BREAKING NEWS

PANASS!!! EXIST BUAT VIDEO KLIP KHAS UNTUK ANWAR.


Gua difahamkan, kumpulan Exist telah menghasilkan satu video klip baru yang ditujukan khas untuk Anwar Ibrahim. Lagu tersebut dah dimuatnaik ke dalam laman Youtube hari ni..

Lagu yang bertajuk "Pasti Kau Ingin" tersebut katanya dicipta oleh Musrad atau nama sebenarnya Musa Radhi dari kumpulan Exist. Dan yang menyanyi lagu tu adalah penyanyi baru Exist iaitu Joey..

Video klip arahan Johan ini dikatakan secara simbolik menyokong dan mengajak anak muda untuk bersama-sama perjuangan Anwar Ibrahim. Sebagai bukti, korang boleh nampak sebuah lukisan grafiti memaparkan gambar Anwar di akhir video klip.

Apapun.., gua tak kisah kalau Exist nak cari makan dengan mengambil upah untuk bodek Anwar macam tu.. Cuma gua harap Exist jangan mengutuk kerajaan yang ada sekarang dah laa..

Bak kata pepatah.., dimana bumi dipijak.., disitulah langit dijunjung beb.. Peace!!


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online