BREAKING NEWS

IZZAH MENANGIS BILA VIDEO SEKSNYA DIDEDAHKAN.


Gua difahamkan oleh satu sumber bahawa Nurul Izzah menangis bila Saifuddin Nasution buat dakwaan ada video seksnya bersama pensyarah bakal tersebar..

Tak tahu lah sama ada Saifuddin dah tengok video tu atau tak, tapi rasanya tak patut Setiausaha Agung PKR tu buat macam tu pada Izzah..

Saifuddin kena ingat.., airmata Izzah tu adalah airmata rakyat! Kalau anak pompuan Anwar tu menangis, confirm ramai rakyat pun menangis jugak beb..

Gua ingat lagi dulu masa Anwar dikatakan disuntik dengan arsenik dan HIV sewaktu dalam penjara Sg Buloh.., Wan Azizah terpaksa jual airmata ke seluruh negara untuk cari simpati..

Masa tu.., ramai makcik-makcik di kampung tertipu dengan lakonan Wan Azizah.. Rupa-rupanya suntikan arsenik dan juga HIV tu hanyalah sandiwara laki bini tersebut je..

Sekarang, gua yakin skrip yang sama diwarisi oleh Nurul Izzah.. Cuma bezanya sekarang ialah video seks.., bukannya arsenik atau HIV lagi dah..

So percayalah..., semua ni hanya satu lagi sandiwara produksi Anwar and the family bagi mendapat simpati rakyat..

Tak percaya?? Tunggu lah sikit masa lagi kesudahan cerita video seks Izzah ni.. Nampak sangat menipunya beb!

27 ulasan :

  1. Kalau kata UMNO adalah penyebar pornografi, kenapa yang mula bercakap datang dari pihak PR sendiri... ada Najib ataw Muhyidin buka mulut sebar cita ni, ada KJ buka mulut sebar cerita ni, tapi yang menyebarnya adalah dari blogger PR sendiri, yang pasal izzah ni, Saifudin ni yang buka mulut... so, siapa yang kaki porno sekarang ni, UMNO ke PR sendiri... janganlah ingat kami bodoh, mentang2 kami orang kampung, korang ingat kami boleh diperbodohkan ke....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org yg tinggal dkt Bandar tu dari Kampung setelah dapat mengubah berjaya bukan org bodoh. Yg bodoh dan banggang2 org PAS & PKRje. Senang cite bodoh semua. Ye aku suka.

      Padam
  2. Sendiri buat filem, sendiri sebar, sendiri tangok, sendiri nangis....terdesak benar nampaknya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tolong beri tau si saripudin tu.. Lain kali kalu nak buat video cam tu dan pelakon wanitanya nurul izah...ajaklah aku jadi pelakon lelakinya.

      Padam
    2. kalu ko nak jadi pelakon laki2...zuraidah kamaruddin sesuai sgt jd pasangan..heheh

      Padam
    3. Zuraidah tu muka mcm nateberok je, tapi yg bezanya org asli sokong BN.

      Padam
  3. Bila kena kat btg hidung sendiri dia nangis tp bila kutuk dan fitnah org lain tu tk menangis ke?dasar perempuan murahan dari keluarga iblis.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semurah-murah dan seiblis-iblis keluarga si izah ni... tapi...cipap izah ni sedap gak eak.!!!

      Padam
    2. Tak nak...rpk ada suggest orang lain dah teroka awai. Takut jalannya dah rosak

      Padam
    3. Apelah korangni bapak dia sonsang pun ko nak jugak. Pilihlah org baik sket.

      Padam
  4. Hebat orang oampung skang

    BalasPadam
  5. Seronoknya nak tengok video ni. Tak berdosa pun kan hanya besi je.

    BalasPadam
  6. hek elehhhhh nangis ler konon huhuhuhuhuhu

    BalasPadam
  7. Oi..pudin.! kan si izah nagis dah.! aku yang susah gak nanti.! malam ni izzah mesti dtng rumah aku bawa rasa sedih dia. So..aku mesti layan sampai dia steady.. apalagi sampai ke atas katil ler kami berdua malam ni. Ingat pudin.. mlm ni jgn pura pura call aku...nak ganggu ler tew.!

    BalasPadam
  8. Aik? Org UMNO x dakwa pon, org2 PKR yg sndr dakwa video tu..
    Nmpk bebenor PKR xleh nk control org2 diaorg..
    Yg hamPAS plak mcm biasa...snyp je mcm lembu, tp bab2 maki n burukkn org lain hamPAS mmg terer

    BalasPadam
  9. Walaupun aku benci bapakmu dan aku tidak suka video dan perjuanganmu.. Namun
    CIPAPMU TETTAAP MENJADI POOJAAN HA..TI..KOO..!!!

    BalasPadam
  10. adegan sebelum kawin kot????? apa salahnya same2 tengok.

    BalasPadam
  11. Hei.!!..mat skodeng...mlm ni aku ngan noghoul izzah...ko nak skodeng bleh...tapi ingat..!..tolong jangan bawak kemra.

    BalasPadam
  12. terharu dgn apa yg dilakukakn oleh N.Izah ni. sanggup bekorban demi bapa dan ibunya.
    apa lah sangat tubuh mantap,tetek gebu(walau saiz sedang2 je) & cipap tembam milik nurul izzah tu nak dibandingkan dgn jawatan Perdana Menteri dan Putrajaya.
    kalau papa dia dh jd PM nanti (konon2nya la),tubuh izzah boleh dimantapkan semula.tetek izzah boleh ditegangkan dan dibesarkan semula dan puki izzah akan ditembamkan semula.
    izzah xkisah,izzah sanggup buat apa saja demi papa n cita2 papa.lubang bontot izzah di balun pun x apa asalkan......PAPA KU MENJADI PM

    BalasPadam
  13. oh pokok oh pokok kenapa kamu goyang ehehehe...

    BalasPadam
  14. mana videonye..nak tenguk jugak

    BalasPadam
  15. Beriya nk tegak islam,jaga kalimah Allah,jaga melayu..tp duk share gmbar lucah,tgk vid lucah.video tu xdtg dgn sndiri klu kta search kt intrnet.ape hukum tgk vid lucah??.Islamkah anda semua??..Allah Maha Kuasa..sbb politik,sggup tgk vid lucah..Allahuakbar..

    BalasPadam
  16. Knape la budak ni pilih pnsyrh tua, pilih aku ni lg mntp..
    Hebat lg...smpi pagi kao tak dpt tdok aku sterika.
    .

    BalasPadam
  17. izzah memang seksi, tetek mantap. sapa pun mau.....

    BalasPadam
  18. Mantap beb!!!
    Nk video nye lol

    BalasPadam
  19. allahuakbar

    BalasPadam
  20. Puki izzah terbelah dua

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online