BREAKING NEWS

PANAS!!! Cina DAP Penang tunjuk isyarat LUCAH pada Permaisuri Agong??


Gua baru dimaklumkan, seorang lelaki cina telah ditangkap di Penang kerana menunjukkan isyarat Lucah kepada DYMM Permaisuri Agong.. Gua masih lagi menunggu kesahihan berita ni..

Apapun, blogger FlyingKick ada memuatkan satu laporan tentang kejadian memalukan yang berlaku pada pagi tadi.. Jom baca apa yang beliau tulis dibawah..

Terdapat satu insiden di pintu masuk Sekolah Hian Chiang semasa ketibaan Perdana Menteri. Seorang lelaki Cina yang merupakan penyokong kuat DAP dan menganggap Melayu sebagai pendatang di Pulau Pinang dan Pulau Pinang sebagai milik Cina, telah membaling nasi dalam bekas polistrin ke arah Perdana Menteri. Bagaimanapun, balingannya tidak tepat dan mengenai orang lain.

Ketika Lim Guan Eng membanggakan dirinya kerana menyambut keberangkatan tiba DYMM Raja Permaisuri Agong di Pulau Pinang, seorang lelaki Cina telah ditahan oleh pihak berkuasa kerana memberikan isyarat lucah kepada konvoi dan kenderaan yang dinaiki oleh Raja Permaisuri Agong.

Manakala di Gurney, ketika Perdana Menteri sedang melakukan walk-about, seorang lelaki Cina telah membaling mercun bom berhampiran Perdana Menteri. Najib Abdul Razak pada ketika itu sedang makan di food court.

Ramai yang melihat tindakan dan perbuatan berkenaan dilakukan oleh DAP bagi mewujudkan provokasi agar rakyat Malaysia saling bermusuh dan menumpahkan darah antara satu sama lain. Bagaimanapun, ramai pula yang melihat, itulah sikap sebenar DAP yang tidak dapat menerima kenyataan bahawa belang dan temberang mereka telah pun diketahui -
Baca seterusnya DISINI..

9 ulasan :

  1. DASAR CINA PENDATANG !!! MANUSIA CELAKA MEREMPAT BUSUK HATI, DENKI MULUT BUSUK, TAK SUNAT , KONEK BERTAIK !!!
    DASAR BANGSA PENGOTOR !!

    BalasPadam
  2. aku yakin tu mst cina dap.

    BalasPadam
  3. kurang ajar....

    BalasPadam
  4. Inilah anjing2 kiasu dapig yg kita prlu perangi dlm politik negara ni. Inilah akibatnya pabila anjing2 ni diberikn warganegara oleh org mlyu yg mana selepas mndpt khidupan yg selesa ditanah mlyu org mlyu dn raja2 mlyu hendak dijajah serta dihapuskn. Dahulu mreka ingin mnjajah kita mlalui parti komunis mnerusi hutan tp tak brjaya kmudian komunis2 ni truskn prjuangan mlalui parti politik dapig serta papig. Oleh itu sluruh org mlyu wajib bgun menentang dn mnolak dapig selama mana ia brtapak dibumi mlyu ni sblum mreka mnjajah kita hingga keanak cucu kita.

    BalasPadam
  5. ramai orang melayu tak percaya ni..kesian di bodohkan dek orang cina..macam kawan kami melayu singapore kata la..orang cina kalau cakap pasal melayu diorang kata melayu ni bodoh...hehe...tengokla muka2 melayu yang usung bendera dap kesana sini..kesiaaan...tengok juga orang2 PAS yang sokong dap..kesiaaan. Aku tak sokong mana2 parti politik skrg ni tapi pemerhati yg penuh minat..tengok kebodohan orang2 kita..hehe

    BalasPadam
  6. Suka2 mak bapak dia org btlah..cina malaysia bkn mcm ini sikapnya..cina malaysia cintakan keamanan..tpi ini dasar 'cina bukit' yg xkn pnh sdar klu diuntung..dlu jepun xpcung kepala nenek moyang dia pun dah ckup baiklah..aku xbenci apa2 bangsa pun dlm negara ini..tapi klu sudah jadi B I A D A P ! ! ! wlu bangsa aku sendiri pun (melayu) aku akan benci..dan meluap-luap amarah dlm diri ini..apatah lagi kebiadapanya itu.. ditujukan kpd Permaisuri Agong.. iaitu ratu kpd tonggak payung negara kita ketika ini..inilah manusia yg patut digelar seperti ini.. ''berikan betis mahukan peha.. diberikan peha.. dipijak-pijaknya akan kepala kita''
    lucutkan saja kerakyatannya jika benar individu yg terbabit itu..sabitan akan perbuatanya.. pengkhianat negara jgn pernah diberi muka..dasar kafir lakhanatullah..

    BalasPadam
  7. memang!!
    dia angkat isyarat lucah disebabkan politik!!

    bukan sebab tertekan lepas gaduh dgn bapak dia...
    bukan sebab dia mmg ade masalah moral dan adab..

    ni semua agenda pembangkang. Pakatan Rakyat upah dia buat benda tu. Ini semua mmg atas dasar politik semata.. POLITIK!!

    grow up people... please!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online