BREAKING NEWS

NGERI !!! PERUT NIK AJIS BERNANAH AKIBAT BUATAN ORANG?


BILA laman ini menyeru semua pemimpin Pakatan Rakyat mengambil serius kemungkinan wujud gangguan puaka berikutan beberapa kematian misteri individu tertentu yang rapat dengan Pakatan Rakyat, kami dipersenda dan diperkecilkan kerana kononnya terlalu percaya dengan tahyul dan perkara-perkara karut.

Antara kematian misteri tersebut ialah membabitkan mendiang P Subramaniam dan peguam DCNS, Olivier Metzner.

Sekarang bila Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat sendiri dimasukkan ke hospital secara mengejut kerana sakit perut dan masalah lain, barulah laman ini melihat ada tindakan untuk memastikan penyakit tersebut bukan disebabkan oleh gangguan dari puaka yang sedang mengganas.

Puaka yang dimaksudkan sudah tentulah jenis puaka yang dibela oleh isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansur yang sedang hebat diperkatakan sekarang ini.

Memanglah kalau diikutkan logik, pada umur 82 tahun sekarang, Nik Aziz akan selalu uzur dan sakit-sakit, itu kita faham, tapi jenis yang datang mendadak seperti ini, sudah pasti disebabkan oleh faktor luaran. Kalau masalah jantung tu kita boleh terima lagi, tapi ini masalah dalam perut.

Apatah lagi kita tahu, ada juga pemimpin politik yang hampir sebaya Nik Aziz (tapi kurang berilmu dan disayangi Tuhan) seperti bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir dan bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew yang masih hidup sehingga kini.

Mereka berdua ini kelihatan cergas, segar dan masih mampu ke sana ke mari berceramah, merasmikan buku dan sebagainya, kenapa Nik Aziz yang lebih muda selalu uzur? Ini tidak boleh diterima logik sama sekali.

Kami tidak boleh menerima langsung penjelasan bahawa kemasukan Nik Aziz ke hospital kali ini adalah disebabkan oleh faktor semula jadi.

Mesti ada masalah gangguan makhluk halus.

Lagipun Nik Aziz sudah diumumkan akan kekal bertanding dan menjadi Menteri Besar Kelantan kalau Pakatan Rakyat kekal menerajui Kelantan selepas pilihanraya umum ke-13 nanti dan dengan itu, kebarangkalian beliau diganggu puaka yang dihantar Rosmah ini tidak boleh diketepikan sama sekali.

Dalam masa yang sama, rakyat Malaysia di seluruh negara wajib mengadakan upacara sembahyang hajat bagi mendoakan kesihatan dan keselamatan Nik Aziz. - Suara Pakatan Rakyat

26 ulasan :

  1. "Dan Kami rasakan kpd mrk sedikit dari azab di dunia sebelum azab yg besar (di Akhirat) agar mrk kembali (bertaubat)." As Sajdah 21.
    Jgn sampai...
    "...Tidakkah telah Kami panjangkan umurmu supaya kamu mengambil pelajaran padanya bagi siapa yg mahu mengambil pelajaran, dan telah datang pemberi peringatan,...." Al Fathir 37
    Antara peringatan yg diberi adalah ujian ujian dlm bentuk kesusahan dan penyakit.

    BalasPadam
  2. Sendiri nak syirik sendiri tanggung jangan ajak orang lain sama syirik

    BalasPadam
  3. mpp kau nak mengajak manusia menuju Syirik ke? mana kau tahu Tuhan sayang atau tidak pada seseorang kerna hati Hanya ALLAH Yg Maha Mengetahui kau jgn cuba jadi Dajal. Ikhlas atau tidak seseorang hanya ALLAH YG Tahu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nik ajis tu sebenarnya ada sakit mental....nak marah dan berperang hari2 je...tak kira siapa...

      Sepatutnya dia menjadikan syaithan musoh no 1 yg di suruh Allah swt..tetapi kerana dia telah tersesat maka dia menjadikan melayu umno yg menguchap shahadah sebagai musoh no 1 pulak..dah tu bole kata ada persahabatan dgn shaithan pulok..kesian...kesian

      Tak ke mental tu..

      Padam
    2. Poyo la ko ni... Klu Xtau bahasa kiasan jgn jd mlayu la woii..

      Padam
  4. apeda komen2 kat atas nih..

    bukan artikel kat atas tu dari suara pakatan rakyat ke? jd siapa yg syirik dan khurafat nih? baca tak habis nak komen..memalukan je..

    BalasPadam
  5. JANGAN LUPA..PAS YANG MENDOAKAN ORANG LAIN KO KO..DAN PAS JUGA YANG MENDOAKAN SEORANG SAUDARA SEAGAMANYA PECAH PERUT..BETUL TAK?

    BalasPadam
  6. da nk mampus. moga2 N.AJIS sempat bertaubat

    BalasPadam
  7. eh eh anon 2:34...jgn le meroyan tak tentu hal plak...nak tuduh orang lain buat mende syirik plak...bkn ke puak2 pakatanirrojim selalu cakap kalau apa2 jadi kat Bang Non ke...Pok Nik ke...atau Lim Ah Beng sekali pon..."tu sume SALAH UMNO...Najib n Rosmah..."

    BalasPadam
  8. tu bkn MPP yg tulis..tu dari Suara Pakatan Rakyat.. cuba baca habis dulu baru komen.

    BalasPadam
  9. Typical penganut PAS.
    1) Baca tak habis, amek fakta separuh2 pastu terus buat conclusion melulu. Akibatnya conclusion syok sndri berjaya menampakkan kebodohan diri sndri..
    2) BN buat semua salah, PR buat SEMUA BETUL. MPP saja copy n paste artikal ni dari media Anwarinas nak tgk ke-double standard-an penganut2 PAS ni. Skrg ni kita nak tgk cai2 yg maki hamun kat atas ni berani tak nak maki hamun Suara Pakatan Rakyat?
    3) Org lain didoakan kehancuran, diri sndri merayu2 mintak di-solat-hajat-kan kebaikan.

    BalasPadam
  10. Kah3,tergelak aku baca komen anon 2:34...nmpak sangat x baca sampai habis...yang syirik tu suara pakatan rakyat,bukan mpp...mmg puak pr baca separuh jalan je..nk menipu pon tokok tambah...

    Ps:aku berdoa agar tg nik aziz sihat wlaupon berlainan politik...

    BalasPadam
  11. ya Allah, kenapa sakit pun boleh menuduh orang? bukankah itu dugaan dan penghapus dosa dari Allah untuk umatnya? jangan fikir syirik, kelak akan menjadi syirik.... semoga kita semua menerima kesakitan kita dari Allah, bagi menghapuskan segala dosa2 kita... InSyaAllah.

    BalasPadam
  12. bkn nye apa skodeng 11:00...sbb yg sakit tu wali2 pakatan...puak2 diorang mesti tuduh mende nie sume konspirasi terancang UMNO/BN nye...mcm kes kematian PI Bala tu...dah sah2 sbb ada sakit jantung...tp ada plak yg cakap geng2 UMNO/BN yg racun dia...

    BalasPadam
  13. Ni mesti orang UMNO baca doa pecah perut!

    BalasPadam
  14. k0 k0 k0..ngahahaha..

    BalasPadam
  15. errr nak tahu sikit...nik aziz ni sakit nanah perut ke, kecut perut sebab PRU13 is around the corner?

    BalasPadam
  16. NIK AJIS SAKIT PERUT SEBAB TERLEBIH MAKAN JERING REBUS CICAH KELAPA DAN TELAH TERKENA KAPIT..KAH..KAH..KAH AGAKNYA DOA PECAH PERUT DIA DULU TELAH JADI BOOMERANG DAN TERKENA TUAN SENDIRI...KAH,..KAH..KAH....AKU TENGOK NAJIB SIHAT SAJA...BEGITU JUGA TUN MAHATHIR......SAMA=SMALAH KITA TUNGGU PERUT SIAPA YANG PECAH.....KAH..KAH.KKAH.....KALAU DAH TUA BUAT CARA TUA.......LEBIH BAIK JAGA CUCU DARI BERPOLITIK TOLOL DAN MEROSAKKAN....KAH..KAH..KAH...AKU ORANG KELATE PUN MALAS NAK BERDOA AGAR DIA SIHAT.....BUKAN BENCI TAPI GERAM SIKIT LAH AKAN MULUT DAN PERANGAINYA........

    BalasPadam
  17. ITU PENANGAN DOA ORANG KAMPUNG DAN RAKYAT YANG TERANIAYA BUAT INSAN ISTIMEWA NIK AZIZ.INGATLAH DOA MEREKA INI DIANGKAT DAN DIAMINKAN ALLAH TANPA HIJAB. DAN APA YANG PASTI SELURUH RAKYAT KELANTAN BERDOA DAN MENUNGGU SAAT KEJATUHAN NIK AZIZ DAN KUNCU-KUNCU TOLOL NYA. INGAT LAH WAHAI NABI PAS (NIK AZIZ) ITU BARU SEDIKIT TUHAN BAGI AGAR MU BERFIKIR DAN INSAF AKAN SEGALA KEJAHATAN KAMU SELAMA NI.DI UMUR YANG MASIH BERBAKI INI JADILAH MANUSIA YANG DIHORMATI DAN DISANJUNG OLEH RAKYAT DAN BUKAN NYA MANUSIA YANG DIMAKI DAN DIBENCI.HAKIKATNYA KAMU LAH YANG MEROSAKKAN UMMAH DAN AGAMA ALLAH DI MUKA BUMI INI.yang ikhlas MAMUD KELATE.

    BalasPadam
  18. Aku percaya PM sekarang sedang sibuk tak ada masa utk pegi melawat nik ajis kali ini, aku juga percaya kalau beliau tidak sibuk sudah pasti beliau pegi melawat nik ajis seperti dulu yang pernah terlantar sakit di hospital dan meminta disediakan doktor pakar yang terbaik untuk merawat nik ajis.mudahan2 nik ajis cepat sembuh agar dapat teruskan doa untuk kehancuran UMNO.

    Dulu sembahyang beramai2 distadium Sultan Muhamad IV untuk kemusnahan Tun Mahathir.- dan Tun sihat dan dan masih boleh pergi kemana2 hingga kehari ini.


    kalau begitulah cara yang dikata cara ajaran islam,aku tolak islam. ini puak2 yang tak ada agama.

    BalasPadam
  19. PERIBADI,KREADIBILITI,KEPIMPINAN SERTA AKHLAK NIK AJIS DAN NAJIB UMPAMA LANGIT DENGAN BUMI JARAK NYA......NIK AZIZ TIADA SEMUA NILAI MURNI ITU WALAU SEBESAR ZARAH...BERBEZA DENGAN NAJIB SEMUA PAKEJ ITU ADA PADANYA.

    BalasPadam
  20. UNTUK INGATAN DAN RENUNGAN SEMUA !!
    SALAH SATU TANDA-TANDA KIAMAT YANG TERSEBUT DALAM KITAB IALAH

    DIAKHIR ZAMAN ORANG YANG DIANGGAP ALIM ITU SABENARNYA JAHIL DAN ORANG YANG DIANGGAP JAHIL ITU SEBENARNYA ALIM.
    RENUNG2KAN LAH !

    BalasPadam
  21. Marilah kita doakan semoga Tuan Guru kembali sihat.... Jgn kita politikkan isu sakit ni.. tak elok... Walaupun saya percaya ada diluar sana yg kata ini "Konspirasi UMNO/Kerajaan". Dah sampai masa uzur, apa nak kata. Time sempat bertaubat ni, buatlah apa yg patut.

    BalasPadam
  22. TAKSUB TAK BOLEH KEMBALI

    BalasPadam
  23. Doakn seumat sendiri pecah perut. Siapa yg dh pecah skrg.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online