimau Kumbang5 April 2013 11:57 PTG

    Mari lah kita sama2 bersatu hati.Kita mesti menangkan BN.Sekarang bukan masa nya untuk merajuk.
    Bersatu lah kita semua sebelum segala nya terlambat...

    BalasPadam
  3. skang bkn zmn pak lah nak boikot2..untuk menentang aljuburi..tiada was2..perjuangan disanjungi..

    -mahasiswa dari sabah-

    BalasPadam
  4. Jijan Mali....6 April 2013 12:34 PG

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun penyokong kaum sesat LGBT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  5. Semoga Allah melindungi orang yang jujur dan musnahkan orang yang sanggup menjadi petualang kepada bangsa,agama dan negaramya sendiri semata-mata kerana teringin sangat nak duduk di Putrajaya.

    BalasPadam
  6. Alah apa yang nak dihairankan sekiranya berlaku juga boikot memboikot di permatang Pauh....sebabnya Ketua Bahagian UMNO sendiri yang akan menjadi ketua boikot memboikot.....sebab dia kan orang Anwar....dan ada lagi dua tiga yang juara boikot memboikot...mereka ni bermain wayang sahaja depan ahli akar umbi...jenis cakap tak serupa bikin...sekarang ni pun ddah ada unsur-unsur kearah itu.....tanyalah ahli akar umbi UMNO Permatang Pauh....hahahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah d beli dgn DUIT lah tu. Nak kaya cepat utk masa depan yg terjamin.

      Padam
  7. itulah kalau nak komen ,jangan lah tunjukkan betapa bengong dan bangang nya hampa,,malam semalam Anwar direct berceramah dibeberapa lokasi secara berasingan seluruh P Pinang,,,kalau nak tau 500 ka atau lebih,pi lah try tengok,,,otak umno macam pukimak,,

    BalasPadam
  8. kah kah kah...balik ke permatang pauh jugak akhirnya..sembang kencang..kah kah kah

    BalasPadam
  9. Biarkanlah....

    Dia kan Ketua Umum, biarlah dia Umum
    Dia kan Ketua Umum, Keje dia Umum
    Dia kan Ketua Umum, sukasuka dia Umum

    BalasPadam
  10. kena baca surah mengenai Nabi Lut dan bencana yang tertimpa ke atas ummat degilnya. Dalam surah ada cerita orang kaum LUT suka homoseks.

    BalasPadam
  11. Udah la bn.. selamat bersara

    BalasPadam
  12. kesihan anwar ni... betul2 mcm badut sarkas.

    BalasPadam
  13. Pembetulan:Sungai Ara bukan di Butterworth tapi di dalam kawasan Bayan Lepas

    BalasPadam
  14. kejap perak, kejap permatang pauh.. inikah contoh bakal PM?? tidak ada pendirian langsung.. jika dalam hal memilih tempat bertanding pun dia tak konsisten, apatah lagi dalam urus tadbir negara... hancurlah Malaysia jika AnuuWarrr jadi PM..

    http://borneobullet.blogspot.com/

    BalasPadam
  15. Dekat permatang pauh maybe dia boleh menang ni.. percaya atau tidak, masih ramai yang menyokong anwar ni. Mmg dia ni kemaruk nak jadi PM.. last2 mungkin masuk wad gile dan jadi PM kat sana.. ape2 pon, semoga negara kita dilindungi selalu. Sekiranya anwar ni boleh mendatangkan kejatuhan negara kita, diharap rakyat Malaysia celik mata dan hati.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online