BREAKING NEWS

Ustaz Azizan SIAL bin CELAKA... - Khalid Ismath


Inilah jadinya bila terpengaruh dengan ajaran puak-puak Pakatan.., sesuka hati mak bapak dia je nak tunjuk kurang ajar walaupun terhadap orang yang lebih tua..

Padan lah muka cai-cai Pas yang dulu sanjung sangat mamat syiah ni kann.. Sekarang ni.., pemimpin Pas sendiri kena maki dengan dia beb..

Gua nak tengok apa yang puak-puak Pas berani buat pada mahasewel ni.. Berani ke blogger-blogger Pas pertahankan pemimpin tertinggi dorang?

Kalau dengan mamat 2.30 CGPA ni pun cai-cai Pas takut..., elok buang je telor tu kat anjing... Hahahahaha...

9 ulasan :

  1. Manusia sesat mcm nie mane pikir org tua ker sape...yg dia thu dunia syiah dia jer...knowldge dia ttg syiah blm tentu power.CGPA ciput xpe sbb ilmu dunia x penting sgt janji hutang PTPTN dia mansuh..

    BalasPadam
  2. Itu budak kesayangan PAS. Mana ada salah. Lepas ni boleh maki nik aziz pulak. Lepas tu hj hadi. Kan semua tu gang s--l b ce--ka PAS termasuklah budak tu. dah terdidik dengan cemerlang.

    BalasPadam
  3. tabik dkt ustaz azizan wlaupun ahli PAS...

    BalasPadam
  4. Ini lah yg parti pakatan mahu..anak muda yg kurang ajar. Org mcm ni patut campak dlm kandang babi sbb perangai dah mcm babi.

    BalasPadam
  5. Salam....saya nak bagi tau budak2 muda yang di katakan pejuang2 ummah.....tolong sikit jaga kata2....jgn sesuka hati melepaskan kata2 pada orang yang lebih tua pada kita.....jgn la sangka diri kita itu lebih mulia dari org lain.....adakah ini contoh masyarakat melayu akan datang?...atau adakan ini anak didikan parti2 politik yg tertentu?...Sayang nampak nya bangsa kita sudah hilang tertib dan kesopanan yg di bawa oleh Nabi Muhamnmad SAW....Adakah ini yg mereka mau?

    BalasPadam
  6. TENGOK LA SAPA MAK BAPAK ATOK NENEK DIA...
    DAH KETURUNAN KUAGHAJOR...
    MAKBAPAK KUAG HAJOR...
    ATOK NENEK DIA APA LAGI...
    MEMANG SUKU SAKAT BIADAP...

    BalasPadam
  7. puak2 syiah memang siang malam maki hamun org. sedangkan saidina umar dan para sahabat agung lain pun dimaki dan dilaknat.inikan ust azizan..

    BalasPadam
  8. dulu nik aziz pakai baju lambang 1 malaysia dia xnak kutuk ker?dia kan geng sekular mana boleh kawan dengan geng ulama...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online