HOT!!! GAMBAR BOGEL AISHAH SEDANG MANDI HAMPIR TERSEBAR!!

Posted by MPP On Ahad, 14 April 2013 54 comments
Hiasan..

Peristiwa ini diceritakan kepada saya oleh seorang yang rapat dengan Aisyah (nama sebenar Wan Aishah bt Wan Ariffin).

Maka, oleh kerana saya kenal sumbernya dan kalau saya sebut nama sumber saya ini nescaya tuan2 dan puan2 pembaca kenal siapa sumber saya ini.

Pada satu hari Aisyah telah menelfon sumber saya ini.

Beliau berkata tiba-tiba dengan tidak semena-mena bumbung rumah beliau telah bocor. Kebetulan hari itu hari hujan yang sangat lebat.

Air hujan telah masuk ke dalam rumah Aisyah melalui bumbung. Lantas, sumber saya ini meminta bantuan beberapa orang unit Amal di sebelah Ampang sana untuk menengok-nengok apa yang telah berlaku kepada bumbung rumah Aisyah itu.

Manalah tahu, mungkin bumbung rumah Aisyah itu telah rosak akibat hujan yang sangat lebat itu.

Apabila beberapa orang Unit Amal Ampang memeriksa bumbung rumah Aisyah, didapati kebocoran itu berpunca dari lubang yang ditebuk di bumbung rumah Aisyah.

Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain.

Tujuannya supaya gambar2 yang tidak elok itu boleh digunakan bagi memalukan atau meengugut Aisyah.

Cumanya belum sempat kamera dipasang, tiba-tiba hujan dan air masuk melalui lubang2 yang ditebuk itu. Allah SWT menyelamatkan hamba Nya.

Kejadian ini membuktikan bahawa ada skuad khas yang ditubuhkan UMNO untuk mengintip serta merekod tindakan2 pemimpin pembangkang bagi tujuan menguntungkan UMNO dan BArisan Nasional.

Usaha2 sebegini sudah tentulah memakan wang yang banyak serta sumber yang besar dan tidak mungkin dijalankan oleh parti2 politik yang bukan memerintah seperti PAS, PKR dan DAP.

Usaha2 ini juga membuktikan UMNO telah bangkrap idea dan terpaksa bergantung kepada mendedahkan aib dan keburukan orang hatta gambar2 bogel dalam bilik mamdi dan bilik tidur pun mereka mahu gunakan.


Oleh: Tulang besi

Tulang Besi

p/s: Artikel diatas ditulis oleh penganut tegar ajaran Pas iaitu blogger Tulang Besi untuk memfitnah Umno.. Jangan-jangan.., dia sendiri yang tebuk bumbung rumah Aishah tu untuk skodeng... Bodoh punya Tulang Babi!!

54 comments:

Tanpa Nama berkata...

Muka macam ikan lampam tak cukup air...ada hati gelar diri dia tulang besi...hahahahahaha.

Tanpa Nama berkata...

aikkk... bumbung bocor pun umno gak yg salah..?? jangan2 unit amal tu yg tebuk dgn keizinan aisyah utk menuduh umno... ishh.. kena siasat ni... memang tulang babi betul lah...

Jeffry berkata...

BIASE LERR BROO..PAS DAH TAU KLH TKO DIORANG DH SURO MUSTAFA ANGKAT SPENDER PUTIH. TULANG VAVI TU TUKANG CANANG JEK...PENCACAI LERR KATAKN HUHUHU

Tanpa Nama berkata...

Maknanya video stopa Ali tu betul la.. Bukan edit.. Mana satu yg betul ni wahai macai.. Sekejap edit sekejap camera...senang cte, kita letak camera trsembunyi dlm bilik umh kita, satu hari bini kita main dgn laki lain.. Kita yg salah atau bini kita????? Jawapan yg mudah tp macai pakatan ni bodoh

minat buku berkata...

Ya Allah.. Ya Allah.. Ya Allah
nak gelak ke nak apa

wanda berkata...

asyik tuduh umno je....buat FITNAH lg....buat pengikut tegar pAs....anda tahu ke siapa yang buat,,,,nampak ke?kalau saja2 nak cakap ....tak ada bukti jangan cakap...yang islam tak suruh nak buat sangat...kalau tengah duk jalan -jalan ,tiba2 tersepak batu...nak salah umno jgak ka?sudah2lah....ALLAH MAHA MENGETAHUI...apa yang ada di hati kita...

Moikha Moros berkata...

mesti macai2 lahanat tu semua ckap nie org upahan umno.. mane macai2 hamPAS,xnak spin ke?? hahaha.. klau dah ngikut penjubur,jadi gile sex la..

Tanpa Nama berkata...

gambar org mandi pn nk sebar jgk btl2 xde maruah la macai umno ni

Tanpa Nama berkata...

bodonya species PAS ni...semua salah UMNO..org dalam dia buat katanya UMNO..kucing dia tercekik ikan pun salah UMNO...haish pls guna otak sikit boleh tk

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni sapa sapa mengalami masalah bumbung bocor bolehla hubungi unit amal...

Tanpa Nama berkata...

Masyallah, macam blog lucah.
Ingat Umno ingat Umporno

Tanpa Nama berkata...

Bodo tahap babun puak pas ni.klu bini dia mengandung pun umno jgk yg salah padahal siang mlm dia yg dok henjut bini

Tanpa Nama berkata...

losserrrr....

Tanpa Nama berkata...

Hehe sudah terang lagi bersulu...tolak pimpinan runtuh moral..-minda pondok

Tanpa Nama berkata...

Mamakkkkkkk!!!!!!!!! Mana mee goreng aku?????????

Itupun salah umno kaaa??????

Ayat gempakkk dr puakkk pas/pkr menggerunkan penyokong umno/bn takat ni.....

Berak kat toilet,taik xnak kuar pon salah umno ka?????
Gila punya org...........!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Video pak stopa adalah palsu kerana pak stopa pakai spender g-string sejak dulu..-en.mohd

Tanpa Nama berkata...

Itu imaginasi Tulang Besi, dari situ kita boleh tahu betapa kotornya kepala puak2 ni...... Asyik dok pikir benda tu je, pastu salahkan Umno....

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak menipu pun agak-agak la tulang besi, aku yakin ko sendiri yang tebuk lubang tu.Sebab ko sendiri yang kata lubang tu untuk letak kamera, ko sendiri yang tau...apala punya statement ko ni.

Tanpa Nama berkata...

Kuat tul ilusi tulang vavi ni berapa biji pil kuda dia telan tu ....vavi vavi...

Tanpa Nama berkata...

bab panjat bagi unit amal...!!fuh bumbung umah tu....

Tanpa Nama berkata...

Barisan rasa nya dgn prestasi yang ditujukan selama 4 tahun yang lalu telah membolehkan mereka menang jika rakyat mahu berfikir secara rasional

Cabai Muda berkata...

Ini bukan Tulang Besi. Ini Tulang Reput.

Tanpa Nama berkata...

Aisah kalau 15 tahun dulu ok la..skrg ?? Eehhhhh x seleroooo

GGK berkata...

LOL bumbung bocor terus assume rumah ada orang nak pasang kamera kakakakka

Tanpa Nama berkata...

Oo patut la bumbung aku bocor! Rupenye umno nk ngintai aku mandi..celako..celako..celako..

Tanpa Nama berkata...

Halo Tulang Besi ke Tulang Kokang.... kalau nak bikin cerita biarlah perelok sikit, mcm kisah zaman batu lah mamat ni... Kalau aku... tak hingin nak tengok body ostazah aisyah tu, uweekkk. nak montah...bersemak. Oi mamat tulang kokang, kau dah pasang cctv tu kat rumah ostazah A B ABADI SELAMANYA tu?, hah, yang tu bak mari, kita layan cukup2, yg tu aku pun gerammmm ggrrrrr. Semak ke semak ler, cantik sikit dari yg tu, kahkahkah. Dah habis isu ke nak kalahkan BN. Sengal lah lu mat!

Unit Amalan Seks

Tanpa Nama berkata...

laporan mcm budak darjah satu.. "pada suatu hari" lalala

Tanpa Nama berkata...

Cam mana Aishah bley jadi calon PAS...aku sangsi btui... x ada sejarah artis menang atau berjaya dgn politik..lihat sejarah Pilipina Eric Estrada..kena guling...Ronald Reagan..kantoi skejap aja...tiada wawasan sebb tiada pendidikan..hanya popular dlm dunia artis shaja...buang duit PAS ja..huhuhu

Tanpa Nama berkata...

rumah aku pun banyak bocor gak bumbung.. mesti puak2 amk atau amal nak intai aku mandi, tido, solat, mengaji... bla.. bla... eh.. dinding pun bocor gak.. banyaknya bocor.. mesti banyak kamera tersembunyi di rumah aku nie...

Tanpa Nama berkata...


"Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain."

AKAN.... maksudnya siapa yang buat.. pandai2 buat andaian tak pasal2 dah sebar fitnah.. come on la puak yang mengaku pegangan agama bagus.. jgn asyik menuding jari pada orang lain.. kan terseksa nnt kau di padang masyhar.. sedangkan yang kuat agama pun masih tidak dijanjikan syurga.. sedangkan kita yg daif nie...

manjung berkata...

Tulang ba** ade ke sesiapa yang nak sekodeng si ecah tu...kalau tengok dari luar pun tak semenggah ini nak tengok yang dalam....tak payah le...

Tanpa Nama berkata...

bumbung lama... dah x cuci, umon tolong cucikan.. salah ke

Tanpa Nama berkata...

bumbong tu dah lama x cuci..., orang lain cucikan, x kan nak salah umno juga kut..

Tanpa Nama berkata...

Kalau betul tunjuk CCTV baru org percaya jgn main tembak sapa pu boleh.

Tanpa Nama berkata...

ada bukti ke? jgn main tuduh je..ada saksi nampak ke org umno buat?ada bukti video ke, ccctv ke..ehh lupa pulak..semua tu korang x caya..so ada saksi 4 org ke? kalau takat andaian je..simpan je la...

Hantu Pocong berkata...

ko la babi admin

Tanpa Nama berkata...

Truk btl cte mamat biol ni..lau cte kt ank yg darjah 1 mau tgelk budak 2!!!mmm jnis pig la mamat biol ni..

idris berkata...

susah nak kata, Stopa Spenderman , Anwar cinadoll pun nak salahkan UMNO juga ka.

Tanpa Nama berkata...

baik kelih gambar nurul izzah.....gambar/video aishah tak stim langsung (kalu ada lar)hahahahah

Tanpa Nama berkata...

Senang jadi pembakang ni...keja
BUAT FITNAH,moga Allah ampunkan mereka

Tanpa Nama berkata...

Kalau pasal gambar lucah , video lucah UMNO memang juara.

Faerie_Princess berkata...

errr... ada bukti ker lubang2 tu utk letak kamera? x lojik dh buat lubang kamera x pasang lg. tunjuk skit kamera2 yg dipasang tu kalau ada? zaman canggih skrg xyah ler nk tebuk2 lubang pasang kamera...

Tanpa Nama berkata...

Adat bertanding...yg penting pilih yg t'baik
utk keharmonian negara kita...

Tanpa Nama berkata...

Laa...tu pun salah Umno gak...umno pun kembang tekak dan loya tengok size aishah...sengal...

Tanpa Nama berkata...

hampas betul otak korang

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah syukur. .jual lah fitnah banyak2 sbg bukti amalan sebuah parti islam

Tanpa Nama berkata...

rumah skrg kan ada siling. takkan rumah dia takde siling. pastu satu rumah pulak tu, bilik tido, bilik mandi, bilik2 lain. sedap2 je tuduh umno. dah melampau sgt dah fitnah berleluasa kat msia ni. kot2 dia yg tak pandai jaga rumah sampai bocor atap semua. politik2 jugak tapi jgn la fanatik sgt sampai takleh pikir rasional.

Tanpa Nama berkata...

aq sokong ape yg PAS cube perjuangkn iaitu agama islam..tp nper lak aq pangkah BN...cube kte tgk kt luar skg..PAS xubah mcm parti gangster...jerit sne sni..mogok sne amuk sni...fitnah org xabis2...yg ni pn fitnah jgk..psl bumbung bocor jer...dpd ko wt fitnah mcm ni baik ko bunuh jer org umno...bodo...

Tanpa Nama berkata...

Babi kamu semua

Tanpa Nama berkata...

Gila btl ooooooo

Tanpa Nama berkata...

woi Umno ..! tayar bocor pun salah Umno la.. Umno tabur paku kt atas jalan .. jalan raya rosak pun salah Umno jugak.. ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Mmag bodoh la macai umno nie sampai org mandi pm nk d intai..msti isteri dia menutup aurat ek masa mandi sb ambil kesempatan intai yang orang lain punya

Tanpa Nama berkata...

Siapa la yang teringin mengendap Aisyah yang badannya..fuhh semangat tuu? Perasan sikit-sikit sudah la..Aisyah!! Hari ni kereta saya rosak...UMNO yang salah kerana tak sediakan workshop percuma. Kena buat laporan nii..jangan bagi muka kat UMNO...tak logik langsung.Aisyah, lu suka cari pasal la !!!!

Tanpa Nama berkata...

Mcm tu le klau org dh nk kalah

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online