BREAKING NEWS

WAN AZIZAH DEDAH PERISIK FILIPINA DIBAYAR OLEH NAJIB.


Ketika suaminya dikritik teruk oleh seluruh rakyat Malaysia berikutan pendedahan yang dilakukan oleh Perisik Filipina dan juga media antarabangsa didalam penglibatan pencerobohan militan asing di Sabah, Wan Azizah memilih untuk menyebelahi suaminya dan menafikan semua tuduhan media asing tersebut.

Presiden parti Keadilan Rakyat (PKR) itu menyifatkan perisik Filipina serta media asing telah membuat satu tuduhan liar dan juga fitnah yang tidak berasas kepada suaminya yang juga merupakan Ketua Umum Pakatan Rakyat.

“Saya baca laporan, tidak ada sebut nama dan tidak ada apa-apa kaitan yang dikatakan dengan Anwar. Ini semua adalah tuduhan liar dan tidak berasas yang cuba dilemparkan kepada Anwar.." kata Wan Azizah kepada media.

Wan Azizah juga membayangkan seolah-olah wartawan yang melaporkan sedemikian telah dibayar oleh Barisan Nasional. Katanya, beliau tidak terkejut apabila perkara itu ditimbulkan kerana sebelum ini telah wujud penemuan bahawa seorang wartawan dibayar oleh kerajaan Barisan Nasional untuk menulis berita-berita anti-Anwar.

Sebelum ini, Anwar juga menafikan penglibatannya dengan insiden berdarah di Sabah serta menafikan bertemu Ketua MNLF, Nur Misuari untuk membincangkan agenda tentang pencerobohan tersebut. Malah Anwar juga mengugut untuk menyaman mana-mana wartawan yang bertanyakan hal itu lagi kepada beliau.

Persoalannya, mengapa Anwar sehingga kini tak menjelaskan sebab sebenar pertemuannya dengan Nur Misuari seperti yang didedahkan oleh pihak Reuters? Apakah Anwar mahu menyembunyikan sesuatu dari pengetahuan rakyat Malaysia?

Dan jika benar perisikan Filipina dan media antabangsa memfitnah dirinya, kenapa hanya Utusan dan TV3 sahaja yang disaman oleh Anwar? Bukankah Utusan dan TV3 hanya melaporkan apa yang ditulis oleh media antarabangsa tersebut sahaja? ~ MPP News.

15 ulasan :

  1. Tanya Sama Anuar...Apa Sebab Goyang, Nanti Jawab Anwar... Lanunnya Di Ganyang. Tanya Sama Anwar... Apa Sebab Bengang, Nanti Jawab Anwar...Dah Pecah Tembelang. Tanya Pada Anwar...Apa Sebab Tegang...Nanti Jawab Anwar...Lanunnya Mati Diserang.

    BalasPadam
  2. Datin seri.....angkara dalang pukimak laki kau tu yg buat anak kehilangan ayah...isteri kehilangan suami...ibu kehilangan anak....
    Ibu dan isteri jenis apa kau nie...???? Mmg sial satu keluarga.Atau kau takut anwar buat video besi part 2.Sial lah....neraka jahanam klu kau bersekongkol bawak lanun bersama dgn laki kau!!!!!!!

    BalasPadam
  3. ADAKAH ENGKAU LIHAT KOTE BENGKOK DIVIDEO TU MACAM KOTE SEBENAR...

    BalasPadam
  4. Jijah, jijah...apa nak jadi dengan hang ni. Banyak ke nasi kankang Nuar Berahi yang hang dah jilat ni??? Dulu bila suroh tunjuk jam Omega, marah - cakap nak tunjuk kemudian. Sampai kesudah eilek. Gambar Nuar Berahi tunggang china doll - clear sebijik-sebijik, sampai totae bengkok tak ada bulu jelas terpampang seantaro negara - pun tak percaya.

    Le ni tuduh gomen rasuah perisikan filipina. Apa punya bangan. Sat nanti kena saman USD200 juta dek Ninoy Junior baru tau. Barulah laki-bini cirit merata.....itupun nak blame BN jugak nanti....

    BalasPadam
  5. Bangang punye statement...haram jadah punye pompuan..setakat ckp je pegi jahanam ko ngan laki ko..apa bukti yg ko ada...tunjuklah baru bleh percaya.....

    BalasPadam
  6. Bala yg menimpa negara adalah angkara perbuatan suami kamu......dimana dia rasa dia manusia yg hebat......tetapi dia mesti ingat Allah itu segala2 nya.....tidak akan terlepas segala tindak tanduk nya....maka itu saya rasa elok lah bertaubat kamu sekerluarga sebelum Allah menghukum nya.

    BalasPadam
  7. Rakyat Malaysia yang sayangkan keamanan LUDAH KAHAK HIJAU ke muka Anuar Anak Beranak Pengkhianat Negara.
    Betina jahanam ini boleh spin sebab pencerobohan berlaku di Sabah. Jika berlaku di Semenanjung tau...lah nasib kau anak beranak.
    Kerajaan patut pantau supaya Keturunan Anuar Ibrahim tidak keluar negara mulai sekarang. Biar kita sama-sama tanggung akibat kerakusan Anuar untuk jadi PM.

    BalasPadam
  8. Hai Jijah, apa dah jadi dengan kamu ni............benar sokong suami itu kerja seorang isteri, tapi jika suami terlibat dengan berbagai keaiban dan kejijikkan apa itu juga menjadi tanggungjawab isteri ke? LEbih jelek lagi bukti terpampang suami jalang kamu bersetubuh dengan pelacur pun kamu masih menafikan bahawa itu bukan anuwar amat pelik dengan kamu ni.......lebih tidak waras kamu dakwa bahawa jam tangan omega ada dalam simpanan kamu – dalam kain kamu- hari kamu kata Najib bayar petualang petualang philipina untuk memburukkan nama laki kamu......jenis manusia apa kamu ni...........kamu tidak sahaja menyundalkan maruah kamu tetapi mengajar anak-anak kamu berbohong, menantu berbohong dan cucu kamu berbohong. Begitu lama membisu tiba tiba hari ini bersuara, apa anuwar sondol lubang jubor kamu ke? Dr. Mahathir hinggakan menjaga maruah kamu apabila kamu memohon nasihat untuk bercerai dengan laki kamu yang gila jubok itu tidak sesekali ingin menceritakan tindakan kamu itu tapi hari ini kamu sudah boleh ikut laki petualang kamu menuduh najib pulak...apa dosa najib terhadap kamu.....................teruskan persundalan kamu moga moga api dunia menyambar kamu dan baralah api neraka kelak keatas kamu seluruh keturunan. Malulah sikit dengan ibubapa kamu!!!!!!mereka tidak ajar kamu menipu dan berbohong.......pedihnya perut ibu kamu mengandung dan beranakkan kamu!!!!!!! Rumah kamu disegambut tersergam indah itu duit dari mana ha.....makanan yang kamu makan hari hari jadi darah daging kamu anak beranak duit yang diizinkan kah??????? Atau kerana sumber sumber yang diperolehi ini yang dijamah oleh kamu jadi darah daging membuatkan kamu menjadi apa yang terjadi sekarang.........ingatlah betapa kamu bagai perempuan sundal meratap sana sini kepada Ezam, Zulkifli dua orang melayu yang masih ada budi pekerti dan juga kepada Estrada mantan presiden Philipina yang ternyata mempunyai anak anak haram. Apa hari ini kerana Anwar Ibrahim kamu bagaikan perempuan pertama di Malaysia sebagai contoh kepada taat membabi buta, tingkah laku sundalan sana sini, menipu dan berbohong secara jelas nyata dan terang tanpa segan silu lagi?????????????Sebenarnya kamu ini perempuan yang bagaimana???????

    BalasPadam
  9. Betul la cakap Tun Mahathir satu ketika dulu, pilihan die mengambil Anwar adalah pilihan yg sgt tak tepat! pendek kater menyesal!!!

    BalasPadam
  10. jam omega pun x tunjuk smp sekang... ada hati nak tuding jari kat org lain lak.. gelik jer ko ni jijah oiii

    aj

    BalasPadam
  11. assalamualaikum saudara saudari ku sekalian..

    cukup2 lah dngn apa yg ah terkata tu,xpayh ditambah lagi...kita harus ingat segala apa yang kuar dr mulut kita akan kita tanggung akibatnya nanti..
    saya tidak berpihak pada siapa pun jauh sekali nk mengajar kakak2,abang2,pacik2 macik2 sekalian..tapi kita x tahu apa yang berlaku sebenarnya..kita x nampak dengan mata sendiri..hari ini dunia makin canggih segalanya boleh direka dan dicipta.cerita seinci boleh jadi sejengkal..terlalu payah nk cari yang mana asli dan betulnya..cukuplah setakat ini pesanan adik..adik rasa semua dah faham maksud adik..maaf sekiranya kata2 adik menguris hati atau melampau di hati saudara2 sekalian...assalamualikum

    BalasPadam
  12. alahai zizah... ko dah cukup tertekan dengan perangai dan balak yang laki kau dah buat, nk jadi isteri solehah agak2lah.. jgn sampai perkara terkutuk dan berdosa kau nak diamkan jugak.. ko harus sedar, anwar tak minat sangat dgn puki ko tu.. dia hanya minat dengan jubur...

    BalasPadam
  13. macai umno ni hantu puki ke mcm jj.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online