BREAKING NEWS

Maklumat lengkap CINA DAP yang hina DYMM Permaisuri Agong.


Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi. Seorang lelaki Cina telah menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong dan telah ditahan oleh pihak berkuasa.

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.


*TQ FlyingKick.

16 ulasan :

  1. Sejak bila lak dapigs beli penang dr malaysia smp nak anak babi tu nak claim penang hak cina. Bodoh sial punya cina

    BalasPadam
  2. ambil tindakan walaupun dikatakan dia menunjukkan isyarat tersebut kepada bapanya sendiri....salah ke tak salah cerita kat mahkamah

    BalasPadam
  3. itulah jadinya bina cina berkuasa dan ingat sudah menjadi raja.....tapi melayu masih tak sedar....puak PR akan kata ini semua fitnah umno

    BalasPadam
  4. itulah sebabnya klau sudah berkuasa dan ingat sudah menjadi raja.....tapi melayu masih tak apa....PR kata itu fitnah terbaru UMNO

    BalasPadam
  5. Kimak punyer kafirun....

    BalasPadam
  6. Juak juak Pas bila nak ikut jejak Dapig kafir Harbi.Pas Barua totok Dapig Anti Melayu& Islam.Pas Bodph Piang

    BalasPadam
  7. Puak2 ni memang nak kena diajaq..tunggulah masanya akan tibaa..!!!!!!

    BalasPadam
  8. NAMPAK TAK? DAP BARU BERKUASA DI PULAU PINANG DAH TUNJUK SIFAT HARAM JADAH CAMTU. MASIH NAK BERI PELUANG KEPADA PAS DAN PKR BODOH TU?

    BalasPadam
  9. Haram jadah punya UMNO parti gerakan dah memerintah penang lagi teruk dari PR la bodo...

    BalasPadam
  10. yeaa.. setuju naa tu..
    slain tindakan LUCUT KERAKYATAN SI BANGSAT NI..
    hukuman sula perlu dihidupkan smula...
    mcm biasa la.. sebab & alasan kukuhnya...
    nak bagi pengajaran kpd si pelaku dan pengajaran kepada orang lain !!

    BalasPadam
  11. Baru pegang penang... Belum malaysia.
    Lge ni nak kuaq malaysia. Nk jadi salah satu negeri singa sebenaqnya. Pasai tu dok buat hal pelik2.
    Budak ni pulak tak tau nk hormat org. Budak2 lani mmg kuang sopan gen y la katakan... Dan tak belajaq sejarah..

    BalasPadam
  12. Baru pegang penang dah besaq kepala. Nnt pegang msia aku tak tau la. AI mmg tk jadi pm... Sbb karpal ada rahsia dia. LGE ni nk kuaq msia sebenaqnya. Nk jadi salah satu state singapur. Sebb tu buat hal pelik2. Nk bg rkyat melayu berpecah jadi huru hara msia.. Budak ni mmg tk gheti hormat org biadap. Gen y la katakan..

    BalasPadam
  13. Mukanya disini http://1malaysiakini.wordpress.com/2013/02/13/gambar-leong-pei-koe-yang-tunjuk-isyarat-lucah-kepada-konvoi-dymm-permaisuri-agong/

    BalasPadam
  14. TINDAKAN YANG SANGAT MENGHINA DYMM RAJA PERMAISURI AGONG SELAKU ISTERI KETUA NEGARA MALAYSIA ! TINDAKAN CINA P.PINANG MENCERMINKAN SIKAP SEBENAR RAKYAT SERTA PEMIMPIN DAP YANG KURANG AJAR

    BalasPadam
  15. sepatutnya dipancung je...

    BalasPadam
  16. bagaimana pula bila isteri pm singapura dimaki cina babi oleh melayu bila melawat malaysia?????.....ada polis Malaysia ambil tindakan????....hiprokit...polis double standard macam taik lalat......kalau mamak kutty keeling madeey atau adnansi lucah yg tunjuk fuck.....amacam ???

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online