BREAKING NEWS

TERBARU!!! VIDEO STOPA ALI BERSUMPAH MUBAHALAH.


Video di bawah ini adalah kenyataan Mustafa Ali sendiri yang mencabar Ketua Polis Negara supaya bersumpah ikut cara Islam ketika beliau mempertahankan versi beliau tentang insiden Batu Buruk pada tahun 2007.

Lihat video di bawah dan sebarkan :


Logiknya, jika Mustafa Ali cabar bersumpah dan tahu kepentingan sumpah itu untuk menegakkan kebenaran, maka kali ini Mustafa Ali mesti berpegang kepada prinsip beliau itu.

Sekarang, isunya tidak banyak tertumpu kepada hinanya moral pasangan di dalam video tersebut tetapi lebih kepada persoalan tentang integriti dan kredibiliti Mustafa Ali yang sebelum ini pernah mencabar pihak lain bersumpah tetapi apabila kena ke batang hidung sendiri, Setiausaha Agung PAS itu terkedu tidak mahu bersumpah!

Baca seterusnya DISINI..

9 ulasan :

  1. pihak macai kata video X pemimpin mereka adalah besi. so, video sumpah yg dibuat pun besi gak. jgn percaya sumpah anjing yg dibuat!

    BalasPadam
  2. malam ni aku buat sembahayang hajat. jika benar pak mus dlm video itu biar konek nya tegang tak turun turun sampailah dia masuk kubur. taqbir 3x.

    BalasPadam
  3. sumpah lahh, no problem tapi... kalau pegi mahkamah nanti, mesti ade CCTV yg merakamkan dia di sana... nak lari mcm mana??? BERANI MEMANTAT, BERANI LA TANGGUNG, BERUKKK !!

    BalasPadam
  4. ala pak mus tak perlu buat semua itu ...
    haji adi dah beri pahala kat pak mus ...
    untuk pak mus ... berzina pun dapat pahala ... banyak pulak tu ...
    kalau ikut agama islam ... berzina dapat dosa ... bukan sahaja dosa tapi kena hukum hudud lagi ...
    tapi bagi agama pas ... buat zina dapat pahala ... berat ... berat ...
    sebab itu dari dulu lagi aku kata pas adalah agama baru ....

    BalasPadam
  5. memang dah menjadi dasar Pakatan Haram.. bila kena batang hidung sendiri, mulalah bisu memanjang dan pekak badak.. Rakyat dibelakangkan, NAFSU didahulukan..

    Borneo Bullet

    BalasPadam
  6. Diharap Pas akan siasat perkara ini dgn adil dan sebaiknya. Dari segi sokongan InsyaAllah sokongan kami tidak akan berubah. Tidak adil utk kita berubah jika hanyalah kerana kesilapan seorang individu. Jika video itu satu fitnah, maka sy berdoa agar Allah melaknat dan membalas si pengfitnah.
    Namun jika video itu benar adalah mustafa, maka mustafa wajib disingkirkan dan Pas wajar utk berterima kasih kpd pihak yg merancang/merakam sebab sekurang-kurangnya kita telah dapat tahu duri dalam daging yg ada dlm Pas. Jika telah dibuktikan kesahihan oleh mahkamah, tapi jika Pas tidak mengambil sebarang tindakan, maka Pas akan hilang undi drpd sy. Cuma diharapkan, akan datang sebaiknya selain dirakam, dapatlah ditangkap khalwat terus dan ruang hujah akan terus tertutup.
    Ini kerana terdapat hujah dari sudut kesahihan. Antara yg sy dgr, ada 1 youtube yg menunjukkan teknologi membuat topeng muka iras manusia. Youtube itu menunjukkan b/m individu2 tdk dpt membezakan antara muka yg ori dan topeng trsebut tetapi anjing boleh mengesannya menerusi bau. Topeng itu dipasang dari kepala hingga sebahagian badan. Masalahnya sy tak dpt cari youtube tu. Klu sesiapa ada mintak diberi link.
    Jadi pndapat sy penangkapan terus beserta rakaman jika ada, adalah yg terbaik. Dgn penangkapan terus, video tersebut hanya akan dijadikan rujukan mahkamah tanpa perlu mengaibkan dgn cara menyebarkannya di internet. Dunia ini milik Allah, klu kita mengaibkan org, Allah akan membalas mungkin dgn aib yg lebih teruk kita tidak tahu.
    Sekiranya sumpah mubahalah perlu utk menyakinkan orang awam, maka bersumpahlah. Wbp sumpah shj bagi saya tidak mencukupi, proses undang2 dan penghakiman juga perlu ada. Pas tidak rugi jika membuang mustafa ali jika benar dan sahih dia bersalah. Ini kerana dizaman Rasulullah, sahabat baginda sendiri pernah dihukum kerana berzina. Sy tidak menuduh mustafa, tetapi ianya tidak mustahil kerana selagi namanya manusia, kita semua tidak terlepas godaan nafsu syaitan.
    Salam...

    BalasPadam
  7. hahahahahaha...

    umno ni memang hebat la...

    dia boleh pasang remote kat kote mustapa ali... hahaha..
    umno bole buat kote mustapa ali cari pepek.... hahahahaha...
    gile beb... minah tu pun umno pasang remote jugak....
    mengeledik pepek minah tu bila umno tekan remote... sampai
    loceng bilik berbunyi... tak sabar tu....
    hebat gile umno nie... orang pas jugak yang bodoh...
    macam mane nak perintah negara...kalau orang bole pasang remote
    kat kote... hahahahaha...

    hahahahahaha hahahahahaha...

    BalasPadam
  8. dia berzina pun dapat pahala....dia beri nafkah batin kepada janda yang kehausan...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online