PESANAN BERAPI DARI TUN MAHATHIR UNTUK ANWAR..

Posted by MPP On Sabtu, 23 Mac 2013 9 comments


Kenyataan Anwar Ibrahim bahawa beliau mungkin bertanding di Perak pada pilihan raya umum ke-13 ini menunjukkan keyakinan beliau terhadap pengaruhnya di kawasan Permatang Pauh semakin berkurangan.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, Malaysia negara bebas dan "Anwar boleh pergi ke mana saja yang dia mahu, tetapi untuk menang, satu cerita lain."

"Maksud saya jika beliau mahu lari daripada Permatang Pauh, tak mengapa. Ini jelas menunjukkan keyakinan beliau terhadap (mengekalkan) kerusi Parlimen Permatang Pauh semakin hari semakin berkurangan," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ucapan pada persidangan ulung Persekutuan Perusahaan Islam Sedunia yang juga Forum Ekonomi Islam Sedunia.

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu baru-baru ini berkata beliau mungkin bertanding di kawasan parlimen Perak pada pilihan raya akan datang, semasa ditanya sama ada beliau akan mempertahan kerusi parlimen Permatang Pauh.

9 comments:

Ahmad Shukri Mokhtar berkata...

Anwar akan menang tanpa bertading di Penjara Sungai Buloh sebagai ketua banduan..itu lah selayaknya...Dahtakber Seri ANUwar iBERAHIm

Tanpa Nama berkata...

Anuar tanding dimana pun akan menang.mantan PM ni jeles.

Tanpa Nama berkata...

aku yakin dia akan bertanding di kawasan majoriti cina atau pun yg 50-50 melayu-cina. mgkn takut sgt video liwat tersebar yg sdh tentu akan hilang terus undi melayu islam yg amat sensitif dgn isu2 bgt. kecuali kpd penyokong2 LGBT atau mahasewel mcm kalid syiah

1malaysiakini berkata...

Mana2 dia bertanding mmg mungkin menang pasti.
Tapi jgn 'kg tergadai' seperti buah pala

Jijan Mali.... berkata...

Woi Nuar Berahi, hang boleh pi mana2 yang hang suka. Muka hang tu dah di cop muka sial sesontot seMelaya. Yang akan pangkah hangpun geng sesontot hang saja. Jangan haraplah rakyat marhean macam kami semua ni akan bagi undi berharga kami pada hang dan geng se sontot hang yang lain. Kharrrrkkk ptuiiiiih..

Tanpa Nama berkata...

Anwar ibarat sebiji buah apel yg nampak cantik di luaran kulit nampak enak nak d makan. Malangnya isi di dalamnya dah berulat dan busuk yg amat.

Tanpa Nama berkata...

kaw bagan serai majorati kaum banjar yg kuat dan patuh pada pegangan agama islam.
adakah mereka ini kaum banjar akan mengundi org yg tidak bermoral?

Tanpa Nama berkata...

tanya sama jambu pasai apa goyang...nanti jawab jambu... mat pungkok dah tegang....

Tanpa Nama berkata...

btol tu anon 4:15...pm mesti jeles nye sebab kat Malaysia nih Bang Non je yg layak digelar pemimpin suci anugerah tuhan...

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online