BREAKING NEWS

HOT!!!! ISTERI KETUA MENTERI SEKSI BERSAMA NAMAWEE..


Gua yakin korang tentu kenal sapakah wanita seksi yang bergambar bersebelahan dengan si Namawee tu kann.. Beliau merupakan isteri kepada seorang pemimpin yang berpengaruh di negara ni..

Dan walaupun gua tak suka bila Namawee buat mimik muka macam tu di sebelah isteri pemimpin berkenaan, tapi gua faham kenapa Namawee buat aksi demikian..

Kalau dah seksi sampai nampak segala lurah.., jangan kata Namawee.., sapa pun akan teruja beb.. Itu memang tak boleh dinafikan..

Gua akui.., selama ni gua memang sangat respek pada pemimpin tersebut.., tapi gua tak berapa berkenan dengan fesyen bini dia yang kurang sesuai dengan budaya tempatan..

Rasanya dah 2-3 kali gua tegur pasal hal ni.., dan perkara ni memang jadi modal untuk puak-puak Pakatan mengutuk pemimpin tersebut.. Tapi nak buat macam mana kannn.., benda ni still tak ada perubahan..

So.., gua harap bini pemimpin tu akan berubah lepas ni.. Kalaupun suka pakai fesyen ketat-ketat.., at least tutup sikit la segala lurah tu dengan selendang atau apa.. Bukannya susah pun kannnn... Peace!!

10 ulasan :

  1. Dlm situasi menjelang Pru 13 ini....harap pak menteri waima wakil2 calon yg akan bertanding....bwk2 la nasihat & pandang2 la sekeliling....di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung!! Lebih2 lagi kita ni beragama Islam....Usahlah nak menunjuk2 sgt yg bini aku lah paling cantik & nengancam!! Rakyat memerhati & membuat keputusan...Si ragad ni menambah 'liability' pada BN je...begitu juga pd isteri2 sultan & menteri yg dah tua...tapi masih tidak menutup aurat!! Sedor2 lah...bukan cantik manapun diri anda tanpa tudung...Rakyat akan lebih menghormati anda jika menutup aurat!! Jadi....pada pak2 menteri...sultan....nasihat2 la bini2 anda tu...cukup...cukup sudah!!

    BalasPadam
  2. Macam gambar pelesu

    BalasPadam
  3. Aku bukanlah doakan yg burok. Banyak wanita tetek besar yg bulat dan chantek tidak tahu simpsn hiasan.

    Sebenarnya sifat suka pamer itu adalah puncha barah tetek. Apabila wanita tersebut pamer tetek dia , emosinya chukop tinggi dan terdapatnya tenaga berkumpul di kedua2 tetek tersebut terutamanya dalam urat darah / capillary.

    Kekerapan emosi ini akan melemahkan bahagian paling seni dan kechil sekali. Shaitan dan Iblis akan terus memainkan emosi tersebut dan akhirnya urat darah akan ada yang pechah dan mewujudkan cancer dan lama kelamaan memakan keseluruhan dua tetek tersebut

    Sebab itu Allah swt HARAM kan mempamer dua tetek yg bulat dan chantek kepada awam dan hanya dikhas untok suami sahaja.

    So , elok lah chegah wahai wanita chantik diatas.

    BalasPadam
  4. anwar lebih stim tengok namewee dr bini taib.......haha

    BalasPadam
  5. Mak oiiii besar nya nenen, bini sapa ni?? ?... Dayus laki dia. Org dayus masuk neraka..x caya tanya ustad

    BalasPadam
    Balasan
    1. jumpa nik aziz masuk syurga la jawabnya.......dosa sebesar dunia punnik aziz ampun......

      Padam
  6. Bini ketua menteri sarawak tu.. Yg hairannya dia tu arab tulen.. Pening
    aku

    BalasPadam
  7. Kalau tak pandai jg bini tu. Bagi kt aku je la..hahaha

    BalasPadam
  8. @Man Mann

    Tuh le jgn xtau... yg pakai abaya dan menutup aurat kalau org arab dari Saudi Arabia je..tapi kalau arab2 pompuan dari middle eastern cam dari Egypt, Kuwait, Algeria, Lebanon, Morocco, Libya etc...fulamak mmg camni dressing sebahagian dari pompuan2 dorang....sebabnya jgn kita xtau... arg2 arab dari negara2 nih bukan semuanya Islam..dornag jugak ada Hebrew, Christian bagai.... saya keje kat Middle East hampir 15tahun..tahulah sangat..anyhow, xtau le pulak bini siTaib Mahmud nih org Arab dari mana..but still, harap2 Taib Mahmood tuh pun dah tua tolonglah nasihatkan bini dia nih, cukup2lah tunjuk buah temikai tuh kat suami dan xpayahlah tunjuk kat public... nih bole jadi liabiliti buat BN...

    BalasPadam
  9. Nk buat mcm mana dh dia nk pakai mcm tu harap x2 allah bagi hidayah dekat dia

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online