BREAKING NEWS

AZLAN MAHU NAJIB MINTA MAAF PADA ANWAR


Datuk Seri Najib Razak perlu memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim berikutan pengakuan bapa Saiful Bukhari bahawa fitnah kes liwat II adalah konspirasi politik Perdana Menteri untuk memenjarakan Ketua Umum KEADILAN.

Azlan Mohd Lazim yang mengaku Anwar tidak bersalah dan menjadi mangsa fitnah mendedahkan anaknya dipergunakan oleh pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Kharil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.

Ketua Srikandi KEADILAN, Siti Aishah Shaik Ismail berkata, Najib mesti meminta maaf dengan Anwar dan keluarga serta bertaubat di atas fitnah yang dilakukan.

“Kita tuntut Najib mohon maaf kepada Anwar, kerana beliau sebenarnya terlibat dalam konspirasi ini. Kebenaran ini sekaligus menutup penafian Najib yang bermati-matian tidak tahu menahu mengenai fitnah itu.

“Pengakuan bapa Saiful membuktikan fitnah ini konspirasi terancang untuk menjatuhkan Anwar,” katanya kepada Keadilan Daily.

Menurut Aishah, sebagai pemimpin Islam, Najib harus berani menyatakan kebenaran untuk membersihkan namanya jika tidak terlibat.

“Pengakuan bapa Saiful secara terbuka tak boleh dipandang ringan. Najib perlu jawab kerana nama orang kanannya didakwa terlibat.
“Seorang Perdana Menteri Islam, Najib perlu menyatakan perkara sebenar di khalayak,” katanya.

Tambahnya, siasatan polis perlu disegerakan ke atas pihak yang terlibat merancang fitnah itu supaya nama Anwar dibersihkan sepenuhnya.

“Jika gagal, menunjukkan undang-undang dipermainkan sekaligus mencemar sistem perundangan negara,” katanya.

24 ulasan :

  1. Azlan azlan azlan..cukup2 la nk menipu pon...jikalau benar anwar tidak liwat bukhari,aku cabar anwar ibrahim untuk bersumpah laknat..biar orang tahu anwar x liwat bukhari.

    BalasPadam
  2. macam dia pulak kena liwat...lawak betul.....!

    BalasPadam
  3. barua tahik judi,haruan makan anak

    BalasPadam
  4. Dei pundeks....yg kene liwat anak...yg wat U TURN si bapak...so U TURN si bapak xbernilai langsong...

    Per punyer BAGHAL sri Puki r siti esah , bapak ayam nak tuntut DSN memohon ampun kat peliwat...abis tuh air mani ANUwar yg ada dlm dubor Saiful tu bole terbang sendrii ke?

    Si bapak ayam tuh...ari tuh beria2 mengutok ANUwar tapi bila kena sumbat jubor dgn RM sepantas kilat wat U TURN...mst kene sampok penyakit Adi Bawang dan n ajis...

    BalasPadam
  5. Hanya kenyataan bapak saiful jadi asas nak tuntut najib minta maaf. Macam mana dengan sumpah saiful, pendedahan Datuk Eskay, Zulkifli Nordin, Umi Hafilda dan ramai lagi?? Ketua srikandi nipun dah berlendir otaknya.

    BalasPadam
  6. BETULTU ZAD KENAPA BRU SEKARANG. JANGAN YANG NI FITNAH NAK MENJATUHKAN. SURUH AZLAN TU BUAT SUMPAH LAKNAT. KALAU DIA BERANI

    BalasPadam
  7. Sapa yg kena liwat ni saiful ke bapak dia atau Aishah ni....? Musykil aku sbb Saiful kata dia kena liwat, Aisyah pulak suruh Najib minta maaf, adal pulak?? Aishah ni ingat Najib yg liwat bapak Saiful ni ke...? Desperate bebenor puak PR bi la ni....!

    BalasPadam
  8. Satu bukti pun pokcik Azlan ni tak tunjuk Atas dakwaan anak dia dipergunakan umno,tiba2 nk suruh najib mintak maaf..Oi org tua,bawak bukti dulu tang mana anak ko kena beli dgn najib..Ada bukti ka?bukti ayaq liuqq padia ni?

    BalasPadam
  9. Nampak sangat ketidak cerdikan si budak Aishah ni..

    BalasPadam
  10. Suruh najib minta maaf sama seperti memaksa 2/3 rakyat melutut kepada politikus yang hilang arah! U hurt najib 2/3 yang merasa sakit! Ingat MAJORITY! Itulah demokrasii dan KEADILAN!

    BalasPadam
  11. Jijan Mali....21 Mac 2013 10:13 PTG

    Apa punya bapak lah siAzlan ni. Dia yang ada duduk dengan anak dia waktu si saipol buak sumpah laknat. Awat masa tu dia ada kalau dia dah tahu si Saipol tu pembohong??? Susah-susah suroh saja si Azlan ni buat sumpah laknat jugak...Amacam, ada berani ke Lan?????

    BalasPadam
  12. Minta SPRM siasat berapa Si Azlan ni dibayar utk buat U-turn...

    BalasPadam
  13. camana nak minta maaf sedangkan najib tak buat semua tu...bodoh ke apa..najib dah bersumpah yang plg takut nak bersumpah adalah sia anwar dan juga azlan...pada org biasa cam aku confirm la aku lg percaya kat najib sebab berani bersumpah takkan nak percaya pd org yg takut teramat nak bersumpah tu...bodoh punya PKR...

    BalasPadam
  14. Bukti kelakuan anwar ada dlm tgn gomo..sudah tau dah,mmg songsang pon..agama islam tak bnarkan pemimpin mcm ini wujud.sebab tu di telan bumi

    BalasPadam
  15. Siapa nak paksa Najib jawab sedabgkan dalam mahkamah pun al jubs ambil sikap tak mahu menjawab soalan pendakwa.. Sepatutnya Azlan musykil kenapa aljubs tak mahu jawab pendakwaraya kalau dia benar tak bersalah. Apa nak ditakutkan kerna kan dia juara berhujah berdebat... mengapa takuttttttt??? itu pun ada penanda bagi mereka yang berakal... Tuduhan azlan diluar mahkamah ini tiada nilainya jika dibanding dengan apa yang aljubs tunjukkan semasa perbicaraan tempohari... Rakyat pun bukan bodoh beb... hanya pencacai yang sanggup dibodokannn

    BalasPadam
  16. bingai ke serinkandi taik ni? azlan tu sape sampai nak suruh najib minta maaf. bukan dia yg kena sondol la kelentit saiful tau saiful. saiful suruh anwar mengaku kenpa anwar tak ngaku? munasabah tak pertanyaan srikendi dgn aku punya soal....

    BalasPadam
  17. org dah kena beli..toksah layan.

    klu berani..saman yuktes tu..

    BalasPadam
  18. mana berani al-juburi tu nk brsumpah. seko2 geng pakatan haramjadah nk mampus yg terbaru N.AJIS huhu

    BalasPadam
  19. nth le apa yg pak Azlan tu merapu plak..apakah Najib yg liwat beliau sehingga mendapat trauma yg teruk??

    BalasPadam
  20. kalau dia suruh epol tu mintak maap logik la jugak... tak pernah pulak aku dgr cerita najib membuat tuduhan diliwat anuar, tak pun najib tuduh anuar seorang peliwat.... mangkuk jamban phuiii...

    BalasPadam
  21. malu besar lah bapak sapul lepas ni, kalau video anwar meliwat tu pun dia nak kata bukan anwar sebab kali ni perut anwar buncit perut dalam video kurus ahaks

    BalasPadam
  22. SITI AISHAH NI BETINA SIAL!!! BACA FAKTA DENGAN KEPALA LUTUT..TU YANG BAGHAL SGT. MCM ORG XDE ILMU...AGAK2LAH NAK KUAR STATEMENT TU...KE ALANG2 BONGOKNYA..DARI DULU DOK MENJERIT BENDA YG SAMA WALAUPUN MAHKAMAH MENGESAHKAN LIWAT ITU BERLAKU...SIA-SIA JD MANUSIA TP AKAI TAK DAK! CERAMAH KAT BWH POKOK SIAN TGK PAK CIK MAK CIK YG TAK PANDAI LAYAN INTERNET HIDUP2 KENA TIPU, MATI2 PERCAYA CKP BETINA TUNGGANG TERBALIK NI! MEROYAN SGT KAT AN AL-JUB...

    BalasPadam
  23. macai BN yang celaka.....pegi mampos dengan Barisan Neraka.Fitnah dah jd santapan wajib Be End.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online