BREAKING NEWS

BADRULAMIN ANGGAP POLIS MACAM ANJING!!


Ni lagi satu mangkuk tingkat produk keluaran PKR.. Hanya kerana Polis tangkap mahasewel yang meroyan buat kecoh, terus Polis dipanggil sebagai ANJING oleh ostad celup PKR ni beb..

Gua harap lepas ni kalau apa-apa musibah berlaku pada Badrul nih, dia jangan mintak tolong atau lapor pada Polis yee.. Dah dia sendiri kata Polis tu anjing kann..

So korang sendiri boleh nilai perangai gampang puak-puak PKR ni semua.. Bukan setakat mulut dorang je bau longkang beb.., tapi hati dorang penuh dengan dengki dan irihati bila negara kita aman..

Then kumpulan ni jugak la yang sibuk kononnya nak rampas Putrajaya.. Alamatnya hancur laa negara ni kalau dapat kat dorang beb!

6 ulasan :

  1. Kalau orang sergah dia..hoi penzina pukul 3 pagi...jangan nak banyak bunyi ek...konpem muke tros slupa alien...heheheeheh



    BalasPadam
  2. Nama saja ostat tapi perangainya anjingpun lebih mulia drpd si binatang ini. Dia ini bukan anak jati Sabah Malaysia. Dia ni pendatang asing baru sampai dari indon. Rasa taat setia kpd negara belum ada dalam kepala hotak si binatang ini. Tidak dapat dipastikan sama ada taraf kerakyatan dia perolehi dgn cara betul atau salah tapi walau apapun lebih baik pihak berkuasa tarik balik taraf kerakyatan dia ni. Buat semak Malaysia saja. Mari kita halau dia keluar.

    BalasPadam
  3. anjing ANUar menyalak lagi....

    BalasPadam
  4. orang yang suka tibai bini orang la anjing.....haha.....geng pr ni semua nafsu babi.....

    BalasPadam
  5. Ostart pukul 3 pagi menyalak sebab ketagih bini orang.Ingat pkr ingat Bu...it.

    BalasPadam
  6. SILA TENGOK ASAL USUL DIA DARI MANA DAN DIA BERASAL DARI MANA.......CUBA CARI MAKLUMAT KAD PENGENALAN DIA MUNGKIN MANUSIA TOLOL INI BUKAN MELAYU DAN MUNGKIN DIA BERASAL DARI LUAR (indonesia)KALAU DAH KURANG AJAR BEGITU TOLONG LUCUTKAN WARGANEGARANYA .....KEPADA BLOGGER TOLONG LAH CARI MAKLUMAT BANJINGAN BANGSAT INI DAN DEDAHKAN SIAPA ANJING GILA PEMBANGKANG INI.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online