BREAKING NEWS

TERANGKAT SERBAN NIK AZIZ BILA KENA BODEK DENGAN ANWAR..

Anwar Ibrahim menyifatkan rekod kepimpinan yang ditunjukkan Nik Aziz selama 22 tahun di Kelantan adalah aset terbesar Pakatan Rakyat menuju ke Putrajaya.

Bagi beliau, intergriti dan good governance yang ditunjukkan Nik Aziz selama 22 tahun mentadbir Kelantan membuktikan kehebatan kepimpinan yang ada pada Pakatan Rakyat.

Beliau berkata demikian ketika memberikan ucapan di Konvensyen Pakatan Rakyat ke 4 di Pusat Konvensyen Shah Alam.

Kata Anwar, tidak ada mana-mana pemimpin di rantau sebelah sini yang boleh mengatasi kehebatan Nik Aziz dari segi intergritinya.

Anwar juga berkata, Pakatan Rakyat juga berbangga dengan kepimpinan yang ditunjukkan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Guan Eng hebat dari segi kecekapan dan ketelusan yang ditunjukkan oleh kerajaan Pulau Pinang yang dipimpin beliau.

"Beliau juga sanggup mengaku kelemahannya untuk memahami keperluan Melayu Pulau Pinang.

"Selepas kita beritahu, dia telah memperuntukkan setengah bilion ringgit untuk perumahan di Pulau Pinang," kata Anwar.


p/s: Mesti meleleh air liur Pok Nik bila dengar pujian dari Anwar tu kann... Silap haribulan.., boleh inzal terus... Hahahahahaha...

3 ulasan :

  1. Firaun... mcm tu la.. mahaFIRAUN.

    BalasPadam
  2. KAhkahkah...Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati ni dah menopaus ke...rasanya masa 20 tahun yang kebelakang ni dia yang dok tibai Father Nik-U-Turn'Ajiz tak geti nak jaga Kelantan. Yang si GuanEng ni pulak, takkan dah dekat 5 tahun baru nak faham masalah orang melayu. Dari PRU12 dah nak jumpa PRU13...Selama ni dia dudok kat mana???....australia ke?? Bang Non ni pun...kalau nak 'jek' suku-sakat tu biarlah bebenor sikit.....setannnnnn (ambik quote dari filem P.Ramlee...kahkahkah)

    BalasPadam
  3. tengok anwar spin dan cuba selamatkan guan eng. Dia kata guan eng mengaku kelemahan tentang hal orang melayu pulau pinang pada hal yg sebenarnya memang guan eng dan DAP nak halau melayu. Dasar Anwar sial nak mampos sebab nak undi cina dia sanggup halau melayu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online