BREAKING NEWS

HOT!! AZHAR IDRUS KATA PEMIMPIN BN PEMANDU MABUK?


Rakyat Kelantan dinasihatkan supaya memilih pemimpin yang tepat untuk mendidik masyarakat dan menjadi pemangkin kepada pembentukan sahsiah jati diri yang berguna.

Penceramah pro Pas, Ustaz Azhar Idrus berkata, pemilihan pemimpin yang tepat adalah sangat diperlukan dalam menentukan masa depan anak muda terutamanya di Kelantan.

“Kita perlu pilih hok molek (yang elok). Kalau memandu bas, kena guna pemandu yang tidak mabuk supaya perjalanan selamat sampai, kalau pakai pemandu yang mabuk, walaupun 40 penumpang itu sedang berzikir, berzanji, berselawat, perjalanan tetap tidak selamat sebab semuanya bergantung pada pemandu," katanya.

Ustaz Azhar berkata demikian pada Program Haflah Ilmu Anak Muda Kelate yang diadakan di Stadium Sultan Muhammad ke IV malam kelmarin.

Kata Ustaz Azhar Idrus, seseorang pemimpin akan menentukan sesebuah masyarakat, bukan orang lain, sama juga dengan masalah remaja sekarang, kalau di rumah, semuanya tanggungjawab ibu bapa, tetapi apabila selangkah mereka keluar dari rumah, semuanya adalah tanggungjawab kerajaan.

Dalam majlis yang sama, hadirin turut disajikan dengan tayangan video penderitaan rakyat syria dan Pelancaran Tabung Syria, Palestin dan Tabung Wira Lahad Datu.

10 ulasan :

  1. Pemandu yg nyanyuk macam mana pulok Ustaz?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul kata ustaz azhar.. Pemandu mabuk sex mcm anwar mana boleh percaya.. Macam mana nak memimpin kalau dah asyik teringat lubang belakang je..

      Padam
  2. ZAHAR MU NI ,KALU MU BACO CUMA JANGGUT MU JE IKUK SUNAH RUSULALLAH
    KOK YG LAING HARAM JADOH , MU ALING2 KICENG TUAN MU TAKDOK TAEK AYAM MU KEBAH
    TAPI ALLAH DOK LIHAH MU !!DEHHHH-NI KITO KABAK MEMANG MALANG SILEBAI MALANGGG

    BalasPadam
  3. Krjaan mabuk kita tegur.
    Tp tanggungjawab krjn byk di sempurnakan.
    Diri kita, 100% kita sendiri tentukan bukan kerjaan yg 'mabuk'.
    Tp byk lg perlu diperbaiki. Rasuah kroni dan lain2.
    Ulama mcm ustazlah wajib tegur krjn secara positif. Elak buat fatwa yg bukan2

    BalasPadam
  4. xleh pakai ustad mcm ni..jgn msk politik la kalu da tau politik tu x bgs
    awat? ustad pon da confirm msk syurga ke sbb sokong hamPAS?
    kalu brani dedahkan la golongan syiah, wahabi dlm hamPAS..tu blom lg LGBT n isu kalimah Allah

    BalasPadam
  5. bn mabuk kereta je...PAS mabuk politik...agama digadaikan,putrajaya didahulukan...sanggup doakan kehancuran sesama islam.nmpaknye PAS umpama manusia bertopengkan syaitan...pemakaian serupa orang alim tetapi perwatakan lebih dari kiasu2 cina DAPIG...

    BalasPadam
  6. Azhar Idrul lagi mabuk dari orang mabuk. Dah..le masa berceramah bukan mengajar guna bahasa teruk. Tak tertarik langsung dengan penggunaan bahasa Azhar Idrul.

    BalasPadam
  7. Lerhh.. korang jangan kutuk dia sangat, dia tak kata pun pemimpin BN mabuk.. ayat tu general.. boleh jadi UNDI ISLAM, yang mana boleh menegakkan syariah serta syi'ar Islam spt UMNO dan PAS.. PKR tak masuk sbb dah mabuk todi dah parti tu.. takleyh selamat dah

    BalasPadam
  8. geng dier betol belake...geng org..salah belake

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online