BREAKING NEWS

KANTOI !!! IDENTITI WANITA BERSAMA STOPA ALI DIKENAL PASTI !!!







Kantoi beb!!! Gua dimaklumkan bahawa wanita yang beraksi terlampau bersama Setiausaha Agung Pas merupakan seorang wanita warga Thai..

Tak tahulah sama ada wanita berkenaan berkerja sebagai pelacur atau bukan, tapi yang pasti, gua difahamkan ia bukan pertama kali dilakukan..

Dan pendedahan mengenai video ni telah menyebabkan rumahtangga orang kuat Pas tu sekarang ni diberitakan kacau bilau..

Apapun.., gua tengah tunggu kenyataan dari Nik Aziz dan juga Hadi Awang mengenai skandal Setiausaha Agung parti dorang ni..

Yang gua tahu, besok mungkin ada satu sidang media akan dibuat oleh kepimpinan Pas.. So kita tunggu je apa nak jadi besok ye.. Hehehehe...

36 ulasan :

  1. Anwar jugalah yang selamat

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama
    Dia berjaya alihkan pandangan....bijokk

    BalasPadam
  3. Selg tak mengendap dgn 4 saksi yg boleh dipercayai maka selamatlah pelakon sebab video sampai bila pun tak boleh pakai.

    BalasPadam
  4. betul ke ni...???
    besi tuuuu mana boleh percayaaaaa
    saksi tak ada maaaa

    BalasPadam
  5. haramjadah pas...tobat aku & family tak akan undi pas dah!!!!

    BalasPadam
  6. Duit kutipan derma Memali digunakan untuk bayar pelacur.Ini kerja puak2 PAS.Besok perang dunia ke 5 Stopa Ali.

    BalasPadam
    Balasan
    1. cilako..cilako..
      duit derma aku pun ada skali tu..
      patut la tak siap2 highway kelantan..
      puii..tobat tak bagi dah..

      Padam
    2. Duit aku pun ada gak kat citu, abis TIPAH TERTIPU

      Padam
    3. duit memali dah habis wat bayau geli geli,heee hee

      Padam
    4. duit memali dah habis wat bayau geli geli,heee hee

      Padam
  7. Untuk jatuhkan hukuman, mula2 kena ada pengakuan dari pesalah. Sekiranya pesalah tidak mengaku, maka kena ada 4 saksi. Sekiranya tiada 4 saksi, kita boleh refer kepada bukti yang ada atau "karinah", cthnya video. Sila cari video ustaz kazim yg menerangkan berkenaan perkara ini. Islam itu mudah, kalau nk refer 4 saksi je, mmg tak dpt jatuhkan hukuman kepada pesalah. Wallahualam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hj hadi kata kena ada 4 saksi..
      bideo tu besi tak bleh pakai..
      ustd kazim tu ajaran sesat..hj hadi je betol walau pon sesat...

      Padam
  8. @Tanpa Nama

    tak kene anak kau ke boleh la cakap.

    BalasPadam
  9. @Tanpa Nama

    tak kene anak kau ke boleh la cakap.

    BalasPadam
  10. Agaknya pak cik tu pakai kondom tak? Takut ada virus atau kuman yg merbahaya ,nanti boleh menjankiti si isteri tersayang ,patutlah pak cik ni antara orang yg kuat membela pak cik meliwat tuuu!

    BalasPadam
  11. asyik kna kt melayU.. y x buat pd dap, tIAn chua.. karpal.. guan eng.. depa pun ada salah laku juga.. lg2 tntg rasuah

    BalasPadam
  12. .

    ..

    ...

    Jangan fitnah ooi...Ini isteri Nikah Kontrak dia...bini yang ke..?
    Jawaban selamat. Tahniah PAS.
    Parti Ahli Scandal.

    .

    ..

    ..,

    BalasPadam
  13. jgn ada fatwa baru sudah......

    BalasPadam
    Balasan
    1. nantikan fatwa baru..
      boleh hantam dulu lpas tu baru kawen..

      Padam
  14. Teruk tul pencacai ni, tentulah sangat lumayan upah dia agak nya

    BalasPadam
  15. Nanti nik aziz kata Pas bukan berjuang hukum huduh.Pas nak tubuh negara kebajikan je.Xpe nik aziz kata stopa buat maksiat xberdosa.boleh masuk syurga lagi.Janji undi Pas.hehehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. senang nye nak masuk sorga ye..
      nak mintak lah jugak Surat jaminan masuk sorga ngan n.aziz..

      Padam
  16. Semakin byk PR difitnah, PR semakin kuat korang perasan tak? knp eh?
    Sebabnya mudah, perancangan fitnah sehebat manapun tidak boleh menandingi kekuasaan Allah....Dah tentulah Allah membenci fitnah maka dah tentulah si pembuat akan berambah dibenci. Inilah universal law of prosperity...buat baik Allh bagi kebaikan, buat jahat Allah bagi kejahatan...
    Umno memang hebat merakam video seks disana sini, itu memang fakta kemampuan luarbiasa yg tidak diragui tapi penangkapan secara direct tidak pernah ada! hebat, memang hebat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syiok sndri ke..?? Hahahahhaaa...

      Padam
  17. Malaysia sekrg pakai akta baru kot. Akta merakam. Akta penangkapan masa kejadian telah perhapus. Tu yg tak ditangkap tu...hehehe....

    BalasPadam
  18. Adoiii..teruknya (Kalau betul)...apa nak jadi dengan dunia sekarang

    BalasPadam
  19. Aku tengok dalam facebook riuh keluag isu ni. Yang peliknya depa cakap ini kerja BN.Setahu aku, polis dah tangkap dua samdol AMK dengan 16 video sex pemimpin parti Isle tu. Apa kena-mengena dengan BN???? Tapi nak buat camana...cacai-cacai PR terutamanya PAS-piss-puss semua anggap bos depa maksum mengalahkan Nabi.

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  20. Betul ke Stopa ni?

    https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

    BalasPadam
  21. takpa... nti pork ni kata allah dh ampun dosa stopa...

    BalasPadam
  22. Parti Ahli Spendar besau

    BalasPadam
  23. KALU GITU DAH LAMA STOPA ALI KOCAK DAN BERJUBO...SEDAP NYA...BUKAN SEKALI DUA GAMAK NYA SEBAB MENATE TU SEDAP DAN KETAGIH.....KEPADA NIK AJIS KALU BENDA TU BENAR HUKUM LAH STOPA TU IKUT HUDUD ISLAM DENGAN SEGERA......SEBAT DIA ATAU REJAM DIA DI TENGAH BANDAR KOTA BHARU......AKU DAN RAKYAT KELATE NAK TENGOK HUKUM ISLAM......ADA BERANI KE........JANGAN PULA JADI PENGAMPUN DOSA SEBAGAIMAN KES DUN SELINSING TEMPOHARI......KALU BETUL DIA BERZINA TULONGLAH SEBAT ATAU REJAM DIA DI KHALAYAK RAMAI AKU NAK TENGOK DAN RAKYAT NAK TENGOK.

    BalasPadam
  24. Wakakkaa.....lawak....bila maseh ada yg sokong penziina....bersangka baek pon agak2 ar der...... ada otak....cuba pikir dr sudut positif dn jgk negatif.....stopa jwb soklan media pon gagap....xpe ar...kite ampunkan dia...lgpon kes tu dh ckup mengaibkan diorg sekeluarga......mintak puak pas/pkr jdkan iktibar...sbb tu lah kitorg umno/bn tolak hudud...bkn x sokong islam..sbb kite pikir kesan akibat pada family yg buat salah......xyah nk wat contoh org laen.....renung sejenak...camane lau ada antara family aku yg kena hukum hudud??? Tgn di potong...camane dia nak teruskan idup?? Mesti di maki di cemuh org keliling....kesian bukan???

    BalasPadam
  25. nampak serupa tapi bukan dia....ayat zizan maharajalawak

    BalasPadam
  26. @Jijan Mali....


    APA JADI PUN ASLAKAN BUKAN UMNO KAH KAH KAH

    BalasPadam
  27. Pakatan Rakyat memang kuat.....kuat menutuh dan beromen ja yg depa tau....kali ni konpom aku dan memba memba aku pangkah BN.

    BalasPadam
  28. bagi bola lambung..gerenti kena smash..jangan salahkan orang lain..salahkan diri sendiri.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online