BREAKING NEWS

TERKINI!!! EBBI YAKIN UMNO FITNAH ANWAR.


Abby Abadi didalam satu kenyataan menerusi laman Twitternya, mengecam Umno kerana menyebarkan gambar skandal terbaru yang didakwa pemimpin tertinggi Pakatan pembangkang.

Abby menuduh Umno bersikap keterlaluan apabila mempromosi kelucahan melampau didalam laman sosial.

Abby juga menyifatkan tindakan Umno ini telah menyebabkan generasi muda hari ini menjadi rosak dan terpesong dari nilai- nilai Islam.

Bagaimanapun, Abby langsung tidak menyentuh tentang salah laku moral Ketua Pembangkang itu yang penuh dengan pelbagai skandal yang tidak lagi menjadi rahsia kepada rakyat Malaysia.

Ketua pembangkang itu sebelum ini dikaitkan dengan pelbagai masalah sosial sehingga beliau diheret ke Mahkamah oleh pemuda yang mendakwa dirinya menjadi mangsa liwat Ketua pembangkang terbabit.

Selain itu, skandal bersama isteri orang dan juga video hubungan seks bersama pelacur China yang tersebar sebelum ini masih lagi belum dijawab oleh pemimpin terbabit. ~MPP News.

15 ulasan :

  1. dia ni dah menopous.....buat x tau je.....

    BalasPadam
  2. wei betina sundal..dah lupa ke masa ko jadi jalang dulu..kena tinggal dik laki lepas tu bila gian bawak anak bujang keluar negera lepaskan gian..la ni dok cuba pikat lobai PAS pulak ..kesian janda sorang ni disebabkan terlalu gian dia dok meroyan sakan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hamboih bahasa.......mak bapak didik macamnieh yerk...xyah tngk muka, dh tau perangai mak bapak n anak macam mana......#ehterasake

      Padam
  3. tak yah sembang lah abby oi.....ko punya taraf sosial lg sial. tambah lak ko dh jadi janda skrg ni,kompom2 kaki layan cite blue ko ni.

    BalasPadam
  4. TOP 10 konspirasi terhebat dunia.

    1. Kennedy Assassination
    2. Sept. 11
    3. Acquired Immune Deficiency Syndrome
    4. Roswell
    5. Moon Landing
    6. Bermuda Triangle
    7. Alien Reptiles
    8. Chemtrails
    9. Electronic Banking
    10. Subliminal Advertising
    11. Anwar Gay

    BalasPadam
  5. UMNO dikatakan difitnah oleh Abby Janda Sundal tu? Tak nak buat report polis ke UMNO? Ambil le tindakan jika masih ada maruah?

    BalasPadam
  6. Alah...dok layan bitch ni buat apa. Dia tu dah menopaus cakap pun dah melalut. Jijah Sepet tak bising pun yang si jalang ni dok mengilai pasal apa......ke ada udang dibalik mee??? Track record jalang ni pun bukanlah baguis sangat.....

    BalasPadam
  7. Tanda-tanda UMNO nak mampus semakin hampir. Fitnah berleluasa. Lepas Nak sabitkan DSAI dgn insiden lahad Datu tidak berjaya, isu ini pula ditimbulkan. Kemampusan UMNO mmg tidak dapat disekat lagi

    BalasPadam
  8. siapa yang porno? umno ke anugerah tuhan? kah kah kah..confirm bungkus PgayR lepas ni..

    BalasPadam
  9. JADI BILA PULAK BANG NON NAK SAMAN BLOG RAJAGOYANG TU??? BILA NAK BUAT PC??? TAKKAN SENYAP JE.. DIAM TANDANYA APA??? HIHIHI

    BalasPadam
  10. tak yah dok kata UMNO itu ini. yg penting jawab dulu perbuatan dlm gambar itu memang tak salah di sisi agama ker. dan yang lebih penting tgk akan insan dalam itu adakah seorang yang d kenali sebagai Pemimpin yang d anugerahkan ker. fitnah atau tidak kita yang menilai kebenarannya. tepuk dada tanya iman. sbb kita smua pandai menilai. korang kalo fitnah UMNO itu ini tanpa bukti xpe smua di halalkan dlm agama tp bila benda tu kena batang hidung sendiri. cepat2 guna dalil utk katakan tidak la apa la.

    BalasPadam
  11. TAK PAYAH DILAYAN JANDA EXPIRED KENCING BERCABANG NIH, ANGGAP SAJA DIA TAK MATANG DAN BELUM BALIGH LAGI HABIS CERITA........

    BalasPadam
  12. keluar kan aje video or gambar abby main dgn anak ikan dia..baru dia tau diam..

    BalasPadam
  13. BAIK KITA JAGA ADAB BERBICARA..
    X SEDAP TAU DENGAR AYAT2 YG X ELOK..
    CUKUP KITA NILAI SECARA PERIBADI DAH CUKUP..
    WALAUPUN AKU X SOKONG ABBY
    TAPI AKU JUGA X SOKONG PGUNAAN AYAT KORG..
    PEACE..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online