Pelakon wanita melayu SEKSI pakai legging ketat..

Posted by MPP On Isnin, 4 Februari 2013 1 comments

Makin hari makin seksi pulak pelakon Siti Saleha ni kann.. Depan umum dah selamba je pakai seluar legging ketat sampai terdedah bentuk badan..

Dulu elok je pakaian dia.., tapi mungkin kerana nak ikut fesyen semasa.., Siti Saleha beralih arah ke pemakaian yang lebih seksi dan up to date..

Apapun.., gua rasa kalau Siti Saleha pakai yang lebih bersopan sikit, tak kurang pun kecantikan yang Tuhan anugerahkan tu kannn.. Pakai legging seksi macam tu bukan bermakna akan jadi extra cantik punn...

Kekadang, pakai ketat-ketat macam tu akan menambahkan lagi kutukan dan kritikan dari peminat.. Kalau sanggup kena kutuk.., sila teruskan je lah.. Bukan gua yang rugi.. Peace!!


1 comments:

nizbzam berkata...

kutukan lekukan...hmmm

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online