BREAKING NEWS

SAJAK BUAT PEMIMPIN PALING SUCI ANWAR IBRAHIM.


Disaat Ketua Umum Pakatan menghadapi saat-saat getir dihimpit kontroversi isu pencerobohan Lahad Datu Sabah dan juga isu skandal seks beliau yang didakwa bersama seorang lelaki muda, seorang penyokong tegar Anwar Ibrahim telah menghadiahkan sebuah sajak yang ditujukan khas kepada idolanya tersebut.

Sajak itu dimuatkan didalam sebuah blog yang dipercayai menyokong kuat inspirasi Anwar untuk menjatuhkan UMNO/BN dan merampas Putrajaya pada Pilihanraya Umum ke-13 nanti.

Didalam sajak berkenaan, penyokong Anwar terbabit berikrar untuk tetap mempertahankan idolanya itu walaupun apa yang berlaku kepada beliau selepas ini.

Penyokong Anwar tersebut juga berjanji akan menguburkan Umno dan menebus maruah Anwar yang didakwanya telah tercemar oleh perbuatan perti melayu terbesar didalam negara itu. ~MPP News

6 ulasan :

  1. Mana baldi nie....nak muntahhh

    BalasPadam
  2. kenapa dlm bait2 sajak tu takde pon tertulis "manusia istimewa yg dianugerahkan tohan kpd rakyat yg hidup derita"...baru le lg naik saham Bang Non tu...

    BalasPadam
  3. Anuar...kau seorang yg bijak dalam sandiwara,kau pelakun yg utama,hingga ramai terpesona,hingakan ustaz, ustazah penuh percaya,anak muda,janda malah isteri orang pun tergoda..........

    BalasPadam
  4. Macam nak baling kasut kat muka Anwar dan penulis sajak ini. Kami tak rela seorang peliwat tegar menjadi PM kami. Ada faham?

    BalasPadam
  5. Hidup tak bersandarkan Al Quran dan Rasul sebab tu jadi macam tu.
    Anwar hidup tak beri manfaat mati pun tak beri syafaat... tak payahlah dilindungi.
    Sayangi diri dan keluarga sendiri itu lebih utama. Anwar ada duit berbilion ... yg jd tukang gadai nyawa ni pula ada berapa juta dalam simpanan?
    Hidup yg singkat tak perlu berjuang untuk orang lain.

    BalasPadam
  6. Meh2 aku tmbh sikit wahai si penyajak..byk sgt ko lupe.

    Anuar sejak kali pertama kita berjumpa
    Juburku menjadi pujaan hati mu..
    Walaupun tidak ku rela dara kelelakian ku,
    Ko pecahkan,tetapi apakah nasibku semenangnye ko al juburi

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online