BREAKING NEWS

PSY bogel sambil gangnam style di Penang khas untuk Nik Aziz...






Perghh..., sempoi beb.. Patut la mamat korea ni boleh jadi fenomena di seluruh dunia.. Dia punya gangnam memang powerrrr...!

Gua yakin, ah beng sekarang ni tengah demam kepialu.., Anwar tengah cirit birit dan Pok nik tengah sesak nafas dengan fenomena PSY di Penang..

Apapun, tahniah BN Penang sebab bawak PSY khas untuk 80 ribu rakyat Penang yang datang kat sini sempena Tahun Baru Cina ni beb..

Cai-cai Pakatan jangan jeles yee... Najib 1000 kali lebih baik dari Anwar sebab kongsikan mamat korea ni dengan rakyat.. Anwar cuma boleh main chinadoll sorang-sorang je dalam bilik beb... Hahahaha...

1 ulasan :

  1. Agaknya pasal bayaran nya cuma ciput tu yang dapat peanut je tu. Banyak masalah tak settle di Selangor. Tulah pilih lagi Graduate cukup makan macam nuar. harap mulut jer becok bercakap tapi habuk pun tiada. Sebagaimana yang selalu aku laungkan. Anwar is a looser dan old chap who lost his identity dan dignity. Sesuai masuk pusat Jagaan orang tua jer.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online