BREAKING NEWS

HOT!!! GAMBAR BOGEL AISHAH SEDANG MANDI HAMPIR TERSEBAR!!

Hiasan..

Peristiwa ini diceritakan kepada saya oleh seorang yang rapat dengan Aisyah (nama sebenar Wan Aishah bt Wan Ariffin).

Maka, oleh kerana saya kenal sumbernya dan kalau saya sebut nama sumber saya ini nescaya tuan2 dan puan2 pembaca kenal siapa sumber saya ini.

Pada satu hari Aisyah telah menelfon sumber saya ini.

Beliau berkata tiba-tiba dengan tidak semena-mena bumbung rumah beliau telah bocor. Kebetulan hari itu hari hujan yang sangat lebat.

Air hujan telah masuk ke dalam rumah Aisyah melalui bumbung. Lantas, sumber saya ini meminta bantuan beberapa orang unit Amal di sebelah Ampang sana untuk menengok-nengok apa yang telah berlaku kepada bumbung rumah Aisyah itu.

Manalah tahu, mungkin bumbung rumah Aisyah itu telah rosak akibat hujan yang sangat lebat itu.

Apabila beberapa orang Unit Amal Ampang memeriksa bumbung rumah Aisyah, didapati kebocoran itu berpunca dari lubang yang ditebuk di bumbung rumah Aisyah.

Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain.

Tujuannya supaya gambar2 yang tidak elok itu boleh digunakan bagi memalukan atau meengugut Aisyah.

Cumanya belum sempat kamera dipasang, tiba-tiba hujan dan air masuk melalui lubang2 yang ditebuk itu. Allah SWT menyelamatkan hamba Nya.

Kejadian ini membuktikan bahawa ada skuad khas yang ditubuhkan UMNO untuk mengintip serta merekod tindakan2 pemimpin pembangkang bagi tujuan menguntungkan UMNO dan BArisan Nasional.

Usaha2 sebegini sudah tentulah memakan wang yang banyak serta sumber yang besar dan tidak mungkin dijalankan oleh parti2 politik yang bukan memerintah seperti PAS, PKR dan DAP.

Usaha2 ini juga membuktikan UMNO telah bangkrap idea dan terpaksa bergantung kepada mendedahkan aib dan keburukan orang hatta gambar2 bogel dalam bilik mamdi dan bilik tidur pun mereka mahu gunakan.


Oleh: Tulang besi

Tulang Besi

p/s: Artikel diatas ditulis oleh penganut tegar ajaran Pas iaitu blogger Tulang Besi untuk memfitnah Umno.. Jangan-jangan.., dia sendiri yang tebuk bumbung rumah Aishah tu untuk skodeng... Bodoh punya Tulang Babi!!

54 ulasan :

  1. Muka macam ikan lampam tak cukup air...ada hati gelar diri dia tulang besi...hahahahahaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini bukan Tulang Besi. Ini Tulang Reput.

      Padam
  2. aikkk... bumbung bocor pun umno gak yg salah..?? jangan2 unit amal tu yg tebuk dgn keizinan aisyah utk menuduh umno... ishh.. kena siasat ni... memang tulang babi betul lah...

    BalasPadam
  3. BIASE LERR BROO..PAS DAH TAU KLH TKO DIORANG DH SURO MUSTAFA ANGKAT SPENDER PUTIH. TULANG VAVI TU TUKANG CANANG JEK...PENCACAI LERR KATAKN HUHUHU

    BalasPadam
  4. Maknanya video stopa Ali tu betul la.. Bukan edit.. Mana satu yg betul ni wahai macai.. Sekejap edit sekejap camera...senang cte, kita letak camera trsembunyi dlm bilik umh kita, satu hari bini kita main dgn laki lain.. Kita yg salah atau bini kita????? Jawapan yg mudah tp macai pakatan ni bodoh

    BalasPadam
  5. Ya Allah.. Ya Allah.. Ya Allah
    nak gelak ke nak apa

    BalasPadam
  6. asyik tuduh umno je....buat FITNAH lg....buat pengikut tegar pAs....anda tahu ke siapa yang buat,,,,nampak ke?kalau saja2 nak cakap ....tak ada bukti jangan cakap...yang islam tak suruh nak buat sangat...kalau tengah duk jalan -jalan ,tiba2 tersepak batu...nak salah umno jgak ka?sudah2lah....ALLAH MAHA MENGETAHUI...apa yang ada di hati kita...

    BalasPadam
  7. mesti macai2 lahanat tu semua ckap nie org upahan umno.. mane macai2 hamPAS,xnak spin ke?? hahaha.. klau dah ngikut penjubur,jadi gile sex la..

    BalasPadam
  8. gambar org mandi pn nk sebar jgk btl2 xde maruah la macai umno ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Senang jadi pembakang ni...keja
      BUAT FITNAH,moga Allah ampunkan mereka

      Padam
    2. Mmag bodoh la macai umno nie sampai org mandi pm nk d intai..msti isteri dia menutup aurat ek masa mandi sb ambil kesempatan intai yang orang lain punya

      Padam
  9. bodonya species PAS ni...semua salah UMNO..org dalam dia buat katanya UMNO..kucing dia tercekik ikan pun salah UMNO...haish pls guna otak sikit boleh tk

    BalasPadam
  10. Lepas ni sapa sapa mengalami masalah bumbung bocor bolehla hubungi unit amal...

    BalasPadam
  11. Masyallah, macam blog lucah.
    Ingat Umno ingat Umporno

    BalasPadam
  12. Bodo tahap babun puak pas ni.klu bini dia mengandung pun umno jgk yg salah padahal siang mlm dia yg dok henjut bini

    BalasPadam
  13. losserrrr....

    BalasPadam
  14. Hehe sudah terang lagi bersulu...tolak pimpinan runtuh moral..-minda pondok

    BalasPadam
  15. Mamakkkkkkk!!!!!!!!! Mana mee goreng aku?????????

    Itupun salah umno kaaa??????

    Ayat gempakkk dr puakkk pas/pkr menggerunkan penyokong umno/bn takat ni.....

    Berak kat toilet,taik xnak kuar pon salah umno ka?????
    Gila punya org...........!!!!!!!

    BalasPadam
  16. Video pak stopa adalah palsu kerana pak stopa pakai spender g-string sejak dulu..-en.mohd

    BalasPadam
  17. Itu imaginasi Tulang Besi, dari situ kita boleh tahu betapa kotornya kepala puak2 ni...... Asyik dok pikir benda tu je, pastu salahkan Umno....

    BalasPadam
  18. Kalau nak menipu pun agak-agak la tulang besi, aku yakin ko sendiri yang tebuk lubang tu.Sebab ko sendiri yang kata lubang tu untuk letak kamera, ko sendiri yang tau...apala punya statement ko ni.

    BalasPadam
  19. Kuat tul ilusi tulang vavi ni berapa biji pil kuda dia telan tu ....vavi vavi...

    BalasPadam
  20. bab panjat bagi unit amal...!!fuh bumbung umah tu....

    BalasPadam
  21. Barisan rasa nya dgn prestasi yang ditujukan selama 4 tahun yang lalu telah membolehkan mereka menang jika rakyat mahu berfikir secara rasional

    BalasPadam
  22. Aisah kalau 15 tahun dulu ok la..skrg ?? Eehhhhh x seleroooo

    BalasPadam
  23. LOL bumbung bocor terus assume rumah ada orang nak pasang kamera kakakakka

    BalasPadam
  24. Oo patut la bumbung aku bocor! Rupenye umno nk ngintai aku mandi..celako..celako..celako..

    BalasPadam
  25. Halo Tulang Besi ke Tulang Kokang.... kalau nak bikin cerita biarlah perelok sikit, mcm kisah zaman batu lah mamat ni... Kalau aku... tak hingin nak tengok body ostazah aisyah tu, uweekkk. nak montah...bersemak. Oi mamat tulang kokang, kau dah pasang cctv tu kat rumah ostazah A B ABADI SELAMANYA tu?, hah, yang tu bak mari, kita layan cukup2, yg tu aku pun gerammmm ggrrrrr. Semak ke semak ler, cantik sikit dari yg tu, kahkahkah. Dah habis isu ke nak kalahkan BN. Sengal lah lu mat!

    Unit Amalan Seks

    BalasPadam
  26. laporan mcm budak darjah satu.. "pada suatu hari" lalala

    BalasPadam
  27. Cam mana Aishah bley jadi calon PAS...aku sangsi btui... x ada sejarah artis menang atau berjaya dgn politik..lihat sejarah Pilipina Eric Estrada..kena guling...Ronald Reagan..kantoi skejap aja...tiada wawasan sebb tiada pendidikan..hanya popular dlm dunia artis shaja...buang duit PAS ja..huhuhu

    BalasPadam
  28. rumah aku pun banyak bocor gak bumbung.. mesti puak2 amk atau amal nak intai aku mandi, tido, solat, mengaji... bla.. bla... eh.. dinding pun bocor gak.. banyaknya bocor.. mesti banyak kamera tersembunyi di rumah aku nie...

    BalasPadam

  29. "Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain."

    AKAN.... maksudnya siapa yang buat.. pandai2 buat andaian tak pasal2 dah sebar fitnah.. come on la puak yang mengaku pegangan agama bagus.. jgn asyik menuding jari pada orang lain.. kan terseksa nnt kau di padang masyhar.. sedangkan yang kuat agama pun masih tidak dijanjikan syurga.. sedangkan kita yg daif nie...

    BalasPadam
  30. Tulang ba** ade ke sesiapa yang nak sekodeng si ecah tu...kalau tengok dari luar pun tak semenggah ini nak tengok yang dalam....tak payah le...

    BalasPadam
  31. bumbung lama... dah x cuci, umon tolong cucikan.. salah ke

    BalasPadam
  32. bumbong tu dah lama x cuci..., orang lain cucikan, x kan nak salah umno juga kut..

    BalasPadam
  33. Kalau betul tunjuk CCTV baru org percaya jgn main tembak sapa pu boleh.

    BalasPadam
  34. ada bukti ke? jgn main tuduh je..ada saksi nampak ke org umno buat?ada bukti video ke, ccctv ke..ehh lupa pulak..semua tu korang x caya..so ada saksi 4 org ke? kalau takat andaian je..simpan je la...

    BalasPadam
  35. Truk btl cte mamat biol ni..lau cte kt ank yg darjah 1 mau tgelk budak 2!!!mmm jnis pig la mamat biol ni..

    BalasPadam
  36. susah nak kata, Stopa Spenderman , Anwar cinadoll pun nak salahkan UMNO juga ka.

    BalasPadam
  37. baik kelih gambar nurul izzah.....gambar/video aishah tak stim langsung (kalu ada lar)hahahahah

    BalasPadam
  38. Kalau pasal gambar lucah , video lucah UMNO memang juara.

    BalasPadam
  39. errr... ada bukti ker lubang2 tu utk letak kamera? x lojik dh buat lubang kamera x pasang lg. tunjuk skit kamera2 yg dipasang tu kalau ada? zaman canggih skrg xyah ler nk tebuk2 lubang pasang kamera...

    BalasPadam
  40. Adat bertanding...yg penting pilih yg t'baik
    utk keharmonian negara kita...

    BalasPadam
  41. Laa...tu pun salah Umno gak...umno pun kembang tekak dan loya tengok size aishah...sengal...

    BalasPadam
  42. hampas betul otak korang

    BalasPadam
  43. alhamdulillah syukur. .jual lah fitnah banyak2 sbg bukti amalan sebuah parti islam

    BalasPadam
  44. rumah skrg kan ada siling. takkan rumah dia takde siling. pastu satu rumah pulak tu, bilik tido, bilik mandi, bilik2 lain. sedap2 je tuduh umno. dah melampau sgt dah fitnah berleluasa kat msia ni. kot2 dia yg tak pandai jaga rumah sampai bocor atap semua. politik2 jugak tapi jgn la fanatik sgt sampai takleh pikir rasional.

    BalasPadam
  45. aq sokong ape yg PAS cube perjuangkn iaitu agama islam..tp nper lak aq pangkah BN...cube kte tgk kt luar skg..PAS xubah mcm parti gangster...jerit sne sni..mogok sne amuk sni...fitnah org xabis2...yg ni pn fitnah jgk..psl bumbung bocor jer...dpd ko wt fitnah mcm ni baik ko bunuh jer org umno...bodo...

    BalasPadam
  46. Babi kamu semua

    BalasPadam
  47. Gila btl ooooooo

    BalasPadam
  48. woi Umno ..! tayar bocor pun salah Umno la.. Umno tabur paku kt atas jalan .. jalan raya rosak pun salah Umno jugak.. ha ha ha

    BalasPadam
  49. Siapa la yang teringin mengendap Aisyah yang badannya..fuhh semangat tuu? Perasan sikit-sikit sudah la..Aisyah!! Hari ni kereta saya rosak...UMNO yang salah kerana tak sediakan workshop percuma. Kena buat laporan nii..jangan bagi muka kat UMNO...tak logik langsung.Aisyah, lu suka cari pasal la !!!!

    BalasPadam
  50. Mcm tu le klau org dh nk kalah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online