BREAKING NEWS

GEMPARRR!!! VIDEO AKSI TERLAMPAU SETIAUSAHA AGUNG PAS TERSEBAR!!!!


Panas beb!!! Rupanya geng Pas pun bukan se"maksum" seperti yang dorang dok canang selama ni.. Kalau setakat berlakon macam orang alim, tapi sebenarnya "buas" dibelakang tabir.., itu hipokrit namanya...

Yang terbaru.., ada berita mengatakan video Setiausaha Agung Pas beraksi ngentot-ngentot akan tersebar di ruang siber.. Pasangan nya bukan bini orang atau chinadoll.., tapi dalam kategori warganegara asing jugak beb..

Rasanya.., apa pulak komen Pok Nik dengan Hadi Awang mengenai perkara ni.. Takkan nak tuduh video tu dibuat oleh Umno jugak kot? Geng dorang yang sedap-sedap.., Umno jugak yang dipersalahkan.. Macam Gampang!!!

Apapun.., gua dapat sikit sedutan video aksi terlarang tu.. Kita warm up dulu sebelum video full keluar yee... Enjoyyy!!!


video


p/s: InsyaAllah sikit masa lagi gua akan dedahkan satu skandal pemain bolasepak Kedah F.A yang suka cari pelacur di Thailand.. Patutlah bolasepak Kedah merudum.., player dorang kaki jalang rupanyaaa...

27 ulasan :

  1. tgk muka ada gaya mcm mt sebuuuu MUKA GANASSSSSSSSSSSSSSSSSS

    BalasPadam
  2. tolong tunjuk la video full.. jgn jd mcm bangsat!!!!!! agaknya tuan blogger ni keturunan anjing kn....

    BalasPadam
  3. memang sah,pecacai2 umnobn ni memang kaki gilam sex ,lucah,,,,,kesian parti yang nak mampos dan tak ada moral,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org bodo yg tak kenal bukti dan mengaku salah akan pusing macm ni

      Padam
    2. apa susah mintak maaf kat nik aziz sah masuk syugo......orang pas berzina macam mana pun masuk syurgo.....

      Padam
    3. fatwa baru..
      melaporkan maksiat adalah lucah..
      melakukan maksiat tidak lucah...

      Padam
  4. haha..ada yg dh panas buntot weyh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan panas buntut,lepaih ni depa pun membuntut.

      Padam
  5. OOOOOOooo..Ulamak PUKIMAK PAS ropenyerr..patut lerr khinzir 5:49 meroyan.

    BalasPadam
  6. Orang PAS selalu marah, "pasal apa cerita seks pakatan saja yang keluar?" Aku jawab mudah saja, "sebab pemimpin pakatan tak buat kerja pembangunan. yang depa tau hanya mengentot, bini orang ka, anak orang ka, jantan betina depa sapu. Sebab tu berita utama depa hanya seks. Bukan kerja tolong pengundi."

    Ada betul ka bro??

    BalasPadam
  7. Heheh....crita mcm bagoz...islam lah apa lagi.org lain smua tak btol...pembangunan konon.PAS ney...sesuai utk golongan yg mental retarded saja.kalo penyokong2 PAS ney jenis yg normal...tak da kewujudan parti ney.

    Dah la rosak akhlak, rosak iman, merosakkan bangsa. Duit derma pon sapu,bini kawan pon sabu,bini orang pon bedal,orang lain smua kafir... niat tak jelas,matlamat kabur...dah pemimpin jadi babi....takkan pengikut pon nak jadi babi...dah bersaudara dgn pemakan babi.sial btul la... pengikut2 paa yg bangang ni.

    BalasPadam
  8. Tak senonoh la pakcik tua ni ..bejangut ke masjid tapi perangai macam vavi

    BalasPadam
  9. ho aloh mampuh...tuo doh.ngah standby buat harlem shake tu

    BalasPadam
  10. Penyokong tegar Anwar11 April 2013 7:10 PTG

    Orang Melayu memang gila seks.......Cakap je Islam.......ptuiiiiiiii

    Aku nak murtad dah......Baik aku masuk kristian

    BalasPadam
  11. Kalau betullah kewujudan video ini memang ada dan bakal ditayangkan, maka kita ramai2 takeberrrrrrrrrrrrrrrrr...............

    BalasPadam
  12. Hello Apek, video Husam sama Chinadoll tak de ker?

    BalasPadam
  13. Bagus strategi keluarkan sikit2 video ni.. mula2 mmg penyokong PAS akan kata bukan mustapha ali dlm video tu.. bile kasi video full mule la derang terdiam.. last2 guna alasan2 seperti "ni seme keje umporno".. wuuhuuuuu in ur face, penyokong PAS.

    BalasPadam
  14. Takut la dosa

    BalasPadam
    Balasan
    1. hj haDi kata kebenaran wajib Di beritahu
      klw tak bagi tahu dosa tu..ada paham..

      Padam
  15. @Tanpa Nama ni ko punya atuk tgh berjubo dgn betina ni ada moral ker lahanat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagus2..saya sokong..hahaha..penyokong PAS tu skt ati la tu..sbb terbongkar keje hina n keji yg konon alim tp mcm puiihh..yaaakkk!!

      Padam
  16. Sok pagi kite g jumpe Nik Aziz, moga tuhan dah maafkan die.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti n.aziz kata..geng aku buat tak apa..
      bukan geng aku tak buleh bedosa tau.

      Padam
  17. Aku tengok cacai-cacai PR dalam alam cyber dah mula meroyang tahap gaban. Depa dok kutok BN dan UMNO. Yang peliknya, gambaq ni dapat dari video yang diperolehi dari dua juak AMK yang kena tahan dek polis. Isu ni cacai PR tak sentuh pun. Macamanapun aku berani jamin cacai-cacai akan cakap itu tohmahan, polis saja tuduh AMK....nak buat camana. Tahap baral cacai-cacai PR ni tak boleh nak kontrol dah.....

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  18. Salam.

    Kan perkara tak terbukti lagi. Jangan cuba jadi tuhan untuk menghukum. Kalau belum terbukti jangan tuduh-tuduh. Dalam Islam sabit kesalahan hanya dari mulut mahkamah sahaja. Manusia biasa tiada hak nak berkata apa sebelum kebenaran terserlah. tapi sekarang ini mengapa blogger pro-UMNO terlalu gembira menyampaikan fitnah ini kepada khalayak ramai? Ada pulak yang seronok menyokong. Cuba kamu fikir mana pihak yang benar dan salah kalau dilihat dari sudut ini?Saya tidak mahu menghukum siapa-siapa tapi saya boleh menghukumkan di sini 'berdosa' bagi siapa yang menyebarkan fitnah ini.

    BalasPadam
  19. Biasanya org simpan duit dalam dompet. Kalau ambik duit dalam envelop (dlm beg seminar lg...) apa maknanya tu!!!!
    Maka hari ni aku & keluarga aku tak akan pangkah bulan buat selamnya. Aku haramkam semua sumbangan aku untuk bulan selama ini. Segl sumbangan aku adalah untuk MEMBANTU, bukan untuk MEMB***T. Pergi jahanam bulan!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online