BREAKING NEWS

GENG ARTIS PRO PAS BERJIHAD DI PALESTIN.


Kumpulan artis yang menggelar diri mereka kumpulan Usrah Fitrah menyifatkan peluang menyertai misi kedua ke kawasan bergolak, Semenanjung Gaza, Palestin adalah rezeki daripada Allah.

Pengasas dan Ketua Penasihat Usrah Fitrah, Rusydi Ramli Al-Jauhari (Gambar kanan) berkata, perancangan awal kumpulan itu hanya mahu mengadakan lawatan sejarah ke Kaherah, Mesir sebagai salah satu aktiviti kumpulan itu namun pihak Aman Palestin telah menawarkan misi ke Gaza.

"Kami secara dasarnya tidak merancang untuk ke Gaza kerana kekurangan kos tetapi pelawaan Aman Palestin yang ingin menaja pemergian kami ke sana adalah satu rahmat yang cukup besar.

"Selain mengadakan lawatan untuk mendalami sejarah Islam di Mesir, kami turut berpeluang untuk menjalankan misi ke Gaza bagi melihat keadaan terbaharu di sana dan menyampaikan sumbangan," jelasnya ketika ditemui di Balai Pelepasan, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini, Isnin.

Seramai 28 ahli rombongan menyertai misi itu termasuk beberapa orang artis seperti Diana Amir, Yatt Hamzah, Siti Nordiana, Zoey Rahman, Heliza, Sufian (Saujana) dan Eenaz Mokhtar. Kumpulan itu akan berada di Gaza selama dua hari pada lawatan yang bermula pada 25 Mac hingga 2 April.

4 ulasan :

  1. setelah sekian lama bergelumang dengan dosa dannoda .....baru saat ini mengakui islamhanya dalam pAs....bodoh bangang...kamu semua artis artis di malaysia ...lupa kah ? kalau bukan kerana pentadbiran kerajaan yangtulus kamu semua ini takakan di kenali ...dasar anak anak melayu mudah lupa...artis melayu bodoh macam lembu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bro..aku setuju sgt...diaorg ni ingat income sbg artis ni halal ke?eloklah tu pergi buat amal jariah sikit lps tu blk msia sambung blk kerjaya dosa korang...

      Padam
  2. Abbi xpg kerrr? Jgn pg sana tau jln2 n amik gmbr je tau, berbakti pd Allah n bsyukur m'sia ni aman, bukak mata n minda tu luas2
    Jgn tau nk condemmmmmm je
    Slamat pegi n slamat pulang

    BalasPadam
  3. Tak nampakpun muka otakda aby avavi.!?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online