BREAKING NEWS

TERKINI!!! NIK AZIZ SAHKAN ANWAR TAK ADA DUIT BAYAR BAPA SAIFUL.


Mursyidul Am, Nik Abdul Aziz Nik Mat, menolak dan tidak percaya dakwaan yang mengatakan Anwar membayar kepada ayah Shaiful, sesuatu yang tidak mungkin.

“Dia (Anwar) mana ada duit, sebanyak-banyak duit Anwar Ibrahimpun, banyak lagi duit menteri atau Perdana Menteri,”ujarnya.

Nik Aziz juga melahirkan rasa syukur apabila kebenaran terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sebelum ini difitnah sebagai ‘peliwat’ semakin jelas kebenarannya.

Malah dia turut berkata, sebarang pendustaan tidak akan kekal lama, tiba waktu kebenarannya akan terdedah dengan sendiri.

Beliau berkata demikian kepada media ketika diminta mengulas berhubung ayah Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim, yang mendakwa anaknya itu diperalat oleh pihak tertentu semalam.

Azlan pada sidang medianya berkata anaknya itu diperalatkan oleh pihak terbabit dan konspirasi politik untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim.

Nik Aziz berkata demikian ketika ditemui pada majlis Himpunan Vateran 2013 di Perkarangan Infra Quest, Jalan Datuk Lundang, dekat sini.

Sambil melahirkan rasa syukur yang tidak terhingga, Tuan Guru berkata walau selicik mana sekalipun sesaorang merangka plan tertentu, namun kebenarannya pasti akan terbongkar suatu hari nanti.

Dengan pendedahan itu, katanya diharapkan nama baik Ketua Umum PKR itu semakin baik dan rakyat juga semakin sedar tentang pembohongan yang dibuat pihak tertentu sebelum ini.

“Semoga dengan fitnah yang menimpa dirinya (Anwar) sebagai penghapus dosa dirinya yang pernah bersekongkol dengan Umno dan BN sebelum ini,”ujarnya.

14 ulasan :

  1. Apalah masalah orang tua ni (Nik Aziz)?
    Pintu mata dan hati Nik Aziz dah tertutup rapat oleh Allah s.w.t. sebab boleh minta pertolongan Syaitan. Elok le tu Syaitan berkawan dengan Dajal.

    BalasPadam
  2. Biasa la anwar gunakan orang sebab nak lepas tengkok dia.

    BalasPadam
  3. Pala butuh hg poknik...al jub ni tk dak duit mendenye...
    Duit dia belambak simpan luar negara nuh

    BalasPadam
  4. “Dia (Anwar) mana ada duit, sebanyak-banyak duit Anwar Ibrahimpun, banyak lagi duit menteri atau Perdana Menteri,”ujarnya.

    Jelaslah... NA rupa-rupanya TAK KENAL SIAPA ANWAR.


    Menurut banyak media antarabangsa, selepas dibebaskan dari penjara, Anwar telah aktif di peringkat antarabangsa. Antara jawatan Anwar:

    Anwar Ibrahim was
    - Chairman of the Development Committee of the World Bank and International Monetary Fund (IMF) in 1998,

    - held lecturing positions at the School of Advanced International Studies at Johns Hopkins University,

    - a consultant to the World Bank,

    - a panelist at the Neo-Con lined National Endowment for Democracy's "Democracy Award" and

    - a panelist at a NED donation ceremony - the very same US organization whose subsidiaries are funding and supporting Bersih, a faux-pro-democracy Western-funded street movement that in fact was created by, and in the service of Anwar Ibrahim's political ambitions.

    Ni semua top positions dalam dunia... banyak duit keje dengan yahudi ni tau...

    BalasPadam
  5. Macam tu la orang nyanyuk bercakap.. Bercakap ikut kepala bukannya berpandukan fakta.. Saiful dah bersumpah ikut ajaran Islam dan Anwar sampai hari ni tak pernah bersumpah.. Ko dah sesat ke dah keluar Islam Nik Aziz? Ajaran Islam ko tolak.. ko lebih percaya kata-kata orang.. Kalau orang tu menipu tak ke ko berdosa menolak sumpah yang dibuat ikut ajaran Islam? Suruh bapak dia bersumpah dulu.. Lepas tu Anwar..

    Video terang-terang gambar Anwar ko taknak percaya? Ko tengok ke tak? Takut dosa? Abis tu pencegah maksiat yang tengok orang buat masiat pun dapat dosa jugak la.. Tengok bukannya suruh naik nafsu.. tu pun kalau ko selera tengok Anwar..

    Kalau Anwar bersumpah dia tak pernah liwat sesiapa pun sebelum pilihanraya aku akan undi PR.. Tapi kalau dia tak bersumpah jangan mimpi la aku nak pandang lambang bodoh PR.. Kepada manusia-manusia yang berakal yang baca ni, tolong pangkah BN kalau Anwar tak berani bersumpah dengan nama Allah dia tak pernah meliwat..

    BalasPadam
  6. Macam mana orang tua nyanyuk ni nak buat hudud kalau sumpah saiful dia tak percaya? Orang yang tak berani bersumpah pulak dia percaya.. Adil ke nanti jika hudud dilaksanakan? Bodoh punya orang tua.. Politik punya pasal sanggup ketepikan agama..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org tua ni mana berani nak laksana hudud. Igt lg kes adun pas kena ambush dlm ketapi dlm keadaan mengaibkan dgn isteri org pas jugak? Mana dia berani jatuh hukum, pucat lesi muka dia kata pak ustaz tu. Last2 esoknya dia kata tuhan da ampunkan dosa adun tu. Sbb tu la ustaz yg memang penyokong tegar pas tu akhirnya kuar dr pas kecewa dgn tindakan pok nik

      aj

      Padam
  7. Semua penyokong-penyokong BN.. Jika Anwar berani sumpah laknat dalam masa terdekat kita undi PR.. Tapi jika Anwar sepatah pun tak ada sumpah laknat dibuat, penyokong PKR dan PAS, anda semua mesti undi BN! Ni sahaja cara kita nak tgk sama ada Anwar betul atau tak.. Tak payah berdolak dalih lagi.. Straight to the point!!

    Nik Aziz, sanggupkah kamu mengaibkan diri kamu nanti ketika kamu mati? Tak takutkah kamu jika kubur menolak kamu ketika ajalmu tiba? Allah maha adil.. Ya Allah jika Nik Aziz ini berdusta kepada rakyat, tunjukkan keaiban ketika dia mati agar menjadi pengajaran kepada umatMu.. Jika dia dijalan yang benar, permudahkan matinya dan tempatkan dia dikalangan orang-orang mukmim..

    BalasPadam
  8. ulama songsang akhir zaman....

    BalasPadam
  9. dah hilang migrain aku memikirkan betul ke anwar meliwat. Dengan kenyataan Nik aziz ni, tanpa was-was aku percaya 0% bahawa anwar tidak meliwat saiful. Takyah der anwar buat sumpah laknat.
    Tapi aku percaya 100%, org tua nik aziz ni yg kena liwat dgn anwar. Liwat akal.

    BalasPadam
  10. aku berasa pelik tapi benar...konflik yang berlaku kat sabah,belom selesai ag....da ada isu baru pulak melanda negara kita...kenapa skunk kes si saiful ni timbul...5,6 bulan yang lepas kenapa tak timbul isu ni..sebelum sabah kena serang ke..satu persatu isu timbul di negara kita...aku ni berkecuali menyokong mana2 parti,tak kira umno ke,pkr ke,aku sokong mana pemimpin yang boleh memimpin negara kita secara aman..ekonomi ok

    BalasPadam
  11. Jijan Mali....10 Mac 2013 10:15 PG

    Kahkahkah....tu dia - dah konfim apa semua orang syaki selama ni. Pork Nik'u-Turn'Ajiz dah termakan nasi kangkang Nuaq Berahi Al-Juburi Wal-Liwati Al-Bureti dengan perasa ayaq holy water Tuhan Allah Trinity DAPpigs. Orang tua ni is 'a gone case'. Tengah tunggu hari saja....kahkahkah.

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

    BalasPadam
  12. itu menunjukkan yg nik aziz tak kenal langsung siapa anwar ibrahim. jadi buat apa nak dengar cakap dia.

    BalasPadam
  13. N.AJIS itu melayu BANGSAT yg mmpergunakan ISLAM demi memecah belahkan perpaduan sesama ISLAM

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online