BREAKING NEWS

FATWA TERKINI PAS : STOPA ALI DAPAT PAHALA BILA BERZINA..


"Kita (PAS) anggap itu satu fitnah...lagi lama dia siar, lagi pahala banyak dapat kepada dia (pemimpin itu).

"Kita yakin benda itu tidak benar dan dia siar, dia berdosa, biarlah dia siar lagi luas lagi banyak dapat pahala," katanya kepada pemberita ketika ditemui di Rusila, Kuala Terengganu hari ini.

Presiden PAS Abdul Hadi Awang menganggap penyebaran gambar dan DVD lucah yang dikaitkan dengan pemimpin kanan parti itu sebagai fitnah dan bukan masalah besar kepada PAS.

Beliau berkata perkara itu tidak serius dan pemimpin kanan PAS yang dianggap mangsa fitnah itu tidak perlu memberi penjelasan kepada parti kerana banyak lagi perkara lain yang perlu dibuat ketika ini.

Abdul Hadi berkata beliau hairan kenapa pemimpin terbabit menjadi mangsa kerana beliau bukanlah calon PAS untuk bertanding mana-mana kerusi pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13) 5 Mei ini.

Katanya PAS berserah kepada Tuhan untuk memberikan petunjuk dan setakat ini, beliau tidak mahu menuduh mana-mana pihak yang bertanggungjawab membuat fitnah itu.

Semalam di Kampung Alor Lintang Besut, polis dilaporkan menemui 16 bungkusan yang mengandungi gambar dan DVD lucah dipercayai melibatkan seorang pemimpin kanan PAS. - Bernama

8 ulasan :

  1. betul..apa yang pas buat dapat PAHA.....la....dua paha..kah kah kah.

    BalasPadam
  2. syoknya jadi orang pas bila berzina dapat pahala ... agama apakah ini ... isler ... bukan islam ...

    BalasPadam
  3. pahala? bala ada la...tanya bini dia best tak tgk laki dia koket betina lain..

    BalasPadam
  4. fatwa ulama sesat akhir zaman....pembawa fitnah yg dahsyat namun fitnah itu akan kembali pada mereka...nabi dah ingatkan kita. tolak pas....haram undi pas. ada ke berzina dapat pahala...sudah sudah la hadi awang...anda telah menjual kalimah allah, memecahbelahkan umat melayu islam...anda memang ulama yang sesat lagi menyesatkan. HARAM UNDI PAS

    BalasPadam
  5. wow.... nie mcm kisah bilik 121. Bezanyer bilik 121 tarak video ketika itu.

    BalasPadam
  6. pergghhhh.. wat dosa banyak2 dulu.. nanti UNDI PAS nanti leh masuk SYORGAAAAAAAAAAA..

    BalasPadam
  7. Woi...ajak aku sama hang balon sorang mana aci.nik ajis mu x ajak.PAS ...parti ajaran sesat

    BalasPadam
  8. memang PAS parti sesat lagi menyesatkan...berzina boleh dapat pahala pulak..lepas tu nak buat sembahyang hajat minta petunjuk konon..kalau dah sesat memang sesat..BERTAUBATlah...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online