BREAKING NEWS

TERKINI !!! POK NIK ARAH MAJLIS SYURA BACKUP STOPA ALI..


Gua dimaklumkan bahawa Majlis Syura Pas telah diarahkan untuk membuat ketetapan supaya Setiausaha Agung Pas dibersihkan namanya dari skandal video terlampau dengan seorang wanita yang dipercayai tukang urut..

Arahan tersebut diberitakan keluar dari kepimpinan tertinggi Pas sendiri.. Ia berikutan imej Pas yang kini tercalar teruk akibat penyebaran video berkenaan di ruang siber..

Menurut info dari beberapa rakan Pas gua di peringkat bawahan, ramai ahli Pas sekarang ni mula mempertikaikan integriti dan juga kredibiliti pemimpin atasan dorang..

Ye lah kann..., kalau Setiausaha Agung sendiri kantoi buat seks dengan wanita bukan muhrim dalam bilik hotel, macam mana nak percaya dah pemimpin macam tu..

So.., sekarang ni kita tunggu je apa keputusan yang bakal dibuat oleh Majlis Syura Pas.. Adakah Stopa Ali akan diselamatkan oleh Pok Nik sebagai mana kes Anwar dengan Chinadoll dulu? Ataupun Stopa akan dipaksa letak jawatan untuk tutup malu..

Yang hampir pasti, gua rasa Pok Nik akan menggunakan "kuasa veto" untuk mengampunkan Stopa Ali..

Tak percaya?? Korang tunggu je lah nanti.. Hahahahaha....

7 ulasan :

  1. PASTI PORK NIK AKAN MENGAMPUNKAN DOSA STOPA ALI...DAN IA AKAN JADI SESUCI BAYI BARU LAHIR SETELAH DIAMPUNKAN PORK NIK.......KITA TUNGGU PORK NIK AKAN MENGHUBUNGI ALLAH MELALUI TALIAN HAYAT DIA......

    BalasPadam
  2. maksumnya pemimpin2 pas ni...

    TUKAR

    BalasPadam
  3. BOLEH KE MANUSIA AMPUN MANUSIA LAIN?..MACAm AJARAN KRITEN LA PULOK.

    BalasPadam
  4. Nak spin mcm mana lg pok nik? nak ckp mcm mana lg, dah kamu selalu celaka kan org, celaka dah jadik zikir harian kamu, celaka, celaka. so celaka lah jadinya parti yang kamu pimpin.... ni mungkin 1st round, coming soon ada lagi? hohoho

    BalasPadam
  5. ulama sesat akhir zaman. nabi dah ingatkan kita sejak dulu lagi. golongan yang paling hina di akhir zaman ini. mereka membawa fitnah dan fitnah itu akan kembali pada mereka. kita dah nampak sekarang ni. ayuh, buka hati kita untuk islam dan tolak pas. pas ialah parti ajaran sesat.

    BalasPadam
  6. INILAH MASA YANG PALING SEMPURNA UNTUK PAS LAKSANAKAN HUDUD KE ATAS PENZINA....KES DAH ADA, PESALAH PUN DAH ADA....BILA LGI MU NAK BUAT HUKUM NIH.....SILA REJAM PAK MUS ATAU SILA SEBAT PAK MUS SPENDER BESAR DENGAN SEGERA....DAN LAKUKAN IA DI HADAPAN KOTA DARUL NAIM, KOTA BHARU DI DEPAN KHALAYAK DAN RAKYAT.....LAKUKAN PORK NIK DENGAN SEGERA.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online