BREAKING NEWS

PERGHH!!! Gambar Wan Azizah ZUHUD di Pasar Malam...



Uiiiii..., zuhudnya bini Anwar Ibrahim ni kan bila dia hanya mampu shopping di Pasar Malam... Itulah yang cuba digambarkan oleh cai-cai Pakatan dalam blog-blog dorang..

Hakikatnya.., Wan Azizah ni cuma berlakon depan kamera je beb.. Belakang kamera.., gua berani jamin dia shopping diluar negara.. Tak percaya sila tanya Anwar..

Inilah yang dinamakan hipokrit beb.. Berlakon macam zuhud tapi sebenarnya lagi teruk punya perangai dok ada.. Rosmah lagi ok sebab dia tak hipokrit macam bini Anwar nih...

Dah nama pun ada duit, yang berlakon macam orang susah tu buat apa? Nak cari simpati? Nak cari undi?? Nak cari pengaruh??? Kufur nikmat namanya tu beb kalau tak reti nak manfaatkan rezeki yang Tuhan bagi..

Lagi satu.., takkan lah Wan Azizah miskin sangat sampai hanya mampu shopping di Pasar Malam sedangkan Anwar selamba bewak je meronda satu Malaya naik Jet Peribadi... Laki bini tu nak tipu sapa gamaknya ye??

Bodohlah kalau sapa percaya lakonan dan penipuan dua laki bini tu kann... Huhuhuhu...

11 ulasan :

  1. Ish ish ish...

    Nek Jijah tgh cari JAM OMEGA kot-kot ada jual kat pasar malam........


    Tapi betoi ke tuh Nek Jijah atau itu cume tokeh sepat kering ,,,muka sama ngan Nek Jijah tapi perot nampak buncit sikit...bukan kotttttttt...

    muahahahhahahahhahahahahahahhah

    BalasPadam
  2. Wayang kak jah, jangan x wayang.PRU dekat
    dah ni....

    BalasPadam
  3. Hanya Siful kenal pak shiekh aljuburi.

    BalasPadam
  4. Jam Omega dah dibawak kawin lari kerana suka pada jubur dah didedah karpal sigh di makamah

    BalasPadam
  5. Wahai penulis blog, mana awak tahu apa yang ada di dalam hati Azizah? Awak pernah tinggal dengan dia? Awak pernah pergi bershopping dengan dia? Dari mana datang munafik itu? Kalau dia munafik pun itu dosa dia dengan Allah, awak tu dah pandai sangat ke baca hati dan fikiran orang? Fitnah lebih berat dosanya dari membunuh. Saya cadangkan awak delete post ini jika tiada bukti kukuh. Saya sekadar menegur.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada mata lihat, ada akal pakai, maklumat di hujung jari bro. jangan jadi bongong (bodoh + tongong) sampai tahap lembu bolh dilembu bodohkan oleh hipokrit seperti nuar bewak sekeluarga! bongong punyai pnchachai. masa kecil tak nak mampus dan besar menyusahkan negara!

      Padam
  6. Anon 1:53, tidak perlu beri nasihat kepada orang-orang tonggong ( pencacai ) umnogok di dalam blog ini.Saudara Anwar telah di bebaskan dan di dapati tidak bersalah, tetapi mereka masih lagi mengulang-ulang isu yang sama. Memang tonggog bin bebal mereka ni seperti pemimpin-pemimpin mereka Pak Mahataik, Pak Najis dan sekutu-kutunya. Perlukah saya bersangka baik dengan BNatang-BNatang ni ?...tidak perlu sama sekali...finish!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini satu lagi pnchachai nuar bewak yang bongong

      Padam
  7. tanpa nama 1:53 n 2:38......elok la korang dua orang ni sorang bangang n sorang bongok......level2 korang ni memang sesuai dan layak sangat jadi pengikut nANUar al juburi........

    A.B.A.I

    BalasPadam
  8. tak baik kata mcm tu anon 11:46....makhluk 2 ekor kat atas tu kan pengikut manusia anugerah tohan...diorang2 nih dah dikira mempunyai taraf yg tinggi di kalangan wali2 agung pakatanirrojim...

    BalasPadam
  9. En/Pn Anon 2:38 tentu awak ni membaca berita sekerat2 saja. Didapati tidak bersalah dengan kurang bukti ..itu tidak sama..dan kenapa perbicaraan itu dibuat secara 'tertutup'? Kenapa anuar takut nak bagi DNA jika dia tak pernah buat? Dan yg terbaru ni..kenapa anuar tak mahu shamsidar jadi saksi? Kenapa anuar tarik balik saman dgn Nalla? Sebab dia tahu dia akan kalah...dan dia tahu dia dah tak boleh spin lagi...sepatutnya umur dah semakin tua mcm anuar tu bukan habiskan masa dekat mahkamah dlm isu liwat dan pelbagai kes..tetapi buat kerja2 amal..bukan memecahbelahkan umat..dah banyak dia buat dosa..masih tak mahu bertaubat? yg menyokong anuar ni pun satu...jika kita membela org yg buat banyak kemungkaran..pasti mereka bersama2 mereka2 yg disukai/disokongnya di akhirat kelak...nauzubillah..cuma nasihat saja.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online