BREAKING NEWS

TERKINI !!! Dr Asri bantah PSY buat Gangnam Style di Penang..


Gua pun heran dengan Asri ni.., suka betul dia cari publisiti murahan untuk popular kann... Yang paling baru.., dia sibuk suruh keluarkan fatwa pasal Gangnam Style..

Gua yakin, Asri desak macam tu mesti berkaitan dengan berita kedatangan PSY di Penang masa sambutan Tahun Baru cina nanti..

Tapi yang Asri sibuk sangat pasal Gangnam Style tu sebab apa? Kenapa Asri tak bising bila PKR buat majlis yang mempersembahkan tarian separuh bogel di Kedah 2-3 hari lepas?


Asri nak berdakwah pun pilih bulu ke? Dalam berdakwah, mana boleh pilih kasih beb.. Kalau nak tegur.., biar tegur semua sekali..

Sekarang gua cabar Asri.., sebelum dia sibuk bercakap tentang Gangnam Style.., berani ke dia nyatakan pendirian tentang perkara mungkar dalam Pakatan..?

Yang paling penting.., berani ke Asri nyatakan pendirian dia tentang moral Anwar yang dah tersohor diketahui oleh seluruh rakyat Malaysia?

8 ulasan :

  1. apa salahnya psy datang malaysia ni?ada bukti ker bayaran kat dia mengguna hasil cukai rakyat?psy pun artis macam artis2 lain yg penah buat show kat malaysia cuma masa ini psy paling popular kerana lagu gagnam tu sebelum ini dia artis biasa sahaja..xperlah kalau batal pun peminat psy tentu tahu siapa yg minta batal kan :)

    BalasPadam
  2. Raya cina pun kena ada fatwa? Mualim apa ni!

    BalasPadam
  3. mamat nih barua je tp berlagak cam pandai sebab berkepentingan mcm n.ajis dan hadi

    BalasPadam
  4. Sejak bila dia ada KUASA mencampuri urusan sambutan perayaan kaum cina? Ini perihal sambutan Tahun Baru Cina dan jangan samakan perayaan ini dgn demonstrasi!

    BalasPadam
  5. sepatutya mca kene bawak band nasyid untuk memeriahkan tahun baru cina... duh...

    BalasPadam
  6. Da malas nk lyn ust sorg ni yg mana didlm hati nuraninya penuh dgn dendam, irihati, sakit hati cemburu dn juga seorg pemarah. Nama dia pn da makin tenggelam oleh kehebatan Ust fathul bari dn ulama2 didlm ILMU yg telah menerbitkn rasa irihati yg amat sgt jd krn itu ust asri selalu sgt dgn sengaja mngeluarkn knyataan2 yg brsifat mnyindir kpd team al fadhil Ust fathul bari.

    BalasPadam
  7. Hem...tak nampak pun yang tak kena dalam konsert Psy tu. Rasanya semuanya lelaki dan pakaian pun lengkap. Umpama exercise jer. Tapi masa program PKR dan DAP yang buat di Kedah tu, Dr. Asri tak nak komen ker? Kita kena faham ini konsert CNY bukan Aidilfitri. Bolehlah bagi satu das kat orang BN. Aku hairan OPPOSITION di MALAYSIA nie memang tahap Third World Mentality. Termasuklah ustaz politik...

    BalasPadam
  8. Dr asri patut buat mcm tue sebab dia mudah saja dia takut kat allah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online