BREAKING NEWS

HOT!! NORA DANISH BERAKSI DIRANJANG DEMI PENGARAH..


Gua rasa korang semua mesti dah tahu pasal kontroversi filem Mencari Cinta yang dikatakan ada adegan ranjang diantara Nora Danish dan juga Rusdi Ramli..

Walaupun adegan tu adalah sekadar lakonan, tapi gua rasa tak perlu la nak berlakon sampai macam tu.. Kita bukan Hollywood beb..

Pelakon dengan pengarah tu pun satu jugak.. Gamaknya dorang ingat penonton semua bodoh kot bila buat adegan ranjang semata-mata nak tunjukkan bahawa Nora dengan Rusdi tu suami isteri dalam filem berkenaan..

Kalau tak buat macam tu, gamaknya penonton Malaysia ni tak sedar yang dorang tu dah berumahtangga..

Konon-kononnya nak bagi real lah filem dorang kann.. Kalau macam tu, jangan setakat berlakon suami isteri je kena buat betul-betul.., berlakon kena belasah pun buatlah betul-betul... baru lah adil kannn... Hahahahaha...



Menurut Rushdi Ramli dia memang melakonkan babak tersebut, akan tetapi ia sekadar mengikut arahan pihak pengarah sahaja.

“Memang betul saya yang melakonkan adegan itu tetapi saya cuma buat atas arahan pengarah,” jelas Rushdi Ramli menerusi laporan Harian Metro.

Mengulas lebih lanjut mengenai babak panas tersebut, Rushdi Ramli turut akui yang dirinya tidak berdepan dengan sebarang masalah sewaktu melakonkan adegan sebagai suami kepada Nora menerusi filem itu dan tidak menyangka adegan berkenaan akan menimbulkan pelbagai spekulasi di kalangan penonton.

“Saya tidak tahu jika penonton memberi tanggapan adegan itu panas atau sebaliknya. Saya hanya melakonkan watak suami dalam filem ini yang berkahwin atas pilihan keluarga.”


10 ulasan :

  1. Kena potong la adegan ni nanti. Tak beri kesan pada jalan cerita pun.

    BalasPadam
  2. ape la..dah tau babak tu x seswai..xkan bg alasan pengarah yg suruh?
    kalu pengarah suruh peluk babi..ko nak peluk?
    jgn le sbb duit @ glamer ko nak buang agama beb..
    ada otak pakai..

    BalasPadam
  3. takut pada pengarah ke atau takut pada azab Allah ??Jangan kata kerana seni....nafsu x kenal siapa anda....

    BalasPadam
  4. NI DIKATAKAN BERANI TAPI BODOH..BERANI LAWAN ALLAH TAKUT DENGAN PENGARAH..BODOHNYA DIA TAU ALLAH LAGI BERKUASA DRPD PENGARAH

    BalasPadam
  5. Duit hasil kau berlakon ni bg anak dan mak kau mkn...halal ke?lps scene tu boleh lah kau main dgn nora kat luar sb dia tu kan janda...

    BalasPadam
  6. Bodoh!!!takut dgn manusia tp x takut dgn zab Allah.woi!!!hampa tu org Islam.klu hampa tu kapiaq lantak pi la.

    Hampa x takut NERAKA!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  7. malu budak2 tengok... dan nampak sangat jahil.. pelakun2 memang terserlah jahil agama, sengaja mengikut arahan pengarah yang sememangnya jahil.... Allahuakbar... pelakun melayu yang jahil. tak le teringin aku nak tengok filem mcm nih... baik aku tengok upin ipin.....

    BalasPadam
  8. kalau tgk citer dari Korea..pasangan kekasih pun susah kita nak tgk bercium dan bersentuhan..tapi citer dari Malaysia mengalahkan filem Hollywood plak.

    BalasPadam
  9. AGAK2 LAH..SEMUA ITU DUNIAA..ARAHAN PENGARAH KAMU IKUT..TAPI HUKUM ALLAH S.W.T KAMU KETEPI KAN..ASTFRULLAH..

    BalasPadam
  10. Ish2.....bwk2 mengucap

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online