BREAKING NEWS

Malaysia akan lebih Islam dibawah DAP.. - Hadi Boroi

Pas tidak boleh bekerjasama dengan Umno dan Barisan Nasional (BN) dalam perkongsian kuasa di negara ini kerana ia tidak tahu memerintah.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, Umno tidak tahu membina sebuah negara yang berteraskan kepada agama Islam.

“Bukan kita tidak boleh bekerjasama dengan Umno, boleh bekerjasama. Tapi baik perintah negeri, Umno tidak tahu memerintah negeri. Tidak boleh kerjasama sebab mereka tidak tahu memerintah.

“Contoh di Kedah, Pakatan Rakyat (PR) di bawah Pas baru empat tahun perintah. Masalah air dan jalan atau masalah 50 tahun dulu sebelum kita perintah, dia (Umno) kata kita la punya kerja,” katanya di sini, kelmarin.

Beliau berkata, begitulah keadaan Melayu yang mudah lupa kerana menyalahkan PR menjadi punca masalah air walaupun ia baru memerintah empat tahun di Kedah, Pulau Pinang dan Selangor.


p/s: Hanya boleh berkerjasama bersama DAP?? Itu hanya bagi Hadi dan tidak bagi rakyat.. Bagi manusia yang mengakui dirinya islam tidak akan memusuhi orang islam dan tidak sesekali akan menjadikan kafir sebagai sahabat.. Jelas Pas sudah amat jauh terpesong beb..

3 ulasan :

  1. ini mat bull shit, video tu besi, amanat sesat,allah di jual, tolak dia, pengasas melayu shirik dan murtad, tolak dia...

    BalasPadam
  2. pegang senapang tu kalau dapat babi hutan boleh bbq dengan dap,..perosak aqidah...chiiit..

    BalasPadam
  3. Beliau berkata, begitulah keadaan Melayu yang mudah lupa kerana menyalahkan PR menjadi punca masalah air walaupun ia baru memerintah empat tahun di Kedah, Pulau Pinang dan Selangor.

    macamana kat Kelantan yg telah diperintah oleh PAS lebih dari 20 tahun.... masalah air tak jugak selesai... alih2 duit kerajaan persekutuan untuk selesai masalah air juga yang lenyap. Hinggakan terpaksa Kerajaan Persekutuan melaksanakan sendiri projek bekalan air di sesetengah tempat.... antaranya membina tangki air besar kat Nilam Puri.... duit dari Hijau ke Biru ?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online