BREAKING NEWS

VIDEO SEKS KHALID GAGAP PULAK TERSEBAR?? BIAR BETUL BEB!!


Ketika ditanya sama ada hanya Anwar dan Nurul Izzah sahaja yang menjadi mangsa spekulasi seks oleh kerajaan seperti yang didakwa oleh Saifuddin Nasution, Setiausaha Agung KEADILAN itu berkata, Menteri Besar Selangor, Abdul Khalid Ibrahim antara sasaran selepas ini, yang akan menerima nasib yang sama.

"Mereka kata video seks Khalid Ibrahim dalam pembikinan," ujarnya sambil menyatakan imej video yang dirakamkan dalam video dan gambar itu tidak jelas dan agak kabur.

Sebelum ini Saifuddin mendakwa mereka menerima maklumat daripada "sumber yang boleh dipercayai" bahawa video seks anak perempuan Ketua Umum PKR telah dihasilkan melalui manipulasi imej digital.

Menurutnya, ia melibatkan pencantuman babak yang tidak berkaitan untuk memberi gambaran pemimpin berkenaan terbabit dalam salah laku seks.

Mengulas tindakan itu, beliau berkata, sudah menjadi lumrah perjuangan, termasuk dalam sejarah Islam apabila Nabi Yusuf AS, Maryam AS dan Aishah RA sendiri diuji dengan dakwaan seksual.

"Jika insan-insan mulia ini diuji sebegini rupa, sudah tentulah insan biasa seperti kami tidak akan terlepas dari dugaan dan fitnah. Fitnah dan tuduhan-tuduhan seksual palsu yang bertubi-tubi ini hanya meyakinkan kami akan ketulusan perjuangan kami," katanya.

"Dan kami yakin video-video palsu ini akan dilihat rakyat sebagai taktik politik Umno yang terdesak, jijik dan keterlaluan."

4 ulasan :

  1. Dah boleh baca taktuk pencacai PKR ni. Depa yang buat video tu lepas blam BN. Woiii cacai-caci semua. tukau lah taktik kamu tu sikit. Dah boleh baca tu.....tapi kalau betul sahih video tu...jenf-jeng-jeng...itu menunjukkan betapa teruknya moral pemimpin PKR le ni. Memang tak layak dipangkah...kharrrrk ptuiiiih.

    BalasPadam
  2. ..kalau palsu buat apa nak takut.. btw tarak masa la cantum2 buat video tu kalau ianya tak pernah berlaku tak payah risau la.. tapi kalau video yg keluar tu nanti mmg real.. kha kha kahlid gagap & aljuburi serta anak pompuan dia patut direjam sampai mampos.. taqbir!..

    BalasPadam
  3. Ada lagi laaa.. Semua video orang dalam kem Wan Jijah ada video. Konpem YB Assmin jadi MB.

    BalasPadam
  4. Dasyat saipudin ni.sume dia tau.mcm dah plan jek!?.....bikin sendiri ke!?....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online